http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1447635
Älkää nyt ihan kaikkea uskoko, mitä netissä ja netin ulkopuolella kerrotaan!
Maailman sinisilmäisin kansa?
37
1381
Vastaukset
Näitä nettihuijausuutisia silloin tällöin tulee eteen. Suututtaa moiset temput!
Arkielämässä näkee ja kuulee että jopa omat sukulaiset huijaavat rahaa hyväuskoisilta vanhuksilta.- norMix evk
ymmätää, että tulee kerran huijatuksi etenkin kun on lipeväkielinen nainen lirkuttelemassa;-)) ...mutta että ei kerrasta ota opikseen, voivoi!
Pahinta mahdollista huijaamista on sitten juuri nuo mainitsemasi omaisten huijaukset. Kaksinkertainen rangaistus hyväuskoisille vanhuksille. norMix evk kirjoitti:
ymmätää, että tulee kerran huijatuksi etenkin kun on lipeväkielinen nainen lirkuttelemassa;-)) ...mutta että ei kerrasta ota opikseen, voivoi!
Pahinta mahdollista huijaamista on sitten juuri nuo mainitsemasi omaisten huijaukset. Kaksinkertainen rangaistus hyväuskoisille vanhuksille.ole onnistunut huijaamaan mieheltä rahaa. En kait osaa olla tarpeeksi lipeväkielinen lirkuttelija kun kukaan ei ole menny lankaan :(. Missä niitä hyväuskoisia miehiä oikein piileskelee kun ei mun kohdalle ole osunut.
No vitsi vitsi, en ole koskaan edes yrittänytkään huijata :).- norMix evk
Mariet kirjoitti:
ole onnistunut huijaamaan mieheltä rahaa. En kait osaa olla tarpeeksi lipeväkielinen lirkuttelija kun kukaan ei ole menny lankaan :(. Missä niitä hyväuskoisia miehiä oikein piileskelee kun ei mun kohdalle ole osunut.
No vitsi vitsi, en ole koskaan edes yrittänytkään huijata :).painaa tossun alle jo ajat sitten....sinuahan ei tietenkään epäillä mistään;-))
norMix evk kirjoitti:
painaa tossun alle jo ajat sitten....sinuahan ei tietenkään epäillä mistään;-))
epäilet mua kuitenkin ;).
Juu siellä ne taitaa tossun alla olla ne hyväuskoisimmat kun eivät ole tielleni osuneet ;).norMix evk kirjoitti:
painaa tossun alle jo ajat sitten....sinuahan ei tietenkään epäillä mistään;-))
viestisi tuolla toisessa ylempänä olevassa ketjussa.
Olet myötäelävä ja lämminsydäminen mies. Hieno mies. Olen aivan sanaton. Kiitos ja kumarrus sinulle.
- Yxitypy
Mitäs tuota ihmettelee kun kysymys oli miehestä. Elänyt vielä tietenkin piii..tkään puutteessa :=))
Vielä niitä noinkin hyväuskoisia ihmisiä näköjään riittää.
Oon minäkin aika hyväuskoinen jossain asioissa, mutta suuremmilta vahingoilta olen säästynyt ainakin tähän mennessä.
Sitä kun ei millään tahdo uskoa ihmisistä pahaa.- norMix evk
jos tavallisella palkansaajan tuloilla saa kasaan kymmeniätuhansia huijattavaksi on varmaankin joutunut kituuttelemaan aika minimimenoilla- mutta ei kai nyt kukaan puutteessa elä saadakseen säästöjä aikaiSeksi ;-))
Kait nyt synnynnäinen pajunköyden syöttäjä kuten sinä pahimmät huijausyritykset erottaa! ;-)) - yxitypy evk
norMix evk kirjoitti:
jos tavallisella palkansaajan tuloilla saa kasaan kymmeniätuhansia huijattavaksi on varmaankin joutunut kituuttelemaan aika minimimenoilla- mutta ei kai nyt kukaan puutteessa elä saadakseen säästöjä aikaiSeksi ;-))
Kait nyt synnynnäinen pajunköyden syöttäjä kuten sinä pahimmät huijausyritykset erottaa! ;-))olenkin välttynyt suurimmilta vahingoilta, kun tuo tilipussi on niin pieni, enkä osaa säästääkään.
