Kyl kait meil tääl o vaik mimmossii jutui ku on niimpal kauja erikoisii...
-Turu linna jase tonttu
-Meiti vanha Turku. Uuremppaa mut vanha on käsityäläismuseos ja viä vanhemppaa o Åboa wetukses.
-Sit meil o Suame joutsen, siis se paatti.
-On meil muksuilki jottai, nimittäi seikkis eli seikkailupuisto. Ei ain tartte olla niimpalkauhjaste kaikkii härvelei, kyl kakaroil riittää luavuut omastaki pääst! Sinne vaa taiteilemaa. :)
-Nii tiätty, ja ommeil tääl semmonenki erikoisuus ku ei muual olkkaa, meil o Föri. Se ajaa tääl joenpenkalt toisel. Se meinaa kulkkee Turu ja Åbo välii.
Om meil tääl vaik kui ja paljo! Tulkkaa tän vaa! :)
Niih, ja hölmöt tampesterilaisetki käy tua meiti puutoril hyppimäs Turku irti Suamset, vaik vitsihä see o!
En vaa tiärä ymmärtääks he sitä itte? ;D
...Joo, kyl mä tiärä, ettei tämä ny iham murteel menny, mut jottai sinnepäi!
X)
Mut sen mä sano viäl, et se tampesterilaiste miälest Turu ainoo hyvä puali o se viitta moottoritiäl ku 10km. Et tiätävät käänty sit pois. Hitto, mä vaan sano! Niimpal o pitkät piuhat et ovat jo melkkee Turus ko ymmärtävät vasta reppanat matkansa suunnan! XD
No joo, huumoria, huumoria!
Meil Turus! :)
tipuliinukka
3
509
Vastaukset
- de Puu Kai
todisteena turkulaiset.
- tiärä
täst jutust mittä. Tarkottikse hylje-elämii vai?
Ja kuink sit toristeena ova turkulaise ol se kumma juttu, mut ku emmä ol seurannu kaikki uutissii!
- MANSE
Kyllä määkinnoon sen turunnähny,mutta tulkaa tampereelle ainakin kuunteleen nääs.Ja syämään tota tapolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717