voiko tulla

kauris ja leijona

miten kauris nainen ja leijona mies tulee toimeen? tai siis voiko siitä koskaan tulla mitään pitkää ja "syvällistä" suhdetta?

5

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cold as ice(n)

Mä hermostuin leijonamieheen jo ennen kuin alettiin edes kunnolla seurustelemaan. Mä olen itse rauhallinen luonne ja tykkään pitää matalaa profiilia. Joten periaatteessa on ihan jees, jos mies on sitten puolestaan hieman räiskyvämpi persoona. Mutta tän leijonamiehen dramaattisuus meni överiksi ja mä kyllästyin siihen. Hän oli hirmu puhelias, mutta yleensä sieltä suusta ei tullut mitään kovin järkevää. Hän oli levoton ja äkkipikainen, vähän semmoinen kiukutteleva pikkulapsi.

Muutaman kerran harrastettiin ihan hyvää seksiä, mutta sitten molemmat tajuttiin, että eihän meillä ole juuri mitään yhteistä. Lähdettiin omille teillemme ihan sulassa sovussa. Nyt oon tapaillut parin kuukauden ajan härkämiestä ja kyllä kemiat kohtaavat ihan eri tavalla kuin mitä leijonamiehen kanssa.

• aika sujuvasti

Ja vieläkin ollaan ihan asiallisissa väleissä. Meillä ongelma oli siinä, että aloitimme seurustelun kakaroina (minä 16, mies 18) ja sitten kolmekymppisinä olimmekin jo aika toisenlaisia ihmisiä kuin suhteen alussa.

Sain kuulla haukkuja siitä, että olen liian konservatiivinen ja poroporvarillinen, mutta nyt tuo leijona on minua perinteisemmässäkin elämässä tiukasti kiinni.

Sanoisin, että toimii, jos on kyse aikuisista ihmisistä. Tai siis näin oman suhteeni koin.

• Poppa-mies

Kauris ei ainakaan hylkää jos sen saa kerran syttymään.Kauris pyrkii aina pitkään ja kestävään suhteeseen ja on hyvin uskollinen.Rakkautta ja hellyyttä paljon,niin homma toimii upeasti.Mulla 22v.suhdetta jo takana eikä ole tarvinnut vilkuilla muita eikä valittaa.

• just me85

Ei tule helpolla toimimaan :( kauris on yleensä suhteessa se joka panostaa siihen. ja leijonakin on aluksi, mutta sitten kääntää hälläväliä vaihteen päälle, ja saman asian kuullut monilta :/ yrittäähän aina voi, eikä pidä yleistää :)

• kaurisäiti

Yhdessä ollaan oltu. Olemme vieläkin yhtä rakastuneita kuin alussa, mutta emme ole välttyneet elämän kolhuilta. Leijona kaipaa huomiota ehkä liiaksikin ulkopuolisilta, mutta kauriin pelatessa oikein korttinsa saa hän loppupeleissä olla aurinkokuninkaansa vaimo, lasten äiti ja rakastajatar... Tunteet ovat erittäin voimakkaita kahden erityyppisen "johtavan" merkin välillä. Kauriin on oltava myös itsekäs ettei leijona jyrää kuin norsu posliinikaupassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe