Lost-alkaa olla jo naurettava

Miukumaukuinen

Minkätakia kaikki hyvät sarjat pilataan sillä, että niitä väkisin pitkitetään.
Lost oli mainio sarja ainakin ensimmäisen kauden aikana, mutta nyt se on jo alkanut totisesti kyllästyttämään.
Ennen minä olin todellinen Lost fani, mutta sarjasta on alkanut tulla naurettava. Ihmiset sarjassa eivät ole lainkaan kiinnostuneita siitä mitä saarella oikeasti tapahtuu. He eivät kysele tai utele keneltäkään saaren tapahtumista mitään. Heillä olisi ollut monta kertaa mahdollisuus kysyä, että mitä hemmettiä täällä tapahtuu, mutta silloin pohditaankin vain jonkun tyttöystävä pulmia tai jotain muuta yhtä naurettavaa.
Ihmiset eivät toimi sarjassa niin kuin normaalissa aidossa elämässä toimittaisiin. Se minua alkaa tympimään.
He eivät syö koskaan mitään. Kun joskus on mahdollisuus syödä, sanotaan vain,että ei minulla ole nälkä!(Minä ainakin söisin, jos en olisi viikkon pistänyt mitään suuhuni)
He eivät koskaan pese hampaitaan. Kuitenkin hampaat ovat aina priima kunnossa ja niin ihanan puhtaan valkoiset.... Kummallista. Pepsodent takataskussa?
AArgh..Milloin tehdään realistisia sarjoja? Miksi joka ikisessä sarjassa/elokuvassa näyttelijät toimivat niin typerästi?

4

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi oio i

pitää paikkansa.
      harmi että kaikki hyvät näyttelijät kuolee :/

• heh

Oliskohan tuokaan sarja sen mielenkiintoisempaa seurattavaa jos jokainen hampaidenpesu tai ruokahetki sarjassa näytettäisiin?? Jos niitä haluaa vahdata, voi katsella Big Brotheria - eihän Lostin liene tarkoituskaan olla realistinen, saati dokumentaarinen... ;)

• leijonamieli2007

Sinä et näe metsää puilta! Eihän kovi monessa amerikkalaisessa draamasarjassa näytetä syömisiä tai vessassa käymisiä. Nyt heti tulee mieleeni Sopranos, jossa on paljon pöytäkeskusteluja. Lostissa minusta ei ole pointtina se, että henkilöitä seurattaisiin suurimman osan aikaa em. juttuja tekemässä, vaikka toki sitäkin puolta olisi voitu/voitaisiin näyttää enemmän minunkin mielestä. 1.kaudellahan se survivor-teema oli enemmän esillä.

Lost on vähän kuin televisiosarjojen Half-life, kummitusjunan ja vuoristoradan risteytys, jossa pääosassa ovat ihmiset, jotka ovat "hukassa" elämänsä kanssa. Sarjan punaisena lankana ovat ne lukuisat mysteerit, jonka takia useimmat palaavat seuraamaan myös aina seuraavankin jakson. Harmi, että moni ei tajua tätä seikkaa, että pikkuasioihin ei pidä tarttua vaan tärkeimpänä tässä sarjassa minusta on juuri tunnelma ja se ettei vastauksia väännetä rautalangasta.

• Lost Poo Poo

Mun mielestäni tää asia taas on ihan päinvastoin. Varsinkin ykköskaudella ruoka oli todellinen ongelma ja Locke kävi jatkuvasti metsästysretkillä ja se korealainen mies taas kalasti. Kakkoskaudella ruokaongelma ratkaistiin luukulla, josta löytyi syötävää yllin kyllin, mutta jälleen ruoka oli näkyvästi esillä sarjassa. Esim. kun Hurley laitettiin vastuuseen ruoanjaosta, ja alkoikin jemmata herkkuja itselleen.

Eli kyllä ruoka on ollut ihan keskeinen teema sarjassa. Sitä sarjassa tosin ei olla näytetty, että millaiset saniteettitilat/-järjestelyt ryhmä on saarelle luonut, vai laskeeko jokainen jätöksensä mihin sattuu, luonnon helmassa kun ollaan.

Mutta kuten sanottua, ei tämän ole tarkoituskaan olla mitään reality-TV:tä vaan draamasarja, jossa monipolvinen juoni ja henkilöhahmot ovat keskiössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe