Mun päivä

verhohousu

Töissä mun aamu alkaa klo 8.00 aina kahvitauolla, niinku kaikilla muillakin. Mulla se vaan on aina normaalia pidempi eli jotain noin 30min.
Tässä on yksi hyvä asia. Kahvi kehittää mun vatsassa aika pikaseen vessahädän... kakkosen. Ehdin puolesta tunnista tuntiin tehdä ahkerasti töitä kunnes täytyy jo mennä vessaan. Siellä voin kuluttaa aikaani 15min. Paperi on muuten aika karheeta ja saippua halpaa.

Purkan syöntikin aiheuttaa laksatiivisiä vaikutuksia ja välillä voi huvikseen mennä vessaan piirtelemään seiniin tai jonkun hyllyn taakse räpeltämään puhelinta.

Sitten kello 11.00 seuraava kahvitauko. Tähän mennessä on väännetty jo kahdet paskat ja lusmuiltu ja kuunneltu radioo. Tätä taukoa ehkä uskaltaa venyttää 20min, sitten vessaan ja puoli tuntia ahkeraa työskentelyä, kunnes koittaa puolen tunnin ruokatauko. Se tietenkin venyy 15min yli ruokakaupassa ja levykaupassa kierrellen.

Jälleen töihin ja vessaan ja pari tuntia töitä, jolloin klo 15.00 kahvitaukoa 20min ja sitten puolituntia töitä ja loput 10min lusmuillaan ovella kyttäämässä kelloa, jotta voidaan leimata ittemme ulos.

Työpäivä on ohi. Jeij!

5

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MELKEIN SAMANLAINEN

kun nykyisillä sairaanhoitajilla..Hyvä homma.

• paula8

Luojan kiitos etten ole palkannut moista paskojaa töihin. Kuika edes kehtaat !

• verhohousu

Ehkä vähän liioittelin vessa käyntien kanssa, mutta lipsun kaikessa mahdollisessa missä voin. Mitäs on löysä pomo. Helppoa rahaa minulle.

• _pohdiskelija_

"Luojan kiitos etten ole palkannut moista paskojaa töihin. Kuika edes kehtaat !"

Hmmm.. eikö työpäivän aikana saa käydä kakkaamassa jos hätä on? vai pitääkö pidätellä koko päivän kunnes pääsee kotiin? ja saako pidättämisen aiheuttamia suolistokaasuja päästellä pois sitä mukaa kun siltä tuntuu, ettei vatsa mene kipeeksi?

• (jo kuolleen)

perloksen meininkiä siis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe