en siedä soneran käytöstä

akupunktio

tuli tosssa viime kuussa hankittua kaapelikaista sonera pisteestä. mitään lahjuksia en saanut vaan modeemi piti ostaa itse.

menin kauppaan ja ostin thomsonin modeemin (ostin thomsonin koska se on halvin)
laitoin modeemin kiinni ja yritin päästä käyttämään nettiä, mutta netti ei toiminut. soitin soneraan ja käskivät tarkistamaan että kaikki johdot ja piuhat on kunnolla kiinni. lopulta tein vikailmoituksen ja asentaja saapui

asentaja sanoi että eihän tähän asuntoon ole edes avattu kaapelikaistaa ja että ei ole mikään ihme ettei netti toimikkaan. asentaja otti modeemin MAC-osoitteen ylös ja ilmotti sen operaattorin johdolle, johto aktivoi MAC-osoitteen ja sen jälkeen rupesi yhteys pelamaan

lisäksi soneralta tuli vielä lasku "data liittymän viankorjauksesta" että asiakas ei ollut ottanut kaapelikaistaa käyttöönsä.

en siedä moista käytöstä, onko minulla oikeus tehdä valitusta?

3

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      kyllähän siellä sonera pisteessä, missä avasit sen liittymän olisi sinulle pitänyt kertoa että sinun olisi kuulunut ilmoittaa se modeemin MAC-osoite operaattorille.
      Se asentajan laskuhan on aivan älytön. Soita ja tee siitä valitus. Saattavat sen hyvittääkkin, ainakin kuuluisi hyvittää.

      • hatar the sonera

        sonera ei koskaan kuuntele käyttäjää eikä tee mitään käyttäjän hyväksi, viime kuussa sonera uutisten mukaan irtisanomisia tuli 25% ja suurin osa irtisanoutuneista asiakkaista siirtyi elisan leipiin.

        kyllä soneran olisi pitänyt kertoa että miten menetellään tälläisessä tapauksessa, mutta taas nähtiin että raha ja asiakkaan kusetus on tärkeämpää kuin totuus.

        teet valituksen operaattorille heti huomenna.


      • akupunktio
        hatar the sonera kirjoitti:

        sonera ei koskaan kuuntele käyttäjää eikä tee mitään käyttäjän hyväksi, viime kuussa sonera uutisten mukaan irtisanomisia tuli 25% ja suurin osa irtisanoutuneista asiakkaista siirtyi elisan leipiin.

        kyllä soneran olisi pitänyt kertoa että miten menetellään tälläisessä tapauksessa, mutta taas nähtiin että raha ja asiakkaan kusetus on tärkeämpää kuin totuus.

        teet valituksen operaattorille heti huomenna.

        kiitos kun kerroitte että soneran olisi pitänyt kertoa tästä asiasta minulle. nyt teen huomenna valituksen operaattorille, perun laskun ja pyydän korvauksia, sekä myöskin minä aijon nousta kuilun pohjalta takaisin ylös vaihtamalla elisaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe