Vanhempiamme näyttää usein kiinnostavan omien lastensa seurustelu ja tuleva kumppani eli aviopuoliso. Olin vaimoni kanssa jo jonkin aika seurustellut. Kerran Anja ennätti piipahtaa äitini sairasvuoteen vierelläkin. Sitten tuli minun vuoroni käväistä äitiä tervehtimässä. Siinä keskustelujeni lomassa emo tiedusteli, "Oletko käynyt Anjaa tervehtimässä?", johon silloin täytyi vastata kielteisesti, koska en ollut käynyt. Ei siitä silti sen enempää keskusteltu. Tämä kuvio kuitenkin toistui kaikkilaan kolme kertaa eli sama kysymys ja sama vastaus minulta, kiireitä kun tuntui olevan. Kun äitini sai minulta kolmaannen kerran kielteisen vastauksen, niin siihen hän ykskantaan totesi "poeka sinä". Jälleen ei yhtään enempää keskusteltu asiasta. Kaksi sanaa riittivät hänen osaltaan. Anjasta tuli minulle kumppani ja lastemme äiti ja hyvä tulikin. Semmoinen oli minun savolainen äitini.
Neuvot lyhyesti
Osafo
0
279
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132