Jos olis noita tuhansia, niin voishan sitä jollekin komeelle manolitolle matkan... ja vähän muustakin maksaa, ja elättää sitä täällä tundran pakkasessa. Luulen vaan että sillä tulis aika äkkiä koti-ikävä :=((
Ai.. siis mitä?? Minäkö pajunköyttä. Läpeensä rehellinen ihminen :=)) - norMix evk
yxitypy evk kirjoitti:
olenkin välttynyt suurimmilta vahingoilta, kun tuo tilipussi on niin pieni, enkä osaa säästääkään.
Jos olis noita tuhansia, niin voishan sitä jollekin komeelle manolitolle matkan... ja vähän muustakin maksaa, ja elättää sitä täällä tundran pakkasessa. Luulen vaan että sillä tulis aika äkkiä koti-ikävä :=((
Ai.. siis mitä?? Minäkö pajunköyttä. Läpeensä rehellinen ihminen :=))teksi kuule Uut varmaan jo heti sun kotasi suulla:)) Mutta mitäs jos syöttäisit sille varoiksi jo tulomatkalla sarviuutetta vaikka pontikkaan sekoitettuna ;-))
Vai läp...nsä rehellinen olet....kiitos typy tämänkin päivän huumoripläjäyksestä!:DDD - yxitypy evk
norMix evk kirjoitti:
teksi kuule Uut varmaan jo heti sun kotasi suulla:)) Mutta mitäs jos syöttäisit sille varoiksi jo tulomatkalla sarviuutetta vaikka pontikkaan sekoitettuna ;-))
Vai läp...nsä rehellinen olet....kiitos typy tämänkin päivän huumoripläjäyksestä!:DDDnyt. Kun mun luokse tulis, pitäisin huolen, ettei noita uutteita tarvi ottaa. Päinvastoin..vois olla liiallista erek...:=))
Nyt menee överiks jo mun puheet. Oliskohan parein mennä koisimaan.
Niinpä.. olen huomannut että rehellisyyteni saa suusi aina hymyyn. Arvaa vaan, kuin se lämmittää mieltäni :=)) - norMix evk
yxitypy evk kirjoitti:
nyt. Kun mun luokse tulis, pitäisin huolen, ettei noita uutteita tarvi ottaa. Päinvastoin..vois olla liiallista erek...:=))
Nyt menee överiks jo mun puheet. Oliskohan parein mennä koisimaan.
Niinpä.. olen huomannut että rehellisyyteni saa suusi aina hymyyn. Arvaa vaan, kuin se lämmittää mieltäni :=))osan saamastaan ilosta takaisinkin:))...Muutta mennään vaan välly...jen alle keräämään voimia huomiseen! ;-))
tuli kalliiksi...Ei kannattais hurahtaa..
..suomalaisten naisten vika, saisivat tuolle miehelle kerätä kolehdin että saisi fyrkat takaisin, selitystä en nyt viitsi perhepalstalle laittaa, mutta tietynlaisesta suomalaisnaisia vaivaavasta itaruudesta on kyse ;D
Kadunmies kirjoitti:
..suomalaisten naisten vika, saisivat tuolle miehelle kerätä kolehdin että saisi fyrkat takaisin, selitystä en nyt viitsi perhepalstalle laittaa, mutta tietynlaisesta suomalaisnaisia vaivaavasta itaruudesta on kyse ;D
mietit..;) Sitä en ymmärrä teissä miehissä...tai no,onhan montakin asiaa,mutta miksi siitä pitäisi kenenkään maksaa?Onhan noita jakokapseleita olemassa joka nurkalla..:))
- norMix evk
Ootkos itse koko elämäsi toivonut, ettei kukaan sinuun hurahda;-DD
- norMix evk
mii-su kirjoitti:
mietit..;) Sitä en ymmärrä teissä miehissä...tai no,onhan montakin asiaa,mutta miksi siitä pitäisi kenenkään maksaa?Onhan noita jakokapseleita olemassa joka nurkalla..:))
että reippaammalla alkupanoksella säästyisi jatkossa vuokrarahat!
