APUA KIIREELLISTÄ.

aPUA.

moI. Munn hamsu ei pysty syömään ei juomaan sillä on niin pitkät hampaat . Ainaki luulisin .
Ei näy kakkaa ollenkaan häkissä ei mitään . Mä tarkkailin sitä niin sen hampaat oli Noin . . . puol senttiä taino 4millii. Mut salaattii se pystyy syödä ja vähän jotai n.. APUA AUTTAKAA.

4

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Aamulla puhelin kauniiseen käteen ja eläinlääkärille lyhentämään ne hampaat. Ja samalla voi katsoa onko hamsussa jotain muuta vikaa kuin ne hampaat.

Sitä ennen laita sille jotain mahdollisimman "litkua" ruokaa, vaikka velliä mihin on sekoitettu pilttiä tms. Ellei sitäkään pysty kupista syömään, niin ruiskulla varovasti hiukan suuhun. Sama homma veden kanssa. Juoda sen nyt ainakin pitäisi jotenkin...

• :((((((((((((((((((((((((((

Mun hamsu lopetettiin sill oli kasvain ne kaikki sen oireet liitty siihen ;(

• Katsoitko hamsterin suuhun vai katselitko sitä vain päältä? Hampaiden pituutta ei voi arvioida vain katselemalla hamsteria, vaan suu pitää avata ja katsoa sinne, koska hampaat ovat suurimmaksi osaksi piilossa suussa.

Mitä lajia hamsterisi on? Jos syyrialaisella hamsterilla on hampaat puolen sentin pituiset, ne ovat liian lyhyet. Jos taas kääpiöhamsterilla on sen pituiset hampaat, ne ovat liian pitkät. Mutta jos suusta törröttää puoli senttiä hampaita, ne ovat vakavasti ylipitkät, oli laji mikä hyvänsä.

Jos et osaa katsoa hamsterisi hampaita, niin minäpä kerron, miten se tehdään:
      1. Ota hamsteri sille kädelle, millä kirjoitat.
      2. Ota vasemmalla (tai jos olet vasenkätinen, oikealla) kädellä hamsterin poskista tukevasti kiinni ja käännä hamsteri selälleen kämmentä vasten. Vedä samalla poskipussit taakse. Älä purista tai roikota hamsteria!
      3. Nyt pitäisi suun olla kokonaan auki ja hampaiden hyvin esillä. Jos ei ole, kokeile uudestaan ottamalla hamsterista vähän erikohdasta kiinni.
      4. Jos hampaat näyttävät pitkiltä, niitä voi leikata tässä samassa asennossa. Siksi parempi käsi piti jättää vapaaksi. Syyrialaisen hampaat saa leikattua parhaiten pienillä sivuleikkureilla tai hyvillä kissan/koirankynsisaksilla, kääpiöhamsterin hampaille riittää kissankynsisakset tai vahvat ihmisen kynsisakset.

Hamsterin alahampaiden kuuluu olla pidemmät kuin ylähampaiden ja niiden pitäisi olla kohdakkain. Suun ollessa kiinni ne menevät hieman lomittain. Hampaat eivät saisi näkyä suusta ja hamsterin pitäisi saada suu kokonaan kiinni!

Jos et itse osaa tai uskalla leikata hampaita tai et ole varma, ovatko ne liian pitkät, varaa aika pikkunisäkkäät tuntevalta eläinlääkäriltä. Hän leikkaa hampaat ja neuvoo sinuakin, jotta osaat leikata ne itse, jos tarve vaatii.

• Jansa..

Vie ÄKKIÄ, hamsterisi lääkäriin, jotta se voi taas syödä! Ja kun olet käynyt eläinlääkärissä, joka leikkaa hamsterisi hampaita ala syöttämään hamsterillesi pajun oksia, koivun ja omenapuun oksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe