se vuoden takainen Iltalehti - olin säästänyt - jossa Juicen kuolemasta ilmoitettiin. Huvitti hieman kun tyypillisen juicemaisesti Juice ilmoitti puhelimessa toimittajalle vähän ennen kuolemaa: On kuule vähän paha paikka ny. Palataan.
Ei palattu.
sattui käteeni
4
515
Vastaukset
- Afroditen_poika
"Ei palattu."
Niin, viimein Juice löysi paikan, jonne toimittajienkaan lonkerot (!) eivät yllä.
Kieltämättä tuo lehtiotsikko jättää melko huvittavan vaikutelman tilanteesta :)Juu todellaki... Niinhän se lauloiki että "hän oli kunnon mies, ei puhunut mitään, paitsi; minä en rupee puheita pitää..." Aivan niin... :)
- tuoppi
Juice tarkoitti että palataan tuon(n)empana. Tai jos mennään vielä syvemmälle, niin voisihan sitä ajatella Juicen tarkoittaneen tätä elämää ja maailmaa yleensä: ´on kuule paha paikka. Palataan asiaan pilvenreunalla sitten kun kenkä ei enää purista´
Ehkäpä Iltalehden toimittaja saa vielä haastattelunsa, jonka hän voi sitten tähtiin kirjoittaa.- Afroditen_poika
Repesin =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358