norMix evk kirjoitti:
Ootkos itse koko elämäsi toivonut, ettei kukaan sinuun hurahda;-DD
tapauksia..:) Mutta ei kyl kannattais alkaa lompakoita levittelemään,silloin vaan toivoo ettei olis hurahtanut..
mii-su kirjoitti:
..asian sivuun selittelylläsi ;)
Nuo kuvailemasi jakokapselit on ukkomiesten käyttöön silloin kun vaimo pihtaa saadakseen uuden ja äänekkäämän pölyimurin ;D
Maksamisen filosofiaan en vielä ole joutunut ratkomaan, ehkäpä sellainen rumuus tulee minulle myöhemmin ettei muuten soittorasiaan pääse käsiksi ;DKadunmies kirjoitti:
..asian sivuun selittelylläsi ;)
Nuo kuvailemasi jakokapselit on ukkomiesten käyttöön silloin kun vaimo pihtaa saadakseen uuden ja äänekkäämän pölyimurin ;D
Maksamisen filosofiaan en vielä ole joutunut ratkomaan, ehkäpä sellainen rumuus tulee minulle myöhemmin ettei muuten soittorasiaan pääse käsiksi ;Dkuules turhaan venkoilla..Jos imuri on nii huono,että joudut raahaamaan sitä kintut kippeenä, nii ihan oikeuden mukasta tuo on..Nii että turha selitellä..;))
mii-su kirjoitti:
kuules turhaan venkoilla..Jos imuri on nii huono,että joudut raahaamaan sitä kintut kippeenä, nii ihan oikeuden mukasta tuo on..Nii että turha selitellä..;))
..siivoukseen käskee käyttämään imuria,matot ulos ja tampaten ja mopilla loput..
Tuo mattojentamppaus on hyvää hyötyliikunta naisille ;DKadunmies kirjoitti:
..siivoukseen käskee käyttämään imuria,matot ulos ja tampaten ja mopilla loput..
Tuo mattojentamppaus on hyvää hyötyliikunta naisille ;Dukkojen hommaa toi mattojen tamppaus..:)Sitä paitsi,sitä ei nykyään enää oikeen suositella tuota mattojen lyömistä..Niidenkin hakkaaminen on "kielletty"..:)
- JudgeCooper
kansalla on tuollaiseenkin varaa.
- norMix evk
kehitysapua ja vapaaehtoisesta tulojen uusjakoa oli tietty havaittavissa. Anatamisen ilosta tosin tässä tarinassa ei välttämättä ollut kyse.
noinko sitä rahaa voisi tienata. :D *lähtee etsimään deittiseuraa*
- norMix evk
töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä!
norMix evk kirjoitti:
töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä!
ihan näin ohimennen vaan kysäisen...sattuuisko sulla olemaan miten paljon sukanvarressa ?*viheltelee*
- norMix evk
TaikisN kirjoitti:
ihan näin ohimennen vaan kysäisen...sattuuisko sulla olemaan miten paljon sukanvarressa ?*viheltelee*
Annas kun katson valk....harmaita tennissukkiani! Juu, ainaskin pari reikää, kolme silmäpakoa, purkkatahra, öljyläikkä toisessa ja tois....jaa, juu jäänytkin aamukiireessä toinen sukka pukematta....Niin aivan ottiatuota meinaskin unohtua, olisitko sattumoisin kiinnostunut nettitreffeistä? ;-))
- kuinka rohkeita?
Uskallatteko antaa omat tietonne rekisteröityessänne eri foorumeihin/palveluihin.
