Luin viikonlopun aikana artikkelin Virve Vicky Rostista.
Pidin artikkelin tyylistä ja valokuvista,josta henki arkisuus.
Poissa oli markkinoinnin ja loistokkuuden hehkutus:)
Olen aina pitänyt Rostin habituksesta ja lauluäänestä.
Ihminen,joka voisi olla minunkin ystävä!
En tunne häntä,mutta tunnistan jotain?
Onko sinulla sellaista laulajaihmistä,jonka voisit tunnistaa hengenheimolaiseksi?
Palaan illalla...
Musakorneri
33
1132
Vastaukset
miehiä kumpikin..Eli Kari Tapio ja Uniklubin laulaja Jussi..
Molemmat herkkiä ja inhimmillisiä ihmisiä.
Olispas se mukava päästä heidän kanssaan rupattelemaan..Ei loppuis jutut kesken..:)- jane.london
miehiäkin,hengenheimolaisuus ei ole sukupuolisidonnaista:D
Uniklubin tiedän,mutta laulaja jäänyt vieraaksi.
Kari Tapion elämä,elämänkolhut sekä sinnikkyys pitkän uran uurtajana..mies jolla olisi tarina jos toinenkin kerrottavana.
hetki miettiä, palaan asiaan kun olen järjestellyt aivoni arkistot :)
- jane.london
TaikisN kirjoitti:
johon voisin jollain tapaa samaistua... Mikko Kuustonen :) Naisita Tarja Lunnas.
on ollut aika omintakeinen linja alusta lähtien.
Hyvää ja hyväntekeväisyyttä tekevä laulaja:)
Olenko oikeassa,jäänyt vähemmälle seuranta.
Lunnaksella on hyvä ja syvä ääni. jane.london kirjoitti:
on ollut aika omintakeinen linja alusta lähtien.
Hyvää ja hyväntekeväisyyttä tekevä laulaja:)
Olenko oikeassa,jäänyt vähemmälle seuranta.
Lunnaksella on hyvä ja syvä ääni.oman tiensä kulkija, kappaleissaan hienoja sanoituksia ja ah mikä letti miehellä :)
Kyllä hän on hyväntahdonlähettiläs, taitaapa olla Unisefin kummitoiminnassakin aktiivisesti mukana.
Tarja Lunnas taas, olen ollut muutamalla keikallaan, ja tämä nainen osaa tulkita tunteita, sekä on lisäksi mutkaton ihminen yleisöönsä nähden.
Kukapa ei haluaisi tuollaisiin samaistua :)- jane.london
TaikisN kirjoitti:
oman tiensä kulkija, kappaleissaan hienoja sanoituksia ja ah mikä letti miehellä :)
Kyllä hän on hyväntahdonlähettiläs, taitaapa olla Unisefin kummitoiminnassakin aktiivisesti mukana.
Tarja Lunnas taas, olen ollut muutamalla keikallaan, ja tämä nainen osaa tulkita tunteita, sekä on lisäksi mutkaton ihminen yleisöönsä nähden.
Kukapa ei haluaisi tuollaisiin samaistua :)on ah!
Pidän pitkistä hiuksista:)
- mayanna
Matti Inkinen,
Neil Young ja
Mynttis :)- jane.london
kukas se on?;D
Ikinä kuullutkaan,mutta hyvää syntymäpäivää sinulle kuitenkin:D
Neilillä on against the war meininki??
Mitä muuta voisit hänestä kertoa.
Mynttiksen kanssa olette tehneet sylilapsen,jota ei voi olla heijaamatta.
Onnittelen tästä yhteistyöstä! - mayanna
jane.london kirjoitti:
kukas se on?;D
Ikinä kuullutkaan,mutta hyvää syntymäpäivää sinulle kuitenkin:D
Neilillä on against the war meininki??
Mitä muuta voisit hänestä kertoa.
Mynttiksen kanssa olette tehneet sylilapsen,jota ei voi olla heijaamatta.
Onnittelen tästä yhteistyöstä!saa sympatiani, koska vaikuttaa Rehelliseltä. Mielipiteet ovat vaihtuneet vuosien varrella asioista, mutta tietynlainen rehellisyys näyttää säilyneen. (En ole ollut hänen 'faninsa' kuin vasta kolmisen vuotta.) Anti-war tällä hetkellä on minusta hyvä. Heh.. hyvä osoitus Neilin huumorintajusta on hänen LWW-sivullaan oleva kello, joka kertoo sekunnilleen, kuinka paljon Bushin presidenttikautta on jäljellä.
