Marco Yliniemelälle sattunut pieni moka Pokeritähti 2007 ohjelmassa. Tästä huolimatta pesi amatöörinä kaikki ammattilaiset ja kuittasi voitostaan 50 tonnia http://youtube.com/watch?v=3Bzj8HCrUME
Pokeritähti 2007 moka
2
1076
Vastaukset
- All in eiku fold!
Hyviä kortteja sai finaalissa.
Pelissa näytti olevan vaihtoehdot all in tai fold.
Juontajien jutut oli koko turnauksen ajan pelkkää amatöörien haukkumista ja ammattilaisten hehkutusta. - uskonut voittavan
Aika hyvinhän tuo pelasi. En ole katsonut pokeritähteä mutta alkupään jaksoissa teki sen verran pahan mokan etten uskonut pääsevän pitemmälle. Floppasi kaksi paria huonolla kädellä flopista kun taas pokeriammattilaisella oli kärkipari A tai K kikkerillä. Pöydässä ei ollut mitään värin/suoran vetoja (tai vain teoreettiset) eikä mitään muita pareja, mutta kippasi ammattilaisen all-inniin. Joka taisi tapahtua flopilla tai turnilla.
Se oli varsin huono kippaus koska oli jo sijoittanut pelimerkkejä pöytään ja hyvin todennäköisesti 2 paria oli paras käsi siihen floppiin ja turniin (en muista katsottiinko turnia edes, ei taidettu). Tosin livepeleissä nuo ovat tietysti hankalia tilanteita jos ei ole tottunut pelaamaan.
Sievinen on samassa jaksossa mukana. Löytyy unibetin sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244