jarkko ja

sata naista!

119

34810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saletti juttu

nyt kyllä jakke jauhaa skeidaa ja pahasti. En millään usko että miehellä olisi ollut yli sata naiskontaktia.

• mico...............

ei se paljoa vaadi (100)

riittää et on ulkonäköä jonkin verran ja himot kuin hiirellä ja muutenkin oot supliikki mies niin en ihmettele yhtään..

jos vaikka olet niinsanottu" opiskelija" ja muutenkin vietät 3-4 päivää viikossa baarissa niin en pidä tuohon ikään minään tuota!!

• ikkrok

Niin vähän. Reppana

• --------

jos notkut baareissa lähes jokailta eikä laadulla ole niin merkitystä niin kyllä tuohon lukuun pääsee helpostikkin

• Lady-Dee
        mico............... kirjoitti:

ei se paljoa vaadi (100)

riittää et on ulkonäköä jonkin verran ja himot kuin hiirellä ja muutenkin oot supliikki mies niin en ihmettele yhtään..

jos vaikka olet niinsanottu" opiskelija" ja muutenkin vietät 3-4 päivää viikossa baarissa niin en pidä tuohon ikään minään tuota!!

Kyllä Jarkko sais, jos sattuis kohdalle!

• Nami...
        Lady-Dee kirjoitti:

Aivan hurmaava tyyppi...

• Sissos*
        Lady-Dee kirjoitti:

Joopa joo, minä en alkais kiertopalkinnoksi! Liian kulunut tavara. Haisee palaneenkäry jo ja sitä paitsi en usko satusetiin. Poika puhuu omiaan.

• IHME APINOITA
        mico............... kirjoitti:

ei se paljoa vaadi (100)

aina vaan jaksaa ihmetyttää miten tylsä elämä teillä on jos tylsien ihmisen elämä kiinnostaa näin paljon .. HA HA

• dflsd

Ei varmasti ole totta, kunhan äijä vaan leikkii näillä asioilla, toivottavasti naisetkin leikkii niin ett olet naisillesi 'vain lelu' jota voi käyttää koska huvittaa, maailma on kova tällasten suhteen..Äijämäistä touhua, niinku kehaista näin..Kyllä monella sinkkunaisella ollu yli sataaki kontaktia miehiin, kenellä enemmän kellä vähemmän, mutt ei niitä ääneen sanota tyhmyyttä osoittaakseen kuten 'leikkivät teinipoikia aikuisiällä'...Ei minkään näköinen Jarkko edes. Hunksin miehet onkin jotakin mihinkä naiset ennemmin tykästyy, himoitsee, ovat kuumana jne...Nähty on monesti....

• Jauhaa

Ite oon 22v, ja mulla on ollu yli sata naista.. En oo minkä kummosen näkönen enkä oikein hyvä puhumaankaan, mut oon tehny paljon töitä hiihtokeskuksissa ja baareissa. Et sieltä niitä on kertyny, enkä oo sen eteen kummempaa vaivaa nähny.. Mut ehkä yks helpoin tapa on saada nainen baarista ku on ite selvinpäin..

• leikit
        Jauhaa kirjoitti:

Ite oon 22v, ja mulla on ollu yli sata naista.. En oo minkä kummosen näkönen enkä oikein hyvä puhumaankaan, mut oon tehny paljon töitä hiihtokeskuksissa ja baareissa. Et sieltä niitä on kertyny, enkä oo sen eteen kummempaa vaivaa nähny.. Mut ehkä yks helpoin tapa on saada nainen baarista ku on ite selvinpäin..

Pitää näyttää että uhoa sitä että niin monta sitä ja tätä....Kyllä nykyään kummallakin voi olla yli sata miestä tai naista ja mitä sitten...Kaikki on mahdollista, eikä mitään niuhottamista miehillä tästä asiasta.. hyväksyä se jne..Ei kaikki halua mennnä naimisiin perustamaa perhettä, nuorena jopa lisääntynyt sinkkuus kun raha on tiukalla muutenkin, vaikka töissä ja sitä vähemmän kun opiskelee pitempään ym ym...

• realistinen

Pelimiehen tunnisttaa mm. siitä että hän ei kerro naisseikkailujensa määrää, Jarkko on kiero kuin korkinruuvi, sen osoitti Nikon syrjiminen ja siitä valehteleminen muille.

• Femakko.

Tää on taas tätä... Jos miehellä yli 100 naista, se on hurraamisen paikka. Jos esim Suvi kertoisi olleensa yli 100 miehen kanssa, hän leimautuisi huoraksi. Miettikää sitä.

• Teinipentujen hommaa

No eivät kuule kaikki miehet palvo mitään häntäheikkejä.
        Omasta ja tuttavapiirin mielestä ainakin sellaiset kaikkia panevat
        naisenvaihtajat ovat melko säälittäviä. Usein tunnevammaisia
        hyväksikäyttäjiä, jotka eivät pysty muodostamaan kestäviä parisuhteita, vaan
        juoksevat pelkän pillun perässä.
        Samaa pätee sadoittain miehiä
        panneisiin naisiin. Tietysti jokainen voi tehdä mitä itse haluaa,
        mutta melko vähän arvostusta sellainen tyyppi meidän piireissä saa.
        Eiköhän tuo panoilla kehuskelu ole lähinnä junttien ja jonkun
        teini-ikäisten amispentujen hommaa?

Mistä se muuten johtuu, että naiset itsekin pitävät yllä tuota
        kaksinaismoralismia? Naiset haukkuvat heti toisen naisen huoraksi jos
        hän on miesten mieleen, mutta samalla juoksevat itse niiden
        "ihqujen" panomiesten perässä, jotka ovat ehkä panneet jo
        puolta kaveriporukastakin?

• pösilö666

Aivan luonnollista, eläköön se pieni ero!!

• pösilö666

Minulla on ollut n. 70 akkaa elämäni varrella seksikumppaneina ja voin sanoa, että vähempikin olisi riittänyt. Ei se määrä vaan laadun määrä!!

• dfsldsf

Kyllä mies on huorapukki kun monen kymmenen naisen kanssa on...Ja naisilla saa kanssa olla monta miestä, mitä sitten..Niin kirjotit ett olisi, ei se oikeuta kumminkaa sinua haukkumaan Suvia..jos oikeasti onkin se vaan hyväksi ja monella naisella/miehellä on..Näin pitääkin olla Ettei ensimmäisen kanssa mene naimisiin. Saa kokemusta ym kun on 'kokemusta'..Nykyään on ett jos nainen tai mies, niin niitä yhdenillan juttuja tai vähä pitempiä suhteita aina on..kummallakin sukupuolella, ja se on kaikille hyväksi...Kukaan nyt naimisiin menee heti ensimmäisen miehen kanssa jos suhde tai toistepäin...ehkä ennenvanhaan oli näin...Aikaa kutakin, ja miten mitenki..Miettikää nyt tätä nykyaikaa...

• sillä iso ja

arpinen mahakin..

varmaan puhelahjoilla sit saanu.

onhan se kysynyt että mennäänkö panemaan ja sit eukko lähtenyt.

oon kyllä kyllästynty jarkkoon, alussa oli hiljanen ja kun rupes puhumaan puhuu panoista yömyöhään eikä ikinä muuta. keittiössä kyllä yrittää valtaa pitää.

luulee olevansa korvaamaton niin sängyssä kuin keittiössä.

eilenkin kehui persepanon ihanuutta valojen sammuttua..

• Pysysin kaukana

Eipä tunnu uskottavalta, että Jarkon olemuksella olisi naitu Seinäjoen tienoilla olevat kaikki kaksjalkaiset tikapuista lähtien. Ehkäpä kuvastaa enempikin Jarkon halventavaa suhtautumista naisiin yleisemminkin.

• miks kiinnostunut Suvista

eleet ja ilmeet näyttävät että on ihastunut Kadiin, mut jahtaa silti Suvia. Suvihan kehu tykkäävänsä "kakkosesta"...

• joten

Jarkko on vielä amatööri

• Tietoinen asioista

Akille ei riitä naisia niin paljon, siellä missä asuu. Kuka tahansa voi veistellä mitä haluaa, ei siitä totuutta laakista tule.
        Akilla on toki naiskumppaneita ollut, pohjoisen naiset ovat tunnetusti auliisti jakamassa jalkoväliään kenelle sattuu..

Akin naiskokemukset ovat n. 100 korvilla.

• dfsdlsd
        Tietoinen asioista kirjoitti:

Akille ei riitä naisia niin paljon, siellä missä asuu. Kuka tahansa voi veistellä mitä haluaa, ei siitä totuutta laakista tule.
        Akilla on toki naiskumppaneita ollut, pohjoisen naiset ovat tunnetusti auliisti jakamassa jalkoväliään kenelle sattuu..

Akin naiskokemukset ovat n. 100 korvilla.

Eihän akilla ole iso kullikaan, niin ei ole naisiakaan kovin paljon...Ari jalkoväliään näytelly naisille kun istunu sohvalle, ei kun kulli esille, nii joku nainen lankee...Naiset enemmän vonkannu ja Aki myötäilly vaan, mut nolosti...Teinipoikien puheet joita äijät käyttää hyväkseen, eikä ikinä olekkaan muuta kun keskenkasvuinen mies...Hyvä itsetuntoiset fiksut miehet ei näin tyhmiä ole....Onneks fiksuja miehiä on enemmistönä...

• niinku määäää
        dfsdlsd kirjoitti:

Eihän akilla ole iso kullikaan, niin ei ole naisiakaan kovin paljon...Ari jalkoväliään näytelly naisille kun istunu sohvalle, ei kun kulli esille, nii joku nainen lankee...Naiset enemmän vonkannu ja Aki myötäilly vaan, mut nolosti...Teinipoikien puheet joita äijät käyttää hyväkseen, eikä ikinä olekkaan muuta kun keskenkasvuinen mies...Hyvä itsetuntoiset fiksut miehet ei näin tyhmiä ole....Onneks fiksuja miehiä on enemmistönä...

Mulla on ollut tuhan naista. Sata on ollut kerrallaan ja panin kaikki kumoon, fiksusti vaan sanon, ens vuonna panen paremmaksi, sitten mulla on ollu jo kuus tuhatta naista, kerrallaan.

• mikä sairas
        niinku määäää kirjoitti:

Mulla on ollut tuhan naista. Sata on ollut kerrallaan ja panin kaikki kumoon, fiksusti vaan sanon, ens vuonna panen paremmaksi, sitten mulla on ollu jo kuus tuhatta naista, kerrallaan.

Sinulla ei tule olemaan yhtäkään naista kun sana kiertää naisilta naisille kaikille, ett olet se pienikullinen jolla ei edes toimi, vaa miehet sinusta seuraa kyselee...Eli miehet on kuumana sinuun, vaikket sitä haluaiskaan....

• WGE
        dfsdlsd kirjoitti:

ai on vai fiksuja miehiä suurin osa väestöstä? kumma kun mä en oo törmänny vielä yhteenkään!!

• Nuijat

Tissiposki-Jarkolla on VASTA tämän loosereiden kisan jälkeen yli 100 naista,kun pissikset, kiimaiset yh:t ja yli 40v. naimisissa olevat laardiperseet kirmaavat pojulin perässä.

Itse asun Seinäjoella ja satun tuntemaan kyseisen jätkän. Jarkolla on ollut n. 10 tyttöystävää.

Valheellinen itsetunto on noussut Jakelle talossa sitä mukaan kun naistenmiehet on karsiutuneet pois.

Jokainen voi syöttää mitä tahansa pajunköyttä, kaikki otetaan heti totuutena..

Naiset ovat muutenkin pienempien aivojensa ja hormooni heilahdusten avustamina lampaita, joita viedään kuin litran mittaa..

-lisäksi löytyy iso joukko "miehiä", jotka ovat juuri näitä Einarin ja saulin tyyppisiä pumpuleissa eläneitä metroseksuaaleja, ilman identiteettiä.

• Tuosta jo näkee, että on jäänyt kehityksestä jälkeen.
      14-16 vuotiaat tuolla tavalla kerskuu, ei aikuinen terve mies

• fefefefefffe

tuskin tolla naamalla saa sataa naista jarkkokaan ehkä unessa on sazaanut mut ei muuuten heheheh jos oisin nainen nii ei ainakaan mun makuun toi possu ois

• ei rehennellyt!!!

Kateus taitaa nostaa päätään.... siis JOS olisit nainen, mikä lie olet jos osaat muka ajatella kuin nainen!! Mites ois Suvi.... minäkään en sitä possua miehenä haluaisi.... =))
        Jarkko huipputyyppi tv:stä saadun kuvan perusteella. Mitä väliä sillä montako naista on ollut, täältä saisi vielä yhden , jos en olisi varattu. Sitä paitsi jarkolta kysyttiin kuinka monta naista, ei mitenkään rehennellyt asialla vaan totesi, että on varmaan kolminumeroinen luku. Olisiko pitänyt sitten valehdella? Taitaisi moni täällä kirjoitteleva haluta itsekin olla tuolla, jos vaikka sillä saisi itse enemmän.Ja voin vakuuttaa, että täällä landella ainakin Jarkko olisi kovaa valuuttaa!!

• ....

Vai onko niin että pistelee omiansa, niin kuin Akikin. Possulta ainakin näyttää, en usko.

• XxXxxz

eihän toi 100 oo ees paljon, jos ei ihan säkissä elele. Esim. 10 vuotta ja 10 neitoa/ vuosi. Jos ei kiinnosta seurustelu ja jos tykkää seksistä, ni eihän tossa oo mitään ihmeellistä.

• ja päivä

on ihan normaalii alanmieheltä, JA alan naiselta, sata on vähemmän ku keskiverto kapakka luutalla.

• owewöe

ai vuodessa sata? sil o ihan hyvä kondis.

• mitähän tautejakin?

hyi helvetti että alkaa oksettaa.

• päänvaiva

eipä luulis olevan sun päänvaiva, vaikka jarkolta jotain tauteja löytyiskin?? Vai oletko ajatellut mennä hännän jattkeeksi? =) No kumi vaan sitten kehiin!

• sivistynyt nainen

Ei kannata ylpeillä tuolla aiheella tautien luvatussa maassa. Sattuu vielä omaan nilkkaan ja pahasti. Kukaan ei tule niistä naisista hautajaisiin.

• ja te uskotte kaiken

No sehän on maailman sivu ollut niin, että miehet liioittelee naistensa määrään ja naisten kuuluu vähätellä niitä.
      Eiköhön se oikee totuus o tässäkin tapauksessa että hyvä js on kerran joltain irronnu ;)))

• nii niii niii

vitut on ollu.. kymmenen maksimissaan tuolla naamalla

• itse..

Olisin mielelläni vaikka se nro. 126.

Jarkko on ihana! :)

• suhmuran santra

Mulla oli Jarkon iässä jo mennyt 2oo rikki...
      sitten lopetin laskemisen.

• dsfasdfa

se mahdollista on, Poken työ ja silleen. On niitä kuulkaas naisia jotka suutahtavat huonon flaksin käydessä ja poke on se viimenen johon turvaudutaan. Kummako tuo nyt on. Ei Jarkko sinällään pahan näkönen ole, se on vaan tuo kumma tukka joka nyt ei sovi sille. Kadi ja Suvikin siitä tykkää, ehkä sen persoona on sellanen et saa naisia.
        Tunnen miehiä jotka on rumia ja silti saavat naisia. Se on kiinni kuulkaas siitä jostain. Ja mistäs sitä tietää millanen aisa se Jarkolla on, voipi olla vaik millanen sonni. ;))

• gaymediamme

Onko kyse valheesta, vain onko Suomen homojen johtamaan nykymediaan vahingossa päässyt jostain takaovesta livahtamaan yksi hetero, valkoihoinen, suomalainen Mies?

Heidänhän ei pitäisi Suomessa päästä mutta kuin välikädellisesti kustantamaan koko homojen/bi ja naisten pyörittämä homma...

Ei kyllä uskois kun kts sitä tukanhiplaamista ynm...

• puhpuhs

Kunhan lämpimikseen puhuu. Kun puhuivat parisuhteista, jarkko totesi, ettei hän ole seurustellut kuin kaksi kertaa. Mutta panothan onkin tietty asia erikseen....

• Suhmuran Santra

en tiedä, oletko mies vai nainen mutta aivan mahtavaa asiaa osasit kirjoittaa!!!!!!!!!!!!!
        Juuti tuota olen itsekkin ihmetellyt...

• WhiteKnight80

Just ihq neitipoika

• oksettavaa

tollanen jakaminen oksettaa :S hyi

• Saga29

Punkki on sympaattinen ja söpö/lutuinen kaveri, se vetoaa naiseen kun naiseen!! Ei ihme että monet naiset ovat ihastuneet Jarkkoon! Nam!

• mummikki

..jarkkopoika väkisin niitä naisia kaatanut..mimmien vika jos antaa kaataa!Punkki on fiksuin ihminen koko talossa,sais voittaa.

• dfsdldf
        mummikki kirjoitti:

..jarkkopoika väkisin niitä naisia kaatanut..mimmien vika jos antaa kaataa!Punkki on fiksuin ihminen koko talossa,sais voittaa.

Jarkkohan on väkisin antanut kun naiset/tytöt innostuksessaan vonkanu monta kertaa, nii Jarkko nöyrtyny yli oman tahdon...näin se on mennyt...Eli naiset on aktiivisia, ja kun alkoholia otetaan niin meininki naisilla/miehillä menee niin ett naiset vonkaa miehiä enemmän ku ne ei voi liikaa ottaa juomaa kuten miehet, jotka uupuu jo muutaman lasin jälestä...

• dfsdl

Ei kyllä vetoa naiseen kun naiseen, mistä tällaseen päädyt, kyllä ne hunksin miehet on jotain joka saa Naisen kun naisen syttymään kunnolla ja pitkään ja yhä haluamaan lisää, niinkuin tarkoituskin...Oli sitten livenä tai netistä katsellen ym....Kaikki naiset hunksia 'lääppimään, nuolemaan (ne antaa koskettaakin) ja mikä silmänilo niitten esityksissään hohtaa...huh

• Tytteli26v

Jarkko on mies mun makuun; sanavalmis, fiksu, tunneälyä löytyy, osaa laittaa ruokaa ja hyvännäkönenkin vielä! Oikee nallekarhu. Antaisin sille koska vaan (jos en olis seurustellu jo useampia vuosia), enkä ihmettele että niin moni on jo Jarkkoon "langennut". Mun suosikki talossa; Punkki voittoon! =)

• .............

Siinä siis hyvä mies, naisten makuun. Nyt ymmärrän miksi on niin paljon yksinhuoltajia.

Onks sunkin ukko noin ihana ja makailee kaikkien kaa samalla ku sä odotat häntä ihailusta märkänä kotiin.

• fldfg
        ............. kirjoitti:

Siinä siis hyvä mies, naisten makuun. Nyt ymmärrän miksi on niin paljon yksinhuoltajia.

Onks sunkin ukko noin ihana ja makailee kaikkien kaa samalla ku sä odotat häntä ihailusta märkänä kotiin.

Ja miesyksinhuoltajia lisääntyy vaan kun nainen ei yhtäkkiä haluakkaa enää olla sen miehensä kanssa, ja jättääkin lapsensa miehelle sopien tietysti.....Hänellä ollu pitkän aikaa tiedossa 'rakastajia', huoletonta elämää sillä hetkellä...Kuten monellla naisella 'salaisessa elämässään on' tulee ja menee...

• chaves

ihmekös tuo..mulla on ollu 324, ja nyt hieron n: 325.. jos pääsis illalla pehkuihin peuhaa...