Tässä jonkun toisen sanoin vähän sinne päin, mitä hänestä ajattelen. Ja lopussa pari lainausta Neililtä itseltään, joista pidän.
'Hänen sanoituksensa ovat usein lähennelleet kliseitä, ristiriitaisesti kyllä hän onkin usein parhaimmillaan tällä alueella, työskennellen oivallusten ja latteuksien välissä. Siksi hän onkin ollut aina valmis kantriin, jossa kotitekoinen filosofia on ollut arvossaan, kunhan se on pohjautunut kovaan kokemukseen. Mutta merkittävää Youngin aikaansaannoksille vuosien mittaan on ollut useimpien muiden artistien kokemukset ylittävä myyttinen ulottuvuus. Hänen parhaissa lauluissaan on kuumeinen ja selkeä pinnan alainen virtaus. Sitä on vaikea tulkita, ehkä siksi että hänen voimakkaimmat kielikuvansa ovat enemmän visuaalisia kuin sanallisia.'
”Minussa on pahoja henkiä, mutta pystyn tulemaan toimeen niiden kanssa. Ne ovat koko ajan siellä, se riivaa minua, laittaa minut soittamaan kitaraani kuten joskus soitan sitä. Se riippuu tasapainosta, kuinka vahvoja demonit ovat sinä iltana, kuinka vahva hyvä puoleni on.”
”Elämässä on joka sekunti taistelua hyvän ja pahan välillä, uskoisin. Jokaisessa päätöksessä, jonka tekee molemmat puolet ovat mielessä edustettuina. Pahan puolen voi piilottaa, mutta kyllä se siellä on.”
---
Inksusta mua ei kannata yllyttää puhumaan, sillä siitä ei sitten tule loppua ollenkaan!
---
Ja Mynttis taas... noooo... Kai meillä sitten jotkut ajatukset kulkee joskus vähän ehkä kenties hieman samaan suuntaanpäin(?). Joku teistä muista ehkä olis paremmin oikea henkilö sanomaan, että onko meissä mitään hengenheimolasita ;D - jane.london
mayanna kirjoitti:
saa sympatiani, koska vaikuttaa Rehelliseltä. Mielipiteet ovat vaihtuneet vuosien varrella asioista, mutta tietynlainen rehellisyys näyttää säilyneen. (En ole ollut hänen 'faninsa' kuin vasta kolmisen vuotta.) Anti-war tällä hetkellä on minusta hyvä. Heh.. hyvä osoitus Neilin huumorintajusta on hänen LWW-sivullaan oleva kello, joka kertoo sekunnilleen, kuinka paljon Bushin presidenttikautta on jäljellä.
Tässä jonkun toisen sanoin vähän sinne päin, mitä hänestä ajattelen. Ja lopussa pari lainausta Neililtä itseltään, joista pidän.
'Hänen sanoituksensa ovat usein lähennelleet kliseitä, ristiriitaisesti kyllä hän onkin usein parhaimmillaan tällä alueella, työskennellen oivallusten ja latteuksien välissä. Siksi hän onkin ollut aina valmis kantriin, jossa kotitekoinen filosofia on ollut arvossaan, kunhan se on pohjautunut kovaan kokemukseen. Mutta merkittävää Youngin aikaansaannoksille vuosien mittaan on ollut useimpien muiden artistien kokemukset ylittävä myyttinen ulottuvuus. Hänen parhaissa lauluissaan on kuumeinen ja selkeä pinnan alainen virtaus. Sitä on vaikea tulkita, ehkä siksi että hänen voimakkaimmat kielikuvansa ovat enemmän visuaalisia kuin sanallisia.'
”Minussa on pahoja henkiä, mutta pystyn tulemaan toimeen niiden kanssa. Ne ovat koko ajan siellä, se riivaa minua, laittaa minut soittamaan kitaraani kuten joskus soitan sitä. Se riippuu tasapainosta, kuinka vahvoja demonit ovat sinä iltana, kuinka vahva hyvä puoleni on.”
”Elämässä on joka sekunti taistelua hyvän ja pahan välillä, uskoisin. Jokaisessa päätöksessä, jonka tekee molemmat puolet ovat mielessä edustettuina. Pahan puolen voi piilottaa, mutta kyllä se siellä on.”
---
Inksusta mua ei kannata yllyttää puhumaan, sillä siitä ei sitten tule loppua ollenkaan!
