Mulla hajosi tietokone viime viikolla. Kiintolevy... asiassa on se valoisa puoli että on takuu vielä voimassa, mutta huomasin kuinka paljon tarvitsen konetta. Tietojen hakuun. Laskujen maksuun. Opiskelutehtävien tekoon ja suomi24 on kiva tarkistaa, onko mielenkiintoisia keskustelun aiheita. voi voi...onneksi pääsin pojan koneelle. Muutama päivä vielä.
Vieroitusoireita
5
393
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Kyllä se siitä :0)
- Ruusu*
Kun tietokonetta tottuu käyttämään, ei ilman sitä tule toimeen, kaikki tieto löytyy nopeimmin netistä; aikataulut, kartat, erilaiset kurssit
ja kyllä pankkiasiat koneella vaivattomimmin hoituu.
Mitä ennakko-oireita koneessasi oli, ennen kuin kiintolevy hajosi?
Sinulla oli takuu, mutta onkohan kallis korjattava, jos takuu ei ole enää voimassa?- just noi
pankkiasiat on näppärä hoitaa, siis laskujen maksut.
Mä kerran maksoin laskuja xx-pankin päätteeltä, ja niin pimeeseen paikkaan oli sijotettu, himmeä valo. Näppis oli sellanen kun kannettavassa.
Meni siinä aikaa, kun "löytyi" ne numerot, sillä nehän siinä tärkeimpiä on. Pitkää viitekoodia kun siinä näppäilee ja hiirikin kummallinen. Huonompaan suuntaan menee sekin itsepalvelu.
Sorry nyt, en ole aloittaja. oli se, että kone sammui kahdesti kesken kaiken. Sen jälkeen olisi pitänyt kiireesti ottaa tiedostoja talteen, minkä olinkin onnekseni tehnyt. Jos kone ei olisi ollut takuukone vielä, niin maksettavaa olisi tullut noin sata euroa ja työpalkka. Tänään ole tyttären koneella koulutehtävien kimpussa ja kone on ollut viikon reissulla. Kun sen saan niin kova homma on siinäkin kun kaikki ohjelmat ajan sisään.
- mikhaildenisov
menny ettei ilman konetta pärjää,turhan
kallista vain käyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154