Ymmärrän omien tietojen antamisen joidenkin tunnettujen palveluntarjoajien sivuille, luottaen heidän tietosuojaansa.
Kuinka on, jos menette joillekkin keskustelufoorumille, jossa on yksityisiä ihmisiä ylläpitäjininä, hehän näkevät tietonne ja IP:nne ja halutessaan voivat tutkiskella taustojanne(jos olette antaneet sinne oikeat omat tietonne).
Kuinka pitkälle olette valmiita luottamaan tuntemattomiin?- tyhmyyksissäni :(
myöhemmin minulle selvisi tietojeni levinneen myös "sisäpiirin" muille jäsenille. Valitettavsti tähän piiriin kuului henkilö, joka halusi käyttää tietoja minua vastaan, muuntelemalla totuutta.
Nyt vahingosta viisastuneena käytän nimenäni Minni Hiirtä ja puhelinnumeronani 87 76 76 sekä asun ulkomailla :) - ikinä omia
tietojani mihinkään internetissä! Netissä ei voi luottaa kehenkään. En luota livessäkään kuin harvoihin ja valittuihin.
- Noin kävi
tyhmyyksissäni :( kirjoitti:
myöhemmin minulle selvisi tietojeni levinneen myös "sisäpiirin" muille jäsenille. Valitettavsti tähän piiriin kuului henkilö, joka halusi käyttää tietoja minua vastaan, muuntelemalla totuutta.
Nyt vahingosta viisastuneena käytän nimenäni Minni Hiirtä ja puhelinnumeronani 87 76 76 sekä asun ulkomailla :)minullekkin! Jo pari vuotta sitten vaihdoin muutaman meilin erään palstalaisen kanssa ja siitä lähtien hän on minua seurannut kuin hai laivaa ja vihjaillut täällä muille kuka minä oikeasti olen. Välillä ystävää kanssani ja välillä ilkeää. Tämä tietysti naispuolinen. Miehet harvemmin juoruilevat, ainakaan tämän palstan miehistä en usko juoruilijoiksi.
- ei pettänyt
Noin kävi kirjoitti:
minullekkin! Jo pari vuotta sitten vaihdoin muutaman meilin erään palstalaisen kanssa ja siitä lähtien hän on minua seurannut kuin hai laivaa ja vihjaillut täällä muille kuka minä oikeasti olen. Välillä ystävää kanssani ja välillä ilkeää. Tämä tietysti naispuolinen. Miehet harvemmin juoruilevat, ainakaan tämän palstan miehistä en usko juoruilijoiksi.
meilikamu, vaan henkilö ylläpidosta nähtyään tietoni(ei tällä saitilla)
- foorumit
ei pettänyt kirjoitti:
meilikamu, vaan henkilö ylläpidosta nähtyään tietoni(ei tällä saitilla)
ovat riskialttiita.
- norMix evk
asiassa en ole rohkea. En uskalla edes maksaa laskujani netin kautta, vaikka pankkien turvaohjelmat Suomessa kaiketi ovat huippuluokkaa. Mutta silti, jos joku on kumminkin onnistunut kehittämään jonkun salasanojen kaappausohjelman tähänkin... Mielenrauhasta maksan mielelläni pienen lisähinnan maksamalla suoraveloituksella tai pankkisiirtona.
Millekään nettisivustolle en virallisia henkilötietojani anna. Juuri muutama viikko sitten netissä oli jaossa tuhansia kaapattuja salasanoja yksityisille nettisivustoille, vaikka ilmeisesti Suomi24:n salasanoja ei ollutkaan tarjolla.
Ovathan auervaarat ja muut toisten hyödyntäjät kautta historian kyenneet tuohon vedätykseen ilman nettiäkin.
- norMix evk
Vaan nyt on netin myötä tämäkin touhu globalisoitunut! :))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.2018455Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2962068- 701368
- 751313
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei721295- 641279
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81179Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511175Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931132- 361076