---
Ja Mynttis taas... noooo... Kai meillä sitten jotkut ajatukset kulkee joskus vähän ehkä kenties hieman samaan suuntaanpäin(?). Joku teistä muista ehkä olis paremmin oikea henkilö sanomaan, että onko meissä mitään hengenheimolasita ;Dtuossa tekstissä:
- työskennellen oivallusten ja latteuksien välissä-
Tämä jos mikä on hyvä koukutin noin kuulijoita ajatellen.Tiedä sitten onko se tarkoituksellista,epäilenpä.
Rehellisesti tulisi meidän kaikkien tunnustaa se demoninen puoli itsessämme.Ei se satuta se auttaa ymmärtämään.
- MyNicki
Ei nyt sentään :)
Kuuntelen pajon Katria Hectoria ja kummakinkans olen muutaman sanan vaihtanut aikoinaan, ja ne sanat seuraa mua matkallani aina, kunnes saavun takaisin :)
Mut hengenheimolaiseksi.. M.A Numminen.
Se kumipallo, mut ei keneenkään tykö, muuten vain paikasta toiseen.. pomppimalla :)- jane.london
paljastit,mutta teitkin moonwalkerit taaksepäin:)
Hectorista olen aina pitänyt sympaattinen jättiläinen joka tavalla.
Katria lauloin nuorena sydän syrjällään ja osaan niitä kappaleita laulaa vaikka tässä ja nyt.
M.A Numminen: vai et pompi mun luo....;)
Pompi pompi sitten sydänparka! Irwin oli hyvä. Hengenheimolaiseksi en häntä koe mutta Rentun ruusulle mikään ei vedä vertoja. :)
- jane.london
Mariet kirjoitti:
Irwin oli hyvä. Hengenheimolaiseksi en häntä koe mutta Rentun ruusulle mikään ei vedä vertoja. :)
kyllä!
Katselin telkkarista jokin aika sitten ohjelman,joka kertoi miesporukasta.
Tämä viisihenkinen miestiimi diggas Irwiniä siinä määrin,että heidän ensiarvoinen tavoite oli tehdä pyhiinvaellusmatka Irwinin haudalle ja sen he tekivät:) - MyNicki
jane.london kirjoitti:
paljastit,mutta teitkin moonwalkerit taaksepäin:)
Hectorista olen aina pitänyt sympaattinen jättiläinen joka tavalla.
Katria lauloin nuorena sydän syrjällään ja osaan niitä kappaleita laulaa vaikka tässä ja nyt.
M.A Numminen: vai et pompi mun luo....;)
Pompi pompi sitten sydänparka!pomppia, muuten pysähtys sydänparka :))
Minä olin hotelli, siksi asumaan mä tänne jäin.... :) - jane.london
MyNicki kirjoitti:
pomppia, muuten pysähtys sydänparka :))
Minä olin hotelli, siksi asumaan mä tänne jäin.... :)onko tässä jotain samaa ku..
Where ever I lay my hat,that`s my home:) - MyNicki
jane.london kirjoitti:
onko tässä jotain samaa ku..
Where ever I lay my hat,that`s my home:)and i like it that way.... maybe It,s.. ? :)
ehdottomasti Taiska :=)
sitten lemon pändinä :=)- jane.london
aivan täytyy kookelehtia hauissa.
Lemonia meinasin.
Mikäs se Taiskassa,ettei vain se kuuman kostean..;)
..sanoa että Virvessä on sitä jotakin, mutta jos pitäisi valita sellainen laulaja jonka elämäntyötä kovasti arvostan niin sellainen edesmennyt laulaja,trubaduuri, voisi olla Vladimir Vysotski..
Harva on pistänyt laulujensa lunnaiksi niin paljon kuin hän aikoinaan teki, neukkujärjestelmää lauluissaan kuvaillut maestro oli sanankäytön ehdotonta aatelia, harmittelen että en osaa venäjää niin hyvin että voisin nauttia hänen musiikistaan alkukielellä vaan hänen sanoitukstaan herkutteluun joudun käyttämään Turkan veljesten tarkkoja käännöksiä hänen laulelmistaan...- jane.london
aika kevyen otteen tässä aloituksessa,kiva kun laitoit siihen lisää muhevuutta:)
Tämä Vladimir on tehnyt taiteesta totta.
Inhottavaa sanoa,ettei nimi ole jäänyt mieleen,mutta asiaa löytyy näemmä hakemalla.
Mistä tunnet sä ystävän..niin:)
- Kuunkulkija-
yhteyttä Jaques Breliin, Leonard Coheniin, Alvin Leehen, Erja Uittoon, Green Dayhin, Paddy Reillyyn, Moody Bluesiin, Poguesiin, Sharon Shannoniin, Paco DeLuciaan. Kaikilla vahva elämän maku erilaisin tavoin musiikissaan tai esityksessään. Kun kasvan isoksi haluan omaksua heiltä kaikilta kappaleen sielustaan.
