sine ulos ja baareihinj niin löydätte seuraa. Minä itse olen koti-ihmisiä ja kärvistelen iltani kotona ja päivät töissä. Harmi kun ei nykyajan suomalaiselle naiselle enää kelpaa tavasllinen kotona viihtyvä raitis mies. On se nyt kumma..
Menkää nyt hyvät sinkut...
9
1262
Vastaukset
- en viihdy
myöskään baareissa vaan olen enemmän kotihiiri.Ja raitis ei tartte olla kun voi joskus juoda ihan kotonakin viinilasillinen,siideriä tms.Ja ravintoloihin ei pakko mennä juopotteleen kun voi raittiina tanssia myös.
- katrian
kelpaisi, mutta kun on aina vain kotona niin ei koskaan tapaa ketään ; )
- zinkkumiez
Olihan tuo baariin meneminen vitsi? Milloin baareista muka on seuraa löytynyt? En ole koskaan käynyt.
- sp86
Baareista löytyy seuraa vain silloin, jos jaksaa tanssia, koska naiset eivät siellä muuta teekään...ja paras olisi, jos ei liikaa paljastaisi asioita itsestään, vaan jos pääsee keskustelemaan naisen kanssa, täytyy keskustelu pitää vitseissä ja naisessa.
- Tsemppiä raittiille
Moi ! Oletko niitä, joille äiti käy hääräämässä kaiken? Tai niitä, jotka vaihtaa seuraa koko ajan? Itse en löydä baareista enkä mistään mieskaveria, josta tulisi muutakin kuin kaveri. Muutkaan ei näy olevan baarissa tosissaan kuten en minäkään. Sinkkuus on kivaa, mutta kaipuu toiseen ihmiseen silti olemassa! Yhden illan jutut ei kiinnosta...
tähän oli pakko vastata. Minä olen täysin itsenäinen ihminen ja toiseksi minun äitini ei käy häärämässä mulle kaikkea. Itse teen kaiken siivoan, tiskaan, hoidan talon lämmityksen jne.. Ehkä se on just siinä kun en ikinä lähde mihinkään kun hoitaa kotia niin ei voi ketään potentiaalista ehdokasta tavatakkaan. Niin no netti tietysti, olen sitäkin kautta yrittänyt mutta aika pinnallista näyttää olevan touhu tuolla netissä. Mutta kiitos tsempistä. Pidetään lippu korkealla!
- nimenomaan
se tavallinen kotona viihtyvä raitis mies.
Missä sellaisia on?- asbert
Sama juttu. Olen raitis ja kunnollinen mies, mutta valitettavasti aika menee töissä ja kotona. Baareissa en käy.
Mutta kaupoissa sentään tulee käytyä. Minut voi siis tavata Jumbossa, Sellossa tai vaikkapa Lidlissä. Siellä ne yksinäisetkin käyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154