Tässä ollaan suunniteltu halloweenia ja mietittiin spiritismiä. Tuoko se jännitystä juhliin? :)
Spritismi halloweenina?
7
923
Vastaukset
- efklwfklekfewklfewklfkekefwl
En tiedä, kannattaisinko tuota ideaa, sillä en itse ole koskaan spiritismiä kokeillut. Olen kuullut siitä kuitenkin aika hurjia juttuja, että kannattaako niitä henkiä nyt mennä häiritsemään. Mutta toisaalta - jännitystä se tuo VARMASTI! Sitähän kysyit, tuoko se jännitystä juhliin, niin kyllä varmana tuo, jos tietää suunnilleen mitä spiritismi on tai on kuullut siitä juttuja. Sitten kun sitä kokeilee vielä halloweenina, niin aijaijiaijaijja.
- Papaijja92
Kyllä varmasti jännitystä tuo, mutta se vaan, että haluaako kaikki juhlavieraat mennä häiritsemään henkiä, ja uskaltaako edes kaikki?
- pikku piru
kyllä, mut se on oikeesti vaarallista jos uskoo, se on karmee tunne, en haluis et ketään joutuu kokeen sen, pliis, älkää kokeilko...
- -nimetön-
Spiritismi todella vaarallista, enkä minäkään suosittele tuota ohjelmanumeroksi.
- asdfasdasd
-nimetön- kirjoitti:
Spiritismi todella vaarallista, enkä minäkään suosittele tuota ohjelmanumeroksi.
Tuo se jännitystä kun tulee piru.
- jöklj
millaisia kokemuksia.
- klöj
-nimetön- kirjoitti:
millaisia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873