- jane.london
ollenkaan.He rakastavat sitä mitä tekevät:D
Tuttua musiikkia löytyi ja ihan ennen kuulematontakin..jess - Kuunkulkija-
Mariet kirjoitti:
Erja Uittoa Storyvillessä. Loistava laulaja.
Leonard Cohen ... kuuntelen ja keskityn...kuultava livenä ja erityisesti Piafin tulkitsijana ja vaikka minua vihataankin tämän jälkeen niin mielestäni EU esittää nuo biisit syvempänä kuin EP itse. Lisäksi ihailen matalalta korkealle yltävää skaalaa joka joka kerta osuu just oikeaan nuottiin täsmällisesti ja nautittavasti.
Cohen on kumma tapaus kun siinä musiikissa ei ole mitään vaikeaa tai monimutkaista mutta kuitenkin yksinkertaiset melodiat ja pienimuotoiset esitykset aivan loistavien sanoitusten kanssa jaksavat kiinnostaa vuodesta toiseen yli dekadien. Kundi ei jauha yhdentekeväisyyksiä vaan jokainen lause tarkoittaa jotain, selväkielellä tai kuitenkin ymmärrettävästi. I´m Your Man on aivan korni/hauska/surullinen vetoomus naista iskettäessä/vakuutettaessa hyvistä tarkoitusperistä, Waiting For The Miracle on kanssa ihan käsittämätön reiluudessaan, Partisan äärettömän ja pohjattoman surullinen kuvaus. Cohenin versiosta Greensleeves ei oikein osaa sanoa onko vakavasti otettava vai omituista huumoria. First We Take Manhattan on huumoriuhoamisvireestään huolimatta vakavaa kuunneltavaa, "...the Monkey and plywood Violin...".
Nuo biisithän ovat harvemmin radiosoitossa olleita. - Kuunkulkija-
jane.london kirjoitti:
ollenkaan.He rakastavat sitä mitä tekevät:D
Tuttua musiikkia löytyi ja ihan ennen kuulematontakin..jesssanottu ja sitä vähän toivoinkin, jotain muuta kun yhdentekevää Suomihumppaa jota radio tursuaa pään täyteen, lauluja joilla ei ole mitään sanottavaa tai tekemistä elämän kanssa. Samaa Suomipophumppaa tulee myös ulkomailta sikäläisten poppareiden esittämänä. Minä en ainakaan jaksa kuunnella vaan käytän aikani omasta mielestäni paremmin.
- jane.london
Kuunkulkija- kirjoitti:
sanottu ja sitä vähän toivoinkin, jotain muuta kun yhdentekevää Suomihumppaa jota radio tursuaa pään täyteen, lauluja joilla ei ole mitään sanottavaa tai tekemistä elämän kanssa. Samaa Suomipophumppaa tulee myös ulkomailta sikäläisten poppareiden esittämänä. Minä en ainakaan jaksa kuunnella vaan käytän aikani omasta mielestäni paremmin.
laiskuuksissaan taipuvainen ottamaan vastaan sitä mitä annetaan.
Radiokanavien tarjonta on todella suppea näytös musiikin maailmasta:(
- Teemuna
Kusela.
Kulkuri kenties? Tuo Kuselan kappale saa ainakin täällä hilpeydenpuuskaan aina aikaan kun kipaleen satun kuulemaan.
- jane.london
vähän Kuselanakin:D
Naurava kulkuri naurattaa takuuvarmana aina...
ps.nenänsä on hyvin charmantti - hengenheimolaiset
1.markku aro
2.taiska
3.fredi
4.pepe willberg
5.danny
6.kari tapio
7.topi sorsakoski
8.pave maijanen
9.frederik
10.cliff richard
- mulla
5 suosikkia
1.markku aro
2.danny
3.kari tapio
4.fredi
5.matti ja teppo...Naislaulajista taiska...Jonka musan tahdissa olisi nastaa tanssia niin auton ratissa kuin pitkillä suomi-toureillakin...Olisi upeaa olla sitten sellainen setä joka reissaisi 200.0000 km akselivälillä Helsinki-Utsjoki..ja sitten vielä 300.0000 km Helsinki-PORI..HELSINKI-EURAJOKI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.2018455Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2962068- 701368
- 751313
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei721295- 641279
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81179Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511175Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931132- 361076