Wilfa robotti imuri

Tilasin juuri!

Noniin. Minulla oli kauhea hinku saada tuollainen wilfa robotti imuri. Nyt noin tunti sitten tilasin sen robokeskus.fi sivulta. Kun saan imurin kotiini kerron teille käyttökokemuksia! :)

9

5429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellikki34

Minä kuulin että jotkut noista robotti-imureista lähtee yöllä yksin ajelemaan ja niiden se-joku-sensori menee sellaseen asentoon, että se seuraa kaikkea liikkuvaa.
      Kiva jos sattuu öisin vessaan lähtemään ni se robotti ajaa takaa pimeässä....hrrrr

• Robottifriikki

Ennen kuin edes saat sen imurin niin minun pitää valitettavasti kertoa muutama asia! Kyseinen imuri ei ansaitse robotin arvonimeä. Se ei hoida hommaansa niinkuin nykyajan robotti-imuri. Markkinoilla on monta huomattavasti parempaa hinta-laatusuhteeltaan olevaa robotti-imuria. Itelläni oli Wilfa noin kaksi päivää, jonka jälkeen kyseinen tuote löysi itsensä roskakorista! Osta kunnon laite! Käy tsekkaas: www.kotirobotti.com ja jos halvalla niin QQ-2 tai jos on enemmän fyrkkaa niin uusi Roomba 560, joka on aivan mahtava laite ja AITO robotti! Sori että piti kertoa totuus näin karuna päin naamaa. Myy tuote vaikka Huuto.net:ssä ja osta kunnon toimiva tuote...

• Wilfa robotti imuri

Minulla on jo wilfa ja olen siihen erittäin tyytyväinen :). Se siivoa hyvin kaikki paikat ja jos jää jumiin jonnekkin pääsee myös pois. Nyt kelpaa kun on puhdasta ja voi jättää robotin yksin siivoamaan kun lähtee pois. Kiitoksia paljon kommenteista :)

• Labradori-isäntä
        Wilfa robotti imuri kirjoitti:

Minulla on jo wilfa ja olen siihen erittäin tyytyväinen :). Se siivoa hyvin kaikki paikat ja jos jää jumiin jonnekkin pääsee myös pois. Nyt kelpaa kun on puhdasta ja voi jättää robotin yksin siivoamaan kun lähtee pois. Kiitoksia paljon kommenteista :)

ihmisillä on eri odotukset ja jotkut vaan tyytyvät vähempään. ite en tyydy kun on kolme koiraa ja kaksi kohta teini-ikäistä lasta sotkemassa 130m2 taloa. Roomba 560 on ensimmäinen robo, joka hoitaa hommansa, mutta sekään ei poista kunnon suursiivousta. Wilfa on kylläkin kukkarolle houkutteleva vaihtoehto, saahan tuon ostamani Roomban hinnalla viisi Wilfaa. Oliko Wilfassa automaattista latausta?

• Robotti-imuri
        Labradori-isäntä kirjoitti:

ihmisillä on eri odotukset ja jotkut vaan tyytyvät vähempään. ite en tyydy kun on kolme koiraa ja kaksi kohta teini-ikäistä lasta sotkemassa 130m2 taloa. Roomba 560 on ensimmäinen robo, joka hoitaa hommansa, mutta sekään ei poista kunnon suursiivousta. Wilfa on kylläkin kukkarolle houkutteleva vaihtoehto, saahan tuon ostamani Roomban hinnalla viisi Wilfaa. Oliko Wilfassa automaattista latausta?

Wilfassa ei ole automaattista latausta, mutta minua se ei haittaa ollenkaan. Laite on kyllä muuten ihan automaattinen ja toimii kiitettävästi kaikilla pinnoilla :)

• Älä usko kaikkea
        Wilfa robotti imuri kirjoitti:

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä täällä kirjoitellaan. Näillä kanavilla pyörii totta kai tuotteiden markkinoijia myös yrittämässä nostaa tuotteensa vakuuttavuutta. Tällainenhan on helppo ja ilmainen mainos firman tuotteelle. Etenkin, kun ihmiset uskovat mitä vain lukevat.

• 99€ motonetissä

että silleen.
      Ei mitään hajua miten tuo toimii, mutta itsellä on CleanMate, joka lienee halvimpien roombien kanssa kilpaileva tuote, ja se ainakin on erittäin pätevä, kun ei käytetä mattoja talossa.

• Robottimies

Näyttäis olevan tuo QQ-2 jo aivan eri luokkaa kun edeltäjänsä. www.kotirobotti.com, jossa kyseistä tuotetta saa parin viikon päästä Suomessa.

• Anonyymi

Tosi vanha ketju

mutta Wilfa robotti-imuri on paras

se löytää kaiken minkä olet hukannut ja ilmoittaa sen asian puhumalla äänen

mun Ville on niin paras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe