Taas nähtiin, mikä on ihmishengen hinta Suomessa: 7000 euroa!
Miksi poliitikot pääsevät näin vähällä tuomiolla kuolemantuottamuksesta?
Kimmo Sasin "tuomio"
13
801
Vastaukset
- he laatineet
itselleen poikkeuslain rikos asioissa ?
- samalla viivalla
ihminen samasta rikoksesta? ei yhtään enempää. syy on vallanpitäjissä ja huonosti laaditussa lainsäädännössä.
- Ei ole sama laki?
Pari päivää sitten uutisoitiin rekkamiehestä, joka sai, aiheutettuaan kuoleman liikenteessä, ehdollista ja sakkorangaistuksen.
Kyllä lakien säätäjille on eri lait...
- onnettomuuteen
Siis oikeushan totesi, että Sasi sai sairauskohtauksen. Sitä ei voi kukaan itse valita, milloin ja missä sairauskohtaus tulee.
- Automies_42
Kuinka esim. jossakin vaiheessa tapahtunut hetkellinen verenpaineen romahdus voidaan todeta jälkikäteen?
Sairastan itse verenpainetautia ja minulla on siihen lääkitys. Lääkityksen alkuvaiheessa esiintyi joskus voimakkaitakin huimauskohtauksia, jotka menivät nopeasti ohitse. Lääkäri arveli tuolloin, että syynä kohtauksiin saattoi olla verenpaineen äkilliset vaihtelut, mutta mitattaessa paine oli aina hoitotasolla, joten huimausten alkuperä tapahtumahetkellä jäi aina hämärän peittoon. - kaikille sama
"Siis oikeushan totesi, että Sasi sai sairauskohtauksen. Sitä ei voi kukaan itse valita, milloin ja missä sairauskohtaus tulee."
Sasillahan on diagnoosi uniapneasta ja sehän lienee tarkoittaa tahatonta nukahtelua paikasta ja ajasta riippumatta. Miksi siis korttia ei pois tuollaiselta aikapommilta, jos ei hallitse milloin on hereillä ja milloin ei? Montako nukahtamista ja vaaratilannetta/viatonta henkeä tarvitaan, ennen kuin Sasi (ja muut em. sairautta sairastavat) menettää oikeuden ajokorttiin? - Oikeutta enkä siihen
kaikille sama kirjoitti:
"Siis oikeushan totesi, että Sasi sai sairauskohtauksen. Sitä ei voi kukaan itse valita, milloin ja missä sairauskohtaus tulee."
Sasillahan on diagnoosi uniapneasta ja sehän lienee tarkoittaa tahatonta nukahtelua paikasta ja ajasta riippumatta. Miksi siis korttia ei pois tuollaiselta aikapommilta, jos ei hallitse milloin on hereillä ja milloin ei? Montako nukahtamista ja vaaratilannetta/viatonta henkeä tarvitaan, ennen kuin Sasi (ja muut em. sairautta sairastavat) menettää oikeuden ajokorttiin?Kykenisikään mutta haluan oikaista vähän uniapnea-asiaa kun haluaisit kaikilta sitä sairastavilta kortin pois.
Uniapnea on todellakin hoitamattomana liikenteessä vaarallinen asia,oikein hoidettuna taudin kanssa pärjää hyvin.Mikäli uniapnearekisteröinnissä havaitaan vaikea löydös niin luulen että lääkäri hoitaa ajokorttipuolen.
Ihmettelen Sasin tapauksessa äkillistä verenpaineenromahdusta,mistä sen tietää jälkikäteen,jos ajo oli epävarmaa jo ennen kolaria niin olisi luullut lukeneen miehen pysäyttävän autonsa. Siis riittääkö, että ilmoittaa saaneensa sairauskohtauksen ratissa? Kai se pitää todistaa jotenkin.
- Teflon lover
Mutta nythän kyseessä on todella teflon-pintainen
kestopoliitikko. Jota ei varmasti omatunto soimaa
omista törttöilyistään..
- miksi ei korvausta omaisill...
Nyt on siis valtio se, joka "hyötyy". Onhan epäloogista! Eikö raha olisi (moninkertaisena!) pitänyt osoittaa leskelle?
- Sasi on ihmiselle Sasi
Eikö se jonkun sata euroa saanutkin korvausta?
- "JONKIN LÄÄKÄRIPALKKIO...
Dilaine kirjoitti:
Eikö Sasi joutunut maksamaan mitään omaisille???????
Törkeätä!Vaikka toiselta riistettyä elämää ei voi millään korvata, olisi minun oikeustajuni mukaan Sasin maksettava ainakin vuoden palkkansa verran.
Sekin olsi liian vähän korvaamattomasta menetyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047