Partaäijjä on aika tönkköä ja tukevaa tavaraa. Lisäsin siihen puolet kuorittua tilamaitoa ja tehosekoittimella sekaisin. Tulipa samettinen jälkiruoka marjojen nkanssa ja himppasen kevyempikin.
Kevyt versio
8
1425
Vastaukset
- tämäkin:)
Minä olen jatkanut kreikkalaista vichyllä tulee aika jännän makuista kalorit ja hiilarit puolittuu.
- hakoteillä
Vhh-llä nimenomaan satsataan aitoon tuhtiin ja rasvaiseen vaihtoehtoon.
- vähemmällä
Mieluummin syön kolme desiä kevennettyä kuin puolitoista paksua. Nälästä kun pitäisi päästä eroon ja vanhoista kiloistakin vyötäröllä;)
- on kun
vähemmällä kirjoitti:
Mieluummin syön kolme desiä kevennettyä kuin puolitoista paksua. Nälästä kun pitäisi päästä eroon ja vanhoista kiloistakin vyötäröllä;)
laittaa kreikkalaisen sekaan sokeroimatonta mehua, varsinkin omena-päärynä on vienyt kielen mennessään, nam...
- se on?
on kun kirjoitti:
laittaa kreikkalaisen sekaan sokeroimatonta mehua, varsinkin omena-päärynä on vienyt kielen mennessään, nam...
Mitä tuo partaäijjä on?
- on......
se on? kirjoitti:
Mitä tuo partaäijjä on?
Kreikkalaistyylinen jogurtti joka on erityisen rasvainen 10%. Kannattaa siis keventää, koska on niin paksuakin että ei putoa tavalliselle hemmolle tai henriitalle naturellina;)
- Mikis Deodorakis
on...... kirjoitti:
Kreikkalaistyylinen jogurtti joka on erityisen rasvainen 10%. Kannattaa siis keventää, koska on niin paksuakin että ei putoa tavalliselle hemmolle tai henriitalle naturellina;)
jogurtti ovat ensimmäiset kunnon jogurtit suomessa. Tähän asti täällä on myyty piimää jogurtin nimellä, ainoa poikkeus on Bulgarian jogurtti joka on sinnepäin.
- niin se tehdään oikeasti
turkissa jatkavat tuota jogurttiaan vedellä. Sitä voi myös juoda. Kesäkuumalla aivan oivallinen juoma. Jääkylmää vettä ja jääpaloja piparminttumausteen kera niin avot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249