mun hevonen ei ottele mua!!

kukka92

mä potkasin sitä ja se ei siltikää tottele.. kertokaa vinkkejä. mun tekee mieli potkasta taas..

8

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda se uuteen

ja jos sekään ei toimi, niin vaihda merkkiä... My little ponyt osaavat olla joskus todella ärsyttävän hankala luonteisia!!! ....(varsinkin se pinkki on niiiiiin ärsyttävä kusivesipää, ettei oo toista) nimimerkillä:kokemusta on;)

• eräs henkilö

ei mikään ihme ettei se tottele sua kun potkit sitä.

• heppa 95

jos asut reisjärven lähel voin tulla kattoon heppaas.mun sähkäri ossa on sonja.suomala@hotmail.com
      miten se ei muuten tottele.

• Tinybed

Mee nyt sit potkiin mitä tahansa eläintä niin saatko sen kunnioituksen sua kohtaan sillä.

En minäkää kiltti ja tottelevainen olisi jos mua kohdeltais kaltoin ja potkittais, juoksisin karkuun ja tekisin rikosilmotuksen.

Arvosta ja kunnioita hevostasi, puhu sille ja opi tuntemaan se niin se antaa sulle vielä paljon ja käyttäytyy kuin enkeli pienestäkin pyynnöstä. Näin mulla ainakin omien hevosieni kanssa on.

• joku tyyppi joka rakastaa h...

En ole ennen kuullutkaan että joku potkisi omaa hevostaan!? Olen samaa mieltä Tinybed:in kanssa.. Ole kiltti hevosellesi ja luota siihen, niin ehkä sekin luottaa sinuun, muista että hevoset aistii mielentilasi. Eli jos olet huonolla tuulella yritä rauhoittua ennen kuin menet hevosesi luokse tai sekin on ärtynyt. Minulla ei ole itsellä omaa hevosta, mutta en minä nyt sitä ihan potkisi tai rankaisisi mistään vaikka itse olisinkin huonolla tuulella. :)

• mul on elämä, sul ei

myy pois ja hanki elämä. ehkäpä olisi vielä tarpeellista opetella perustaitoja. joo ja anna niitten pikkupentujen tulla vaan ratsastaa, se auttaa. kokeile vaik potkasta kovempaa, ehkäpä o hevosel ponnuu potkasta takas.

• us-ko-ma-ton-ta

hevonen pois, jos sitä ei osaa kohdella! itse kun omani ostin, se oli aivan hullu... koskaan en silti ole potkinut tai lyönyt, jos on "ollut tarpeen" lyön OMAAN REITEEN enkä hevoseen... hevonen kuulee äänen ja kiinnittää huomion, jolloin sitä on helpompi käsitellä. puhu vanhempiesi kanssa ongelmasta.

• ..ja mene katsomaan hevoskuiskaaja-Robertsia Helsinkiin .Potkiikohan se tyyppi hevosiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe