Miten vakavasti suhtaudut

flirttiin?

a)omitko flirttikaverit itsellesi?

b)tunnetko mustasukkaisuutta heidän flirttaillessa jonkun muun kanssa?

c)huomaatko eron jos flirtti on tarkoitettu yleisesti sukupuolesi edustajille, eikä yksin sinulle?

d)flirttailetko itse ihan vaan huviksesi, vai tunnetko kipinää flirttisi kohteeseen?

e)joudutko varomaan sanojasi, ettei vastapuoli kokisi sitä flirtiksi?

f)oletko joutunut liriin flirtin seurauksena?

g)onko flirtti johtanut johonkin suurempaan?

7

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flirttailijatar

Flirtti on elämän suola, sitä pitää olla joka paikassa, niin työpaikalla kuin kotonakin. Elämä olisi tylsää ilman piristävää flirttailua. On tietenkin olemassa monen tasoista flirttiä, mutta pieni viaton flirtti ei loukkaa ketään eikä saa aiheuttaa mustia sukkia.

• suhtautua haudanvakavasti....olisiko se sitten enää Flirttiä..*miettii*

a)En mielestäni

b)En tunne

c)Mielelläni tietenkin ajattelen siitä osan kuuluvan itsellenikin, mutta vastaus on: huomaan.

d)tapauskohtaista, toisinaan kipinät lentelevät....

e)Heh...en osaa varoa sanojani, olenkohan väkisin flirttaillut joskus jollekin *muistelee esim. kuumaa pannua*;)

f) No en ole.

• Uuno T

Flirttailuni kohteet ottavat sen usein liian vakavasti.

• ElPistolero

a) Kyllä omin

b) Minulla ei ole tunteita

c) Kaikki flirtit ovat tarkoitettu MINULLE!

d) Olen täysipäiväinen flirttaaja ja saan siitä palkkaa. En koskaan tee sitä huvikseni.

e) Joudun päivittäin särkemään satoja sydämiä ja heittelemään pikkukivillä pahimpia roikkujia. En koskaan varo sanojani.

f) Kerran minulta sihahti hieman liriä pöksyyn kun flirttasin erään moottoripyöräjengin johtajan vaimolle.

g) Kyllä on. Kerran flirttini seurauksena tapahtui eräässä länsi-afrikan maassa vallankumous ja minulla alkoi pullottaa housussa.

• yxitypy evk

a) En omi. Kaverille kans.

b) En tunne. Kaverille kans.

c) En huomaa. Flirtti on myös kaverille.

d) Aina pientä kipinää, samoin kuin tuntee kaverini.

e) En ole joutunut varomaan. Mua ei kukaan ole koskaan ottanut todesta.

f) En ole joutunut.

g) Ei ole johtanut.

Nämä vastaukset koski siis vain palstaflirttiä.
      Ajattelin sinun sitä tarkoittavan :=))

• a)omitko flirttikaverit itsellesi?

- En omi. Ovat vapaasti muidenkin käytössä :)

- hmmm... en tunne, tai no ehkä joskus vähän. Riippuu tilanteesta. Se menee kyllä nopeesti ohi. Kaverini on hiprakassa flirttaillut suoraan seuralaiselleni. Saanut sillä hetkellä hänen huomiotaan enemmän kuin minä. Silloin olin mustis ja painuin sänkyyn nukkumaan :).

c)huomaatko eron jos flirtti on tarkoitettu yleisesti sukupuolesi edustajille, eikä yksin sinulle?

- kyllä huomaan

d)flirttailetko itse ihan vaan huviksesi, vai tunnetko kipinää flirttisi kohteeseen?

- yleensä viatonta huvia. Tokihan joskus kipinät sinkoilee puolin ja toisin :).

- kyllä, pakko varoa. Yleensä käy niin ettei vastapuoli hoksaakaan että flirttailen :). Niin sen pitää ollakin.

- öhömm... kyllä

- on johtanut, mm. hymyni kuulema oli niin kaunis että piti kääntyä ympäri - vaikka oli jo ohi menossa - ja pyytää tanssilattialle.

• mayanna

a)omitko flirttikaverit itsellesi?

- En omi.

- En kai?

- Hmjaa-a, enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi. Yleensä flirtti on aika henkilökohtaista, mutta koska en omi flirttailijaa itselleni, kai olen huomannut sen eronkin sentään joskus ;)

- Kyllä siitä flirttikaverista jotain positiivista täytyy olla ensin löytynyt.

- En. En flirttaile sitten ollenkaan, jos jotain varoa pitää.

- Olen :)

- On :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      202
      8561
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      297
      2109
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      70
      1378
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      75
      1323
    5. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      72
      1305
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1289
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1189
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      52
      1180
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      93
      1132
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1076
    Aihe