Matkabudjettia kun olen miettinyt. Voisiko joku laittaa esimerkkejä hinnoista Keniassa?
Vesipullo, olut tuoppi, ruoka ravintolassa, ym ym. mitä muistatte/tuli ostettua.
Kenian hintataso?
3
4515
Vastaukset
- __'matkalle__
Jos lasket 35-40e päivälle, sillä saat ruoan, juoman, nukkumapaikan sekä matkan. Ja saattaa jäädä hieman ylikin. Riippuu tosin missä meinasit majoittua, mutta jos perus hostelli/guest house/budjettihotelli käy.
Ruoka-annos ravintolassa n.1,5-8e- Santtu
Majoitus on kuuluu reissun hintaan. Just ruoan hintatasosta haluaisin tietääkin, kun se on se välttämättömin mikä reissussa vielä pitää maksaa. Tuliaiset ovat sitten asia erikseen.
Mutta tuon mukaan aika edullista on ruoka Keniassa. - Kenia
Santtu kirjoitti:
Majoitus on kuuluu reissun hintaan. Just ruoan hintatasosta haluaisin tietääkin, kun se on se välttämättömin mikä reissussa vielä pitää maksaa. Tuliaiset ovat sitten asia erikseen.
Mutta tuon mukaan aika edullista on ruoka Keniassa.Kyllä.Keniassa saa hyvää ja monipuolista ruokaa halvalla.Nairobissa ehkä hieman muuta maata kalliimpaa ,mutta itse söin siellä joka päivä ravintolassa kunnon ateriat 1,5e-4e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096