Onko ketään nyt muuttamassa Barnaan/ haluaako joku muuttaa ...? Olisi tosi kiva jutella jonkun kanssa joka sinne on muuttamassa tai on siellä asunut :) tai joku joka vain haaveilee sinne muuttamisesta ...? (itse ikuinen haaveilija ...!)
Muutto
4
713
Vastaukset
Moro!
Itse olen hypännyt Barcelonassa pari vuotta joka toinen kuukausi ja joulukuussa muutan pysyvästi :)- Eixampleen
Joo, muutto odottaa, kun työt alkavat pian! Mitä aiot puuhastella Barcelonassa, miksi juuri sinne, miksi et muuta heti?
Muutaman kerran olen vieraillut aiemmin.- LillaRoo
Oon kaks kertaa käynyt Barcelonassa ja ihanaa on ollu, tosi kiva kaupunki. Pitäis vaan lähtee sinne ja lopettaa haaveilu...ei tästä muuten mitään tuu! :D
- .lol.
Mulla on aikeissa muuttaa keväällä Barcelonaan.. ainakin kesän ajaksi. Nyt on säästäminen käynnissä.. ei voi viel.. :/ Mutta aattelin lähtee sinne ihan ilman duunipaikkaa ja ettii sit siellä jos löytyis joku. Mut siis lähinnä menen sinne vaan hakemaan kokemuksia ja vähän uutta elämään. :D Vieläkö sulla on suunnitelmissa muutto sinne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337