Moikka!Kyselen sellasta kun sisko muutti espanjaan ja hän hommaa sen vodafone liittymän,niin jos minä soitan täältä suomesta sille niin maksaako hän sen puhelun vai joudunko maksamaan sen ite??Ainakin kun olen lomaillut ulkomailla niin itse olen joutunut maksamaan puhelun jos joku suomesta on minulle soittanut,mutta tässä tapauksessa hänellä on se ulkomaan liittymä,eikä suomalaista liittymään,niin se maksu on varmaan eri??Kiitti vastauksesta!!
Muutto espanjaan
1234
2
499
Vastaukset
- olla ihan
Kyllä se kuule taitaa olla niin, että sinä maksat koko puhelun, kun soitat espanjalaiseen liittymään Suomesta. Jos taas suomalaiseen liittymään soitat joka on ulkomailla, niin sinä maksat "suomen sisällä" olevat maksut ja vastaanottaja maksaa suomen rajojen ulkopuolella olevat taksat.
- 1234
Moikka!Sillee just ajattelinkin,mutta kuitenkin ajattelin vielä tarkistaa..kiitti=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319