että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on helppoa. Niinkuin kiukku lisää kiukkua lähipiiriissämme ja jopa tuntemattomissa ihmisissä. Miten olet tänään saanut toisen ihmisen iloiseksi!?
Toivon
12
502
Vastaukset
- mukaan
keskiviikkopäivä on ihmisillä se huonotuulisuuden päivä.
- tässä mieleen
eräs nainen kun meni kauppaan ja halusi ostaa tuommosesta tankomakkarasta pätkän, myyjä kysyi "tuleeko palana vai siivuina" nainen "palana tietenkin, enhän minä mikään bajatso ole"
- RosaLiiin
..on hyvä päivä laittaa hyvä kiertämään...
- enkelitrio
"anna hyvän kiertää" se taiski olla.
Aurinkoiset terveiset sul täält Turuust !
- Tulipupu
tänään pitää hymyillä ja iskeä silmää joka kolmannelle vastaantulijalle ;))
- Otto Vaan*
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:) - Tulipupu
Otto Vaan* kirjoitti:
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:)takaisin, iso hymy :)), pieni halaus (((((((Otto v)))))) ja ei siinä vielä kaikki saat kunnon muiskauksen kummallekin poskelle; smack ja smack .... ;) jaettu hyvämieli on moninkertainen hyvämieli.
..... huih, mitähän tästä seuraa ....
- namisuku
vaan Rakastelemaan MieliTiettynsä kanssa, tulis monelle Hyvä Mieli=)
- mies-v57
Satumaa,voiko nainen olla naisempi
kauneus aidompi,viisaus viisaampi.
Voiko sana hellempi,katseensa
lämpimämpi,kosketuksensa pehmneämpi.
Satumaa,olet toivon ja uskon
maa.Olet luottamuksen arvoinen,
luotettavuuden esimerkki meille kaikille.
Olet ihminen,nainen.Olet toivo,
että vielä joskus maailma on parempi.
Satumaa,voimaa päivääsi,hymyä kasvoillesi
uskoa sydämeesi.Kauneutesi on sinä
ja sinun luona.Pysy tuollaisena ja elä katltaisenasi.Olet tärkeä pisara uskon
tyynessä lammessa.Olet kaunis hetki tämän
sivun päivässä.
Satumaisena!
Tämä oli mies-57 OMA,ehkä avain? runo.- mikä mielistelijä?
et sitten masentunut eilisestä mokastasi?
Ei tuollaista nuoleskelua ole ennen luettu,tarkkana nyt ettei lipsahda.
- ibiza
on minulle helppoa... Liityin keväällä vapaehtoisryhmään joka asensi korvauksetta vanhusten hankkiman digiboxin ja antoi käyttöönopastuksen... Työhön liittyi myös jutustelua vanhusten kanssa... Projekti kesti kuukauden ja päättyi huhtikuussa... Kun pienellä paikkakunnalla avunpyyntöjä tuli edelleen puhelimeeni jatkoin itsenäisesti tätä vapaehtoistyötä... Olen projektin jälkeen tehnyt kymmeniä "keikkoja" ja saanut kokea onnellisten ihmisten vilpittömät kiitokset...
Tänään klo 17.00 on sovittu taas yksi keikka... Työ sinänsä vaatii 5-10 minuttia, mutta jutteluineen ja kahvitteluineen 1-2 tuntia... Eli päivä kohdaltani on "pulkassa"....hyvää jakavaa ja hyvään pyrkivää ihmistä löytyi. Vain yksi pieni kateellinen kirjoitus...mitenkä häntä ilahduttaisimme, jotta hänkin yhtyisi iloisen mielen jakajiin!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164