Oletteko huomanneet, etteivät matkatoimistot mainitse mitään hurrikaaneista ja tulvista, kun myyvät syksyn matkoja. Tänään tuli uutisissa, että mm. Kuubasa on tulossa sateita ja maanvyyörymiä. He ilmoittavat plussat ja miinukset, mutteivat rehellisesti.
Hurrikaanit
3
1060
Vastaukset
- Miten olisi..
......matkojen myyjä voinut tietää aikaisin keväällä, että marraskuussa joku pyörremyrsky kulkee alueen yli? Alueella kun on ollut ja tulee olemaan lisääntyvässä määrin senkaltaisia sääilmiöitä. Tuskimpa tuota tarvinnee matkaesitteessä ennustaa, kun nykypäivänä tietoa saa jatkuvasti tosiajassa. Eipä liene täällä mitään varoituksia annettu Kanadaan matkustaville, kun siellä lauantai-iltana oli jopa 110km/h tuulia ja mahtavia sateita. Kun pysyy kotona, kuten varmaan teetkin, niin eipä Kuuban säät todella haittaakaan. Itse lähden 6.11, enkä olepahemmin huolissani.
- Cha Cha
Niin lähden minäkin ensi tiistaina klo 6.10 Kuubaan.
- sateesta
Hurrikaanikausi on yleensä marraskuussa ohi, mutta se ei estä että lomalle voi sattua pari päivää kovia tuulia ja rankkasateita. Ilma on kuitenkin lämmintä joten sateista ei ole pitkäaikaista haittaa. Ja tehän olettekin jo siellä eli voitte itse nähdä sekä säät että muut
asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295