Miksi Chris Jericho ei tullut Cyber Sundayihin? Vaikka wwe lupas sen tulevan Cyberiin.
missä jericho
7
408
Vastaukset
- näin juuri...
Jericho tekee paluun tänään nähtävässä Rawissa televisioyhtiön pyynnöstä. Jericho= Raitings
- dx fan
En minä ainakaan nähnyt
- The_Hitman_
missä WWE lupas, että Jericho palaisi Cyber sunnuntaissa? mun tietääksi se oli vain huhu. toinen huhu oli niiden save_us pätkien perusteella se,että Y2J olis tehnyt comebackin eilissä RAWssa..
- dx fan
Ei ole eilisessä rawissa ainakaan tullut. Koska y2j sitten tulee? Turhaanko niitä save_us pätkiä tehään että huijataan wwe faneja.
- The_Hitman_
dx fan kirjoitti:
Ei ole eilisessä rawissa ainakaan tullut. Koska y2j sitten tulee? Turhaanko niitä save_us pätkiä tehään että huijataan wwe faneja.
jaa-a, enpäs tiedä koska y2j tekee comebackin..sen tietää ainostaan vince ja chris. veikkaan, että wwe yrittää taas kusettaa nettismarkkeja näillä save_us pätkillä.
- JohanLewis
Y2J oli kiertueella bändinsä (Fozzy) kanssa, eikä ehtinyt painitapahtumaan
- Headlock
Piakkoin mestoille saapuu.
Tuskin vielä SS07:ssa nähdä mutta varmaan pian sen jälkeen.
Ihan yes homma Jerichon paluu,vähän tasoa mukaan taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239