moi !
onko kellään kokemuksia etelästä päin lähinnä cagayan de oro/camiguin islandista
myös muu etelän seutu kiinnostaa
kaikki vinkit tervetulleita, reissussa olisin ainaski joulun ja uudenvuoden sielläpäin
etelään/mindanao
4
993
Vastaukset
- OBS!
lueppa embassyn tiedote ko paikasta..älä ainakaan mene sinne myymään sianlihaa..
- monesti ollut
ko. saarella on muslimialueita, niihin kun ei mene, ei pitäisi olla ongelmia. Mutta mitä haet Filippiineiltä? Davao City on turvallinen yli miljoonan asukkaan kaupunki, mutta ei se ole rantapaikka. Olen itse lähdössä tammikuun lopulla sinne.
- kari-65
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
- Sabang
kari-65 kirjoitti:
Voiko muualta kun Davaosta lentaa Manadoon(Indo),luin etta myos laivat kulkis sinne jostin etela Mindanaolta,onko tietoo
Ei ole muualta lentoja kuin Davaosta. Laivoista en tiedä kai Samboangasta tai Davaosta jottain kelluvia ruumisarkkuja menee. Enpä lähtis yrittään kun tietää Indoneesian laiva onnettomuus tilastot ja sitten vielä matkan riskit esim Tawi Tawin saariston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239