Mua ärsyttää aivan liian paljon se kun koko ajan joku tulee ihkuttamaan kuinka ihana Bill on tai kuinka söpö Tom on! Bändissä on muitakin kun nämä kaksoset, Gustav ja Georg, mitä Tokio Hotel olisi ilman G-miehiä? Ei mitään!
Oon lähiaikoina ruvennu kuuntelen kappaleissa muutakin kun Billin laulua tai Tomin kitara sooloja. Taustalta isona osana kuuluu Georgin järjettömän hyvä basson soitto ja Gustin vaikeat rumpukompit!
Kun katsoo youtubesta Tokio Hotel live-videoita kannattaa seurata miten hyvin Gustav niitä rumpuja paukuttelee.
Kannattaa myös kuunnella jos cd-soittimessa löytyy valikko josta saa bassoaa lujemmalle Georgin mahtava soitto!
Tokio Hotel olisi vain puolet ilman G-miehiä!
Ja sitten vielä tänne voi kertoo omii kokemuksii ihkuttajista ja muista ärsyttävistä jutuista.
TOKIO HOTEL
21
1168
Vastaukset
- TH<3
Bill on ihana myös Tom...
- juupuu
älä valita tom ja bill vaan on tokio hotelin keulakuvat muil ei oo merkityst
- mussuuhhh
nniimpä, juupuu.=)
- ilovethththth
mussuuhhh kirjoitti:
nniimpä, juupuu.=)
ahhhhhhhhh
- kaulitz=YHTÄ TÄRKEE KU HILL...
HAISTA VITTU OIKEEST TIETTY SE LAULAJA ON KEULAKUVA MUT OISKO BÄNDII ILMAN GUSTII JA GEGEE? E I ! VITUVITU PAINU HELVETTIIN MIKÄ SE SELLANE BÄNDIFANI ON JOKA TYKKÄÄ VAA PUOLEST JÄSENIST? EI MUUT BÄNDIT TOLLASII OO JA NIIDEN FANIT ON J Ä R K E V I Ä . PAINU VITTUU!
- Th-fani
Hei juupuu!
Mieti mitä sanot.Totta mooses sul on oikeus mielipiteeseen niin ku muillaki mutta mieti nyt!Tom ja Bill ei ois Tokio Hotelin keulakuvii ilman Juschtelii ja Georgii! - th_fanittaja
mä inhoon niitä ihkuttajia mitkä ihkuttaa vaa kaksosia.. ei tokio hotel oo mitään ilman näitä G-miehiä! Niillhä on mekitystä!! jos ne ei ois tutustunu tomiin ja biliin nii ei tokio hotellia ois ees olemassa välttämättä.. Tokio hotel ei oo pelkkä bill ja tom kaulitz vaa siihen kuuluu myös georg listing ja gustav schafer ja ne on kaikki 4 yhdessä TOKIO HOTEL!!
- THfani
IHANAA!!!Joku joka ymmärtää ja ajattelee niin kuin minä! Billillä on hyvä ääni, mutta Tom n ihan perseestä! Se ei osaa soittaa paskan vertaa.En tajua mitä kaikki siinä näkee??? Gusti ja Georg on tosi hyviä oikeesti!Mutta lempparini on silti Georg
- 34895734734ufjsdfj
sanon tän sulle THfani.. Tom n ihan perseestä! Se ei osaa soittaa paskan vertaa.En tajua mitä kaikki siinä näkee???
- tomin suurimmistasuurin fan...
nojaa.. mieti nössö !
soita ite paremmin.. - tommmm :O
tomin suurimmistasuurin fan... kirjoitti:
nojaa.. mieti nössö !
soita ite paremmin..työntäis tom kitaransa ******************************************** ja samalla ittensä ni ei tarttis sen fanien ihkutuksia enää kuunnella
- TH-fanit 4ever
Niin mutta Kaulitzit on parhaita!!!!!!!!!!!
- ohjeahmusss
TH-fanit 4ever
- jjeeaaaaaaa
ahh, ihan selvästi paras bändi koko maapallolla !
rakassssstan- kaulllitzzz
öö.. tosta g- miehistä tulee mieleen gay-miehet xD
- vorbei
Aivan näin! Mä en vaan kestä sitä, kun mesessä henkilökohtaisessa viestissä lukee: "Tom
- KOSTAJA
ON NIIN PASKA! LAULAJA LIIKAA MEIKKIÄ LIIAN LAIHA JA HOMO! VELIPOIKA ANOREETTINEN JA RUMAT RÄPPI-KUTEET!
- ann|kaa
Oon TÄYSIN samaa mieltä! Tää asia on ristiriitainen. Mun mielestä Bill on aika söpö ja laulaa hyvin. Tom on sulonen ja se soittaa mainiosti. Mutta aatelkaa nytten..Gustavia ja Georgia! Miltäköhän niistä tuntuu? Aina kaikissa haastatteluissakin ne ei saa puhua mitään. Bill ja Tom on aina etusijalla! Miks on näin? Miettikää tätä: Olisko Tokio Hotelia ilman Gustavia ja Georgia? EI! Ne on bändille ihan yhtä tärkeitä kun laulaja ja kitaristikin, mutta ihmiset ei tajua sitä. Onko asia näin epäreilu vain koska kitaristi ja laulaja ovat veljeksiä ja todella söpöjä?? Ottakaa kantaa!
- Th-fani
ann|kaa kirjoitti:
Oon TÄYSIN samaa mieltä! Tää asia on ristiriitainen. Mun mielestä Bill on aika söpö ja laulaa hyvin. Tom on sulonen ja se soittaa mainiosti. Mutta aatelkaa nytten..Gustavia ja Georgia! Miltäköhän niistä tuntuu? Aina kaikissa haastatteluissakin ne ei saa puhua mitään. Bill ja Tom on aina etusijalla! Miks on näin? Miettikää tätä: Olisko Tokio Hotelia ilman Gustavia ja Georgia? EI! Ne on bändille ihan yhtä tärkeitä kun laulaja ja kitaristikin, mutta ihmiset ei tajua sitä. Onko asia näin epäreilu vain koska kitaristi ja laulaja ovat veljeksiä ja todella söpöjä?? Ottakaa kantaa!
Siis mainitsin tästä jo edellisessä viestissäni mutta haluun painostaa silti tätä asiaa.
Tom ja Bill on kaikkien mielestä niin ihanii ku ne on veljeksii ja näin.
Eihän Georgista ja Gustavista saa mitään tietää jos ei kattele videoita(live videoita varsinki) ja lue netistä.Haastatteluissa aina Kaksoset puhuu ja Georg saattaa joskus sanoo et:joo!
Gustav puhuu vaan sillon jos siltä henk.kohtasesti kysytään jotaki.
Siis oikeasti en nyt ole tässä tietenkään kaksosia vastaan,koska nehän on ihanii ja soittaa ja laulaa mahtavasti ja söpösti.Ihan niin kuin Georg ja Juschtel!
- Th-fani
Olen samaa mieltä!Siis onhan Tom ja Bill myös söpöjä ja ihania mutta mitään Tokio Hotelii ei ois ilman Juschtelii ja Georgii.
Siis kun olen käyny Th:n sivuil gallerioissa niin aina Kaksosten kohdalla on kommenttii et vähä ihana ja tosi söpö ilme ja tällai ja G-tyyppien kohdal lukee vaan et hyvä kuva ja aika kiva kuva ja näin.
Ja en tiiä liittykö tää tähän mitenkään mut rumpalina voin sanoo että se ei oo helppoo soittaa varsinkaa niin isoil rummuil mil Gusti soittaa.Vois nää ''ihkuttajat'' niinku miettii vähä et mitä se Tokio Hotel oikeesti olis ilman Juschtelii ja Georgii.EI MITÄÄN!!!
Mut silti Tokio Hotel on ihana ja mahtava bändi! - Anonyymi
Mun mielestä Tom on niistä paras mut ei Tokio hotel silti ois mitään ilman gustavin rumpuskillejä tai georgin bassonsoittoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717