Voiko tämä olla totta ...
Byrokraattien valtakausi.
Kaverin sanaan ei enää luoteta. Tai no kaverin sanaan ei ole täällä jo toviin luotettu. Hito.
Mutta entä, kun enää ei uskota itse henkilöön, joka itse seisoo siinä silmien edessä ...
Näin täällä yhteiskunnassa alkaa käymään, kun robinhoodin miehet alkavat olla vähissä ...
"
Per-Ericiltä, 77, kysyttiin paperit olutta ostaessa!
30.10.2007 22:31, päivitetty 30.10. 23:12
Jällivaaralainen Per-Eric Henricsson, 77, tyrmistyi supermarketin kassalla Ruotsissa. Mies aikoi ostaa olutta paikallisen eläkeläisyhdistyksen kutsuille, mutta suunnitelmat muuttuivat.
Maitoa ja olutta ostaneelta Henricssonilta vaadittiin Jällivaaran ICA-kaupan kassalla henkilöllisyystodistusta.
- Paperit, myyjä vaati.
- Hei, näet varmaan, että olen yli 18-vuotias, Henricsson vastasi.
Henricsson kertoi käyneensä ICA:ssa vuosikymmenten ajan ja sanoi Aftonbladetille, ettei häneltä ole ikinä kysytty henkilöllisyystodistusta edes viinakaupassa.
Expressenin mukaan kassa soitti Henricssonin inttämisen jälkeen kauppiaalle. Myös tuttu kauppias piti kuitenkin kiinni myyjän vaateista ja oluet jäivät hihnalle.
Radiohaastattelussa toimittaja tokaisi, että Henricssonin lienee syytä pistää lapset olutostoksille.
Jällivaara sijaitsee Norrbottenin läänissä Ruotsin Lapissa.
IS
"
Ei ha ha.
M135
1
415
Vastaukset
- årkhs
saako alaikäisen näköiselle tyypille myydä vaikka henkkarit todistaisikin täysikäisyyden?
(sairaus jonka ansiosta henkilö ei ole kasvanut kunnolla)
saisiko täysikäisen näköiselle tyypille myydä vaikka se olisi alaikäinen (ei vaivauduta tarkistamaan henkkareita tai henkilöllä on sairaus jonka takia hän näyttää vanhemmalta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299