• vanapiineekeri

mulla ollu kans jokunen suttura kierrossa.. vuoden aikana (05/06) apaut 80 ja noista 90 % suomi24 sätistä.. paljon on pesää tullu ja taudeiltaki jopa säästytty.. se vaan et kuinka paljon tollanen hajotta§a omaa sekä nuitten kaatojen päätä.. nykysin elän vakisuhteessa jo kolmatta vuotta.. onko se sitten muka joku miehen mitta.. mulla se oli ainakin ihan pelkkää hyväksi käyttöä ja addiktion päästämistä valloilleen.

toisaalta nyt voi sanoo et ei varmaan sen laatusta piparia ole suomen maallaa millasta ei olis tullu kairattua.. semmosia.. kivaa oli mut ei tollasilla oikeen viiti omalla nimellä ylpeillä.. kuiteski muutama tais meikäkäiseenki ihastua oikeestikki ja itekki taisin mutta ryssin aina menemällä taas "kalastelemaan" uutta pesää..

kivaa syksyä ja kiitos kaikille jotka ovat kierrossa olleet :D

• dfdslsdf
        vanapiineekeri kirjoitti:

mulla ollu kans jokunen suttura kierrossa.. vuoden aikana (05/06) apaut 80 ja noista 90 % suomi24 sätistä.. paljon on pesää tullu ja taudeiltaki jopa säästytty.. se vaan et kuinka paljon tollanen hajotta§a omaa sekä nuitten kaatojen päätä.. nykysin elän vakisuhteessa jo kolmatta vuotta.. onko se sitten muka joku miehen mitta.. mulla se oli ainakin ihan pelkkää hyväksi käyttöä ja addiktion päästämistä valloilleen.

toisaalta nyt voi sanoo et ei varmaan sen laatusta piparia ole suomen maallaa millasta ei olis tullu kairattua.. semmosia.. kivaa oli mut ei tollasilla oikeen viiti omalla nimellä ylpeillä.. kuiteski muutama tais meikäkäiseenki ihastua oikeestikki ja itekki taisin mutta ryssin aina menemällä taas "kalastelemaan" uutta pesää..

kivaa syksyä ja kiitos kaikille jotka ovat kierrossa olleet :D

Ja sun naises kanssa menee 'muitten miesten melan perään niin että ihmettelet kun se poissa useasti jne..Kyllä naisetkin osaa sen mut ei 'pidä meteliä' salasia rakastajia vaik kuin paljon, mistä sitä tietää, maailma on kova ja miesten pitää ymmärtää se...Jokaiselle jotakin suhteenkin ulkopuolelta, isointa kyrpää nainen välillä hakee ja ihailee, himoitsee 'hunksin miehiä'tai jotain stripparimiehiä, kun esiintyvät ympäri suomea, nainen kun nainen sulaa näitten miesten edessä, ja pitääkin...Välillä vastapainoksi jotai 'säpinää' naisillekkin arkeen..Kun ne kumminkin suurin osan tekee ns ne pakolliset kotityöt ym ja, isompi vastuu useimmiten perheissä on naisilla...

• dfsldf

Ei oikeuta sinulla tällaseen teinipoikien leikkiin, joilla ei edes kulli minkäänkokoinen..Naiset vaan käyttäis sinua 'patjana leluna niin kun huvittais' sellaseksi haluaisitko...ja annatko naisille, jos ne vonkaa sitä sinulta...Olet aika pintaliitoinen joka ei tiedä maailmasta mitään...Hanki oikea elämä!!

• analyst

Jarkko on ihan ok, mutta taitaa tää olla niitä juttuja, joita syntyy kun on ollut monta viikkoa puutteessa ja pitää kavereille päteä.

• Kokenut nainen

Jaa, ruumiinrakenne viittaa hyvän kokoiseen
      penikseen, rauhallinen tyyli viittaa rakastelu-
      taitoon (ei hötkyile). En ihmettele ollenkaan,
      ainoa mikä ei matsaa on tämä kehuskelu...
      voihan olla, että se johtuu olosuhteista.
      Antaisin.

• Eipä taida ihan pitää paikk...

Minkä takia tuollasia pitää päästää Jarkon suustaan? Luuleeko se, että sitä jotenkin sen jälkeen kunnioitetaan enemmän? Tai luuleeko se, että joku ihan oikeesti tohon uskoo?

Näkeehän sen jo tuolla talossa, ettei punkero saa mitään aikaiseksi. Ihan oli, kun joku teinipoika ensimmäisen ihqu ihastuksensa edessä, kun jokunen viikko sitten Kadia yritti lähestyä. Ja sitten kun naiset (Suvi&Kadi) vähän leikillään Jarkkoa "kiusoittelevat", niin Jake on tosissaan sitä mieltä, että nyt hänestä tapellaan ja kissat käy ihan kuumana. Voi jarkko parka

Itse en hetkeäkään usko, että JArkolla noita petikumppaneita olisi yhden käden sormilla laskettavaa määrää enempää.

Mutta vielä tätäkin naurettavampaa on se, että tähän ketjuun, missä puhutaan BB-jarkon sanomisista ja naiskokemuksista, tulee jotkut ääliöt kertomaan, miten heillä on ollut satoja naisia. Moni varmasti uskoo :D

Täällä joku aiemmin sanoi hyvän pointin siitä, että niillä miehillä(/naisilla) kenellä niitä petikumppaneita on oikeasti paljon ollut, ei ole mitään tarvetta asialla leveillä. Nämä kehujat ja elvistelijät ovat juurikin niitä, ketkä ehkäpä ensimmäistä panoaan vielä odottavat.

Onpahan tohon tullut syyllistyttyä itsekin. Kaveriporukalla aikanaan jossain iltaa istuttiin ja pillustahan sitä tuli väistämättä puhe. Minäkin siellä hauskoja seksikokemuksiani levittelin ja annoin oikeinkin panomiehen kuvan itsestäni. Totuus oli, etten silloin panemaan ollut kertaakaan päässyt.

Nykyään olen miettinyt, että taisipa se olla kavereilla vähän samanlaiset eväät keskustelussa.

Ja nykyää olen myös enemmän kuin tyytyävinen siihen, että en tarvinut kuin muutaman yrityksen tämän nykyisen kummppanini löytämiseen. Vaikka panokumppaneiden määrä onkin ehkä vähäisempi kuin monilla muilla, niin seksin määrä, tai seksin laatu ei varmastikkaan ole.

• hah..

uusi nimi sille.

• TOINEN RUNKKU

KOKO BB ON TEINIPASKAA, tommonen "Jarkko" lienee ihan tyypillinen kaappihomo, joka leuhkii naisilla, kun on kaappihomo!

• tiedät,

kun monet naiset ovat kiinnostuneita portsareista... Jotkut naiset ovat kännissä "helppoja" ja lähtevät mukaan. Eikä Jarkossa mitään vikaa ole. Lupsakka mies.

Ehkä kuitenkin vähän liioitteli, kuten monen miehen tapana on. Esitetään vähän...

• tytti

taitaa ukolla olla niitä helppoja nakkeja.
      Eihän sillä määrällä ole väliä vaan laadulla.
      Ei kannata tollasella kerskuilla.
      Taitaa ukolle kelvata kuka vaan.

• nainen5

ukossa on??? Ei ainakaan ulkonäkö.
      Itse en huolisi vaikka olisi ainua mies maailmassa.
      Makunsa kullakin. Onkohan ukolla heikko itsetunto kun tollasilla kehuskelee.

• naisen nimellä

et miten näistä viesteistä monessa kohtaa loistaa läpi kun mies kirjoittaa

• -.-

Enpä todellakaan usko, että miehellä niin monta naista olisi ollut. Luultavasti vain eí viitsinyt siinä myöntää ja helppohan hänen oli valehdella.
      Totta kyllä että nykyään voi mennä vain baariin niin varmasti löytää peti seuraa..

• 200 miestä!

homo.

• vaan

Jaa ei kyllä uskois tosiaan...

• ken haluaa.

Yleensä se vaan on niin että nää suurimmat kehuskelijat ovat saaneet todellisuudessa vähiten naista.
      Veikkaanpa että Jarkkokin on uskollinen tyttöystävälleen Nyrkki-Kyllikille.

• svccb

Ihan mielenkiinnosta, että mitä vitun väliä sillä nyt sit edes on että puhuuko se totta vai ei?

• Kalupup
        svccb kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, että mitä vitun väliä sillä nyt sit edes on että puhuuko se totta vai ei?

Siitä vaan rohkeasti ilmottautumaan jokainen nainen joka ollut Jarkon kanssa. Myös pisteet kehiin oliko miehestä mihinkään. Nimettömiä ja nimimerkkejä ei lasketa (Huom postiosoite myös). Myös miehet voivat ilmottautua. Näin saamme todellisen kappale määrän Veikkaa löytyykö miehiä vai naisia enempi.

• Helposti

Jarkko on nyt 26v.

Kymmenen vuotta sitten Jarkko oli 16 v.
      Tuossa iässähän nuo hommat viimeistään alkaa.

Sata naista jaetaan kymmenelle vuodelle.
      Kymmenen naista vuodessa, ei edes jokaiselle kuukaudelle omaa.

Tuollainen kymmenen naisen vuosikiintiö voi "sesonki aikana" mennä rikki jo yhden kuukauden aikana.

• BB-fanitar

Jarkosta tykkäävät monet ihmiset sukupuoleen katsomatta tai ikään. Erittäin harvinaista lukea näiltä palstoilta haukkuja hänestä.

Ulkonäkö aivan tarpeeksi ok.

• itselläni on 50

ja lopetin nuo hommat jo 14 vuotta sitten ( ensin pitkäaikainen avoliitto, sitten selibaatti joka vain jatkuu eikä lopu ). Sen sijaan tunnen erään jolla joka vuosi on enemmän panokavereita kuin minulla koko ikänäni on ollut, jotkut vain saa vaikka ei pyytäisikään. Onhan siitä se hyöty, että vastakaisen sukupuolen edustajan pystyy tyydyttämään kuin rutiinilla, niksit kun oppii, siihen ei tarvia edes kalua ja onnensa tavanneet naiset hakeutuvat aina uudelleen " käsittelyyn ", joten turha paiskoa huulta, osaavalla on aina kysyntää.

Sen sijaan voi kysyä, kuvitteletteko suosion kasvavan kun tunnustaa olevansa " kova naistenmies ". Pöh, mies huora ei kukaan arvista, ellei sillä myös tienaa. Puheilla ei pitkälle pötkitä. Osaava ei leuhki, leuhkiva ei osaa, edes tyydyttää naista.

• desimaali pilkku väärässä p...

kunhan haaveilee ääneen.

• JarkkoUlos

Jarkko, kun ei muista tarkalleen naiskontaktien määrää, niin se voi tarkoittaa että niitä on niin vähän että hän muistaa päinvastoin :DD

Minusta Jarkko on teennäinen herrasmies. Yrittää olla suuri hahmo, mutta sortuu typeryyksiin.

Ärsyttää, kun pälyilee ympärilleen epätietoisesti. Saisi tippua ukko pois talosta.

• kehu

Jaa mies joka kehuu naisen kaato jutuillaan, voin sanoa siihen että mistä puhe siitä puute.Todellinen panomies ei kehu saavutuksillaan...Että näin !!

• edes osaa

laskea sataan. Ja kukaan ei ole ollut ruma... tosi syvällistä.

• oli isonenänen......

ja vaan pari oli normaaleja!!!! Missähän lampolassa se jarkko käy naiskentelemassa?

• iso-pee

Kukapa ei olisi ; )

• varma se

Mieleeni muistui juuri hyvä tapaus tutusta joka oli kaikkien mielestä naisten mies paitsi omien puheidensa perusteella. Jos joku erehtyi kyselemään jotain partnerien määrästä niin vastaus oli vakio: Yksi rakastettava nainen, joka rakastaa minuakin virheistäni huolimatta riittää hyvin.

• iso-pee
        varma se kirjoitti:

Mieleeni muistui juuri hyvä tapaus tutusta joka oli kaikkien mielestä naisten mies paitsi omien puheidensa perusteella. Jos joku erehtyi kyselemään jotain partnerien määrästä niin vastaus oli vakio: Yksi rakastettava nainen, joka rakastaa minuakin virheistäni huolimatta riittää hyvin.

Pyrkyrit ja nousukkaat kehuu ja retostelee, usein olemattomilla saavutuksilla, jotka ovat vain toiveunta. Maine ei sillä kasva, tai kasvaa vääränlainen maine, ihan muuta kuin mihin pyrkii.

Viisas pysyy vaiti.

• uskomatonta..
        varma se kirjoitti:

Ei kai niillä panoilla tarvi kehuskella...jos joku kehuskelee panoillaan et on kolmi numeroinen luku..luulis et hävettäis...siin on kyllä taktiikkana "pillu se on hiirelläkin"..mua ainakin henk.kohtasesti yököttää..jos joku äijä panee satojakin muijia..hiukan likanan mies..(siin on varmaan aikamonet tauditkin;kannattaa kyl mennä jo HIV testiin jos on satoja partnereita...yök)

• onkin sitten
        iso-pee kirjoitti:

Pyrkyrit ja nousukkaat kehuu ja retostelee, usein olemattomilla saavutuksilla, jotka ovat vain toiveunta. Maine ei sillä kasva, tai kasvaa vääränlainen maine, ihan muuta kuin mihin pyrkii.

Viisas pysyy vaiti.

Oisitko Jarkon kaa vai ittes kaa, eli ihan ilman.

• SepeSetä..

Aivan kuin raha tulee rahan luo samoin naiset tulevat häntäheikin luo. Tämän paljastuksen jälkeen tuolle jätkälle oikein tyrkytetään torttua.

Naisten logiikkaa, arvostetaan uskollisuutta ja hakudeutaan pelimiesten seuraan.

• Täysjärkinen

Jo se pääministerin exmelkeinmorsian osoitti, saa sääli naurut vaan niskaansa. Ton jälkeen se saa vaan ivaa, ja toosa jää saamatta.

• Kyllä hävettäs

Kyllä hävettäs, jos ois oikeesti. Ja sit vielä sitäkin enemmän sukupuolitauteja...Ois lähes yhtä hyvä kehuskelun aihe.

• ronjashka

Mitä väliiiiiiiiii. Jos saa seksiä nii siinähä saa. Käyttää vaan kumia ja sit ku tapaa sen oikeen nii vakiintuu.

• Kirsti 2

Tyypillinen raudoittaja

• kinuskimarja

muuta en kommentoi ku en koko ohjelmaa seuraa mut tää on pakko sanoo: ei se määrä, vaan se laatu!!! ;

• kkiiijj

kyllä niitä helppoja nakkeja saa kuka vaan huolii.

• noojoo

En iha heti usko tuohon!

• systeris

Joo jep sure sure..

Seinäjokelaiset on vähä tommosia. Ei oo ensmmäinen sieltä oleva mies joka kusettaa tommosta. Itse olen tuntenut monta monta tällaista tapausta. Toisaalta, seinäjokelaiset muijat on melkosia lumppuja. Ne antaa ja helepolla, että sinänsä en ihimettelis?

• nyt sentään
        systeris kirjoitti:

Joo jep sure sure..

Seinäjokelaiset on vähä tommosia. Ei oo ensmmäinen sieltä oleva mies joka kusettaa tommosta. Itse olen tuntenut monta monta tällaista tapausta. Toisaalta, seinäjokelaiset muijat on melkosia lumppuja. Ne antaa ja helepolla, että sinänsä en ihimettelis?

sielläkään noin montaa muijaa ole, jotka olis eväät levällään. Joka paikkakunnalla on aina muutama kiertopalkinto, mut ei sentään Seinäjoeltakaan sataa horoa löydy.

• fdsaösd
        nyt sentään kirjoitti:

sielläkään noin montaa muijaa ole, jotka olis eväät levällään. Joka paikkakunnalla on aina muutama kiertopalkinto, mut ei sentään Seinäjoeltakaan sataa horoa löydy.

Sillä miehellähän ne jalat on levällään kutsuen tulkaa naiset naimaan, ja jotkut hullut, tyhmät menee ansaan ja mies siten kerskuileen että monta naista sain...Typerää ja tollanen mies ei naista ansaitse ollenkaan jne. Miesten hoidettavaksi vaan...Naiset keskenään toteavat että oliha se mukava mieskiertopalkinto vaan kookkaampi kulli olis ollu parempi.....Mitäs esitteli kulliansa auliisti....mieshoro mikä mieshoro....

• vai ihan jopa

putkimies :D

• haittaa

ja kuka laskee - mikä on miehen kannalta lopputulos: entistä vaativampi maku naisten suhteen, tietää miten nauttia vai satunnaisesti joka kerta mitä sattuu ääripäiden väliltä.

Meneekö naisilla kokemuksen vaikutus samalla tavalla... tai siitä kuinka nuorena kokemukset hankkii...

• saavutus tuo

nyt sitten on. Kunka monta päivää on vuodessa, kuinka monta kolmessa vuodessa jne. Eikö kukaan osaa - haloo - laskea enää nykyaikana.

Paitsi jos on armeijassa puoli vuotta ja miten sen sitten määrittelee, kelpaako kännykkä-/nettiseksi laskuihin mukaan... ei tokikaan.

• myös että

sillä on ollut kuusi kertaa sukupuolitauti. Iso käsi jarkolle!

• tosi mies

kyllä on jannulla jutut,,vai sataa kimmaa....on ollut varmaan tosi laatu panoja...toi jarkkohan on ihan tollo..puhuu paskaa kimmojen selän takana kun ämmät..ei tollanen kun voi olla niin kiinnostava ,,,tai pitää olla hiukka yksin kertasia kimmojakin...luulee olevansa fiksu sielä talossa,,,mut kun sitä touhuu katsoo niin aika kakaroita ne on kaikki ...paitsi niko...se sentää yrittää ohjaa tyttöjä niin että ei häpäse itseään.

• dfsdl

Olen täysin samaa mieltä....Ei siellä muuta olekkaan kun yksinkertaisia miehiä ja naisia..Miehissä taitaa enemmän olla sitä... Ei mitään mistään väliä asioissa...hälläväli meininki kaikilla...ja tv esitetään tällasta!!!

• Stökö

Aloittelija vasta.

• hurja mies

Minulla on muutama tuhat...Ja tiedän naisia joilla paljonki...mitä sitä laskemaan lapsellistaha se on...Ja ei ehdi laskemaan kun niitä on niin paljon....

• weskuu

Veikkaan ettei toi sälli ole saanut ,kun serkultaan pari kertaa ja äidiltään.Lopun improvisoinut pillunpuutteessa.

• ricceu

100 on aika paljon, -äkkiä ajatellen, mutta kuten Jarkko sanoi niin skaala on sillä ollut aika laaja.

Jos kaikki kelpaa, niin ei tuo ole kummonenkaan määrä, kyllä ravintolan eteen jää notkumaan sulkemisen jälkeen aina noita poke-ruusuja, jotka haluu jonkun miehen. Voi olla lärvät ym, mutta jos ei ole kranttu..

Toivottavasti silti ei näin olisi sillä aika onnetonta tollainen räpeltäminen on ja lähellä hyväksikäyttöä.

• AteistiAntti

Ei se ole hyväksikäyttöä, poke-ruusun tönäisy.
        Kumpikin saa mitä haluaa.
        Se on vain seksiä.

• JullikkaStadista

"Ei se laatu, vaan se määrä"

• tee %%&'*//%€€

ja homoilu on sopivaa lasten kateltavaa.

• SYYLLISTYNYT

Jätkäporukassa suullaan naintiin eli juttelee omiaan laittaa puheisiinsa ns.lapinlisää

• tuolla naamalla..

sataa naista sais... ihme jos ees kahta...

• Bisnesmisukka:)

No juupa juu...Kamala jannu.
      Kun pitää suunsa kiinni niin menettelee jotenkin, kun avaa suunsa niin menee heti maku...
      Kamalat nöösimäiset pikkuhampaat:( YÖK!

• 2663

Juntin näköinen pökkelö

• whatwhatinthebutt

Kertoo kaiken oleellisen suomalaisista naisista.

• Nimetön

HÄPEÄ PUKKI !!!!

• Suurempi AISA

tälläset arvotnimet

aloittelija 1-20 naista
      sapelin heiluttaja 20-50 naista
      keihästäjä 50-100 naista
      kaataja 100-200 naista
      rööriroope 200-500
      aisa 500-1000

korkein arvonimi PUTKIMIES !!! Yli 1000 vakoa kairattu...

• Heppu30*

...nolla, tai ehkä muutama hassu on erehtynyt Jarkon seuraksi...uskoo ken haluaa...

• Minulla on ainakin kuusinumeroinen luku nais valloitusten määrässä.

Jarkko ny oo naista koskaan alastomana ees nähnykkään..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe