kenen alkuperäisbiisi on se indian jonka ne soittaa?
Sturm
4
877
Vastaukset
- esittäjä on
sturm und drang.
- kappaleen
kirjoittaa kenen nimiin tahansa.
Kitarasoolo on niin tutun kuuloinen, että ihme ettei kukaan ole nostanut plagiaattisyytöksiä.
Plagiointisyytöksiä on tehty pienemmistäkin asioista.
- patalja
mutta on hyvä biisi!
- Eaglette
Kaikki puhuu että tällä bändillä on mahdollisuus toimia alalla jopa 50 vuotta ja niillähän on yksi suomen myydyimpiä levyjä. Mitä luulette, milloin bändi hajoaa? Minä en jotenkin jaksa uskoa että ne jatkaa soittamista pitkään. Ne on niin nuoria ja niillä ihme angstisia sanoituksia, ja tuossa iässä on hienoa kun on bändi johon voi purkaa synkkiä paasaavia ajatuksia.. parin vuoden päästä ovat varmaan kasvaneet siitä jo yli. ainakin toivon niin. minä en oikein saa tuosta bändistä mitään, niiden musiikki ei todellakaan ole mitään ihmeellistä. ärsyttää. Niillä on vaan vakavat ilmeet ja söpö habitus, ovat tosi nuoria eivät ole huonoja soittamaan ja sitten heitä ylistetään joka paikassa ja ovat pian suomen suosituimpien bändien joukossa... että saadaan taas mitä tilataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309