joka mullistaa koko keskustelu palstamme uudeksi ja paremmaksi kuin tätä ennen on ollut tähän saakka.
Ensin kerron että sopeutuminen viepi oman aikansa, koska tämä uusin keksintöni ei heti nähtävästi toimi, neuvos lupaa sen panna toimimaan, katsotaankin kenellä on vielä hoksottimet tässä päivässä.
Rantaneuvos sen keksi !!!
4
391
Vastaukset
- Lantaneuvos1
täältä.
http://www.youtube.com/watch?v=8NK95pDXitc
Et kerinnyt ensimmäisenä. Oletan, että sinun keksintösi kuulunee samaan kategoriaan, kuin tämäkin. Lennät sinä sen verran korkealla sinäkin.
Miksi et sinäkin mennyt TV:hen vonkaamaan rahaa jollekin keksinnöllesi? Vaikkapa suolistokaasulla(pierulla) toimivalle generaattorille. Olisit saanut kerrankin sitä kaipaamaasi julkisuutta.- loistavin
mahdollisuus neuvokselle sijoitusmielessä! Neuvoksen pitäisi ehdottomasti ottaa yhteyttä kyseiseen keksijään,myydä kaikki ylimääräinen, mitä ei tarvitse normaalielämään ja ei muuta kuin uuninpankolle makoilemaan ja odottelemaan sijoituksesta kotiutuvia miljoonia! Voi niitä ökyrikkaan eläkepäiviä, mitkä ovatkaan odotettavissa!!!
- hyvin vai
pätkiikö tuo laitetun linkin esitys teitin koneella?
- minulla ollut
hyvin vai kirjoitti:
pätkiikö tuo laitetun linkin esitys teitin koneella?
mitään ongelmaa. Kokeile vaikka huomenna uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244