Unihoc ja Exel

Jusupov

Saako unihocin lavan laittaa exelii ja sopiiko se siihe?

9

1181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeeeivi

mielestäni se on laitonta mutta kuka sitä alkaa peleissä tarkistelemaan, kaverillani ainakin sopi unihocin lapa exelin varteen.

• no joo

Miksi se on muka laitonta??
        Kyllä sen pitäisi onnistua!

• veeeivi
        no joo kirjoitti:

Miksi se on muka laitonta??
        Kyllä sen pitäisi onnistua!

mielestäni säännöt kieltävät ainakin fatpipe lavab käytön exelin varressa.. luulisin että myös unihocin, en ole varma, korjatkaa jos olen väärässä

• Jusupov
        veeeivi kirjoitti:

mielestäni säännöt kieltävät ainakin fatpipe lavab käytön exelin varressa.. luulisin että myös unihocin, en ole varma, korjatkaa jos olen väärässä

No unihoci lapa o ny kii exelis ja kunnol onki kii! pelaan sil liiton peleis.. ihsm mun miälest jotku tuamarit välittää vaa siit ettei oo liikaa käyrää kunha lapa pysyy paikallaa ja ei ol ylikäyrää.

• sääntökirja
        Jusupov kirjoitti:

No unihoci lapa o ny kii exelis ja kunnol onki kii! pelaan sil liiton peleis.. ihsm mun miälest jotku tuamarit välittää vaa siit ettei oo liikaa käyrää kunha lapa pysyy paikallaa ja ei ol ylikäyrää.

Olet oikeassa, etteivät tuomarit kiinnitä juuri huomiota onko jossain varressa eri valmistajan lapa jne. mutta totta on myös se, ettei se ole sallittua!

• sallittu...

2) Lapa ei saa olla teräväreunainen ja sen käyryys saa olla korkeintaan 30 mm.

Lavan kaikenlainen muunlainen käsitteleminen paitsi taivuttaminen on kielletty. Lavan käyryys mitataan lavan sisäpuolen korkeimmasta kohdasta mailan maatessa tasaisella alustalla. Lavan vaihtaminen on sallittu, mutta uutta lapaa ei saa heikentää. Lavan ja varren liitoskohdan teippaaminen on sallittu, mutta korkeintaan 10 mm lavan näkyvästä osasta saa olla peitettynä.

• valitsia

Ei kumpikaan!!! Osta fatpipe!!!!!!!

• dasda

miks ei sopis?!?!?

• tietäjä

se on ehdottomasti laitonta, mailalla ei saa pelata jos joku huomaa sen. oli maila/varsi mikä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe