missä raumalla tai lähistöllä toimii ratsastustalli jossa tämä tytteli on ohjaajana, haluan nähdä livenä tämän typykän. ei ole kyllä matkan varrella tullut tyhmenpää eteen,olis kiva nähdä livenä voiko tollainen nainen olla todellisuudessa. sehän ylistää bb ohjelmassa olevansa raumalta, hyi helvetti,koko rauma saa hullun maineen. minusta tuo typykkä kuuluisi harjavaltaan.
BB TALON PIIA ?
12
1775
Vastaukset
- joka yrittää
pilata raumalaisten maineen? Näin sen on pakko olla.
En muuten tunne ..eikä oo BB ssäkään mikään erikoine .. Mutta bläg chäk pöydän vetäjänä ollut ainakin 5-7 vuotta .. siittä vaaan tunnistin ,kun itse olen 7 vuonena 10 000 e hävinnyt minimissä hänelle ??? . Siksi näytin valokuvanikin , et jos joku luulee et valhtelen niin voit kysyy liveenä ??
- tyhjäntoimittajat
ovat vähintäänkin outoa porukkaa, mutta en kehuisi niitäkään ihmisiä, jotka viitsivät seurata moista tyhjäntoimittajien notkumista.
- hei hei
Piiahan on olut ollut jakajana studiossa ja onnellassa ja on oikeesti ollut tosi mukava tyyppi kaikille niinkun talossakin että haistakaa paska piian pilkkaajat! hei kusoöö
- ranuaregee
hei hei kirjoitti:
Piiahan on olut ollut jakajana studiossa ja onnellassa ja on oikeesti ollut tosi mukava tyyppi kaikille niinkun talossakin että haistakaa paska piian pilkkaajat! hei kusoöö
mutta kun se on tyhmä niin.......
- kehutko
itseäsi kun täällä notkut ja kirjoittelet?
- Big Brothersia
ja se riitti minulle enemmän kuin hyvin. Todella typerä ohjelma!
- kaikki..
bigboterfanit vois kuulua samaan sarjaan-))
- hirslahdelta
Eli ei vielä Raumalta vaan Pyhärannasta
- sama mistä
on, täys pelle ainaki. yök.
- te saatte
Piiulinne takaisin. Järjestääkö Rauman kaupunki juhlat? Onko se Piian kehuma mies ihan oikea elävä ihminen, vai kenties mielikuvituksen tuotetta?
- termari
te saatte kirjoitti:
Piiulinne takaisin. Järjestääkö Rauman kaupunki juhlat? Onko se Piian kehuma mies ihan oikea elävä ihminen, vai kenties mielikuvituksen tuotetta?
Taitaa Piiulilla olla 1,5 ltr:n Airamitermari petikaverina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481