Ootteko miettineet, miten hyvän kuvan BB-talon kokoonpano tämän päivän nuorista aikuisista antaa? Kaikkien tutkimusten mukaan omaan napaan tuijottaminten (individualismi) on lisääntynyt, ja kun tätä porukkaa katsoo, huomaa sen pitävän paikkansa.
Saulille (ja Timolle) tärkeintä on se, että tukka on hyvin. Viime viikon tehtävä oli ensimmäinen, jossa Sauli kantoi ihan oikeasti vastuuta koko porukan puolesta.
Naiset Piia ja Kadi etunenässä eivät ajattele muuta kuin itseään. Minä, minä, minä...lauseet alkaa aina sillä.
Tellu hakee vain omaa viihtyvyyttään; viinaa, viinaa ja viinaa. Ei osallistu tehtäviin, mutta bilettää kaikkien muidenkin edestä sen jälkeen kun viikkotehtävä on onnistunut. Hiihdon estänyt polvikipukin hävisi kuin tuhka tuuleen, kun pääsi pöydälle tanssimaan. Kummallista.
Ryhmän poikkeus on Jarkko, joka kantaa vastuuta koko porukasta ja myös siitä, että tehtävät onnistuvat. Tsemppaa, huoltaa kännistä Kadia, tarjoaa olkapäätä sitä tarvitseville.
Nikossakin näkyy pientä yhteisöllistä pohjavirettä, mutta hän pelaa sen verran, että väistyy takavasemmalle heti, jos pitäisi ottaa isompaa/näkyvämpää roolia jossain asiassa. Se kun saattaa vaikuttaa julkikuvaan, joka taas näkyy mahdollisessa häätöäänestyksessä.
Ymmärrän hyvin, että BB-taloon on haettu "omanlaisiaan ihmisiä", mutta siinä samalla on onnistuttu haalimaan neljän seinän sisään erinomainen leikkaus tämänpäivän nuorista aikuisista.
tosikuva
5
542
Vastaukset
- yrittäjä Uudeltamaalta
Jarkossa on sellaista vastuunkantoa, että hän on ainoa, jonka palkkaisin firmaani. Ei vaan taida olla oikean alan mies :)
Voisi olla koulutettavissa.
Sauli luistelee mukana kait pikkutyttöjen äänillä. Hänessä ei ole luonnetta, omaa ilmettä, niin sanoakseni. En palkkaisi.
Piian ottaisin töihin esim. koordinaattoriksi mutta en asiakastöihin.- kännikäki
BB:n talon asukkaat ovat julkkiksia! Eivät ne tule sulle töihin, vaikka kuinka rukoilisit. Tienaavat paremmin Seiskasta.
- otan Jarkon meille
jonne-52 kirjoitti:
Yritä nyt etsiä ensin se firma.
Menee niin päin, että firma etsii duunarinsa.
Haloo - eletään nykySuomessa.
- äippä vm-64
Olen täysin samaa mieltä näistä nuorista jotka ovat talossa. Juhliminen on pääasia ja jaksetaan tehtävät sen voimalla että "sitten vedetään pleksit". Kadia kun katsoo 24/7 niin tulee mieleen että hän on jäänyt jälkeen kehityksestä. Ihan 5-vuotiaan tasolla... Ja Saulin narinat niin neitimäisellä äänen sävyllä. Voi V####!
Luojan kiitos eivät ole lapsiani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972