kaapelikaista pätkii

perus-suomalainen

minulla on elisan kaapelikaista ja motorolan langaton modeemi.
ongelmana on että internet yhteys katoaa matkalla aina jonnekkin eli se ei pääse aina modeemiin asti. elisan asentaja on tutkinut vikaa erityisellä monitorilla ja huomannut että linja "sylkee" dataa.

elisan asentaja ei ala vaihtamaan linjaa koska se on vuokrattu soneralta ja sonera taas ei kuulema tee yhtään mitään kun kaapeli TV yhtiö on DNA.

kenen tässä nyt pitäisi tehdä ja mitä?

7

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markus niemelä

siis hetkinen? kaapeli yhtiö on DNA ja linjat on soneran ja laajakaista on elisan.

miksi et ottanut DNA kaapelikaistaa kun kerran se on kaapeli yhtiösi?

se korjaa kenen linja "sylkee"

• DNA mies

kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.

minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta?

• perus-suomalainen
        DNA mies kirjoitti:

kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.

minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta?

jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.

eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle.

• sarmader
        perus-suomalainen kirjoitti:

jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.

eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle.

älä ihmeessä tee vikailmoitusta DNA:lle vaan elisalle ja elisa tekee ilmoituksen DNA:lle.

se vaan nyt menee niin että hallitseva operaattori hoitaa vikailmoituksen teon

• åbo sauna

tälläisessä tapauksessa on vaikeaa löytää se joka vaihtaa kaapelin, kun kerran soneralla on myös linjoja mukana.

• anjoVISTA

en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.

• perus-suomalainen
        anjoVISTA kirjoitti:

en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.

kaapeli yhtiö on talossani DNA ja laajakaistan linjat on soneran, mutta elisa on vuokrannut ne itselleen. soitin elisalle he eivät tee vikailmoitusta koska kaapelit on soneran ominaisuutta.

eli nyt vaan sitten soneraan vikailmoitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe