Aivan mahtavaa! Vissiin tulossa tosi hyvä levy. Huomenna saan sen itsekin.
Stara.fi kirjoittaa: "Kokonaisuutena Blackout on hieno albumi, jolta ei löydy lainkaan selviä täytebiisejä. Levyltä tullaan lohkaisemaan vielä monta hittiä. Kokonaisuutena Britney Spearsin paluulevy ylittää odotukset kirkkaasti, mutta vuoden parasta pop-levyä siitä ei vielä saa."
Koko arvostelu: http://www.stara.fi/?p=7021
Stara.fi KEHUU Briitun levyä!
3
217
Vastaukset
- ei voi mitään
Onko toi ihme, että sitä kehutaan? Se on aivan TAJUTTOMAN hyvä! Kuuntelen juuri parhaillaankin sitä. Kriitikot ovat ylistäneet levyä ja se on saanut monelta lehdeltä 4/5, niinkuin Starakin antoi.
- tiedätte jotain
Kyllähän melkein kukatahansa voi kuulostaa hyvältä levyllä kun vähän nappeja väännellään oikeisiin suunttin. Entäs sitten Britneyn keikat ei kovin hyvää palautetta vii´me aikoina, kuten levy alkoi jumia kesken keikan.
KUVITELKAA Britneyn fani lähtee keikalle katsomaan ja kuuntelemaan Britneytä livenä ja saa kaikenlisäksi huomata keikan olevan Playpakki. No kyllä omat (ei yleiset) keikat pitäisi vähintään itse laulaa.
Kaukana on ne ajat kun Britney Spears vielä oli jotain kuten Hit me baby one more time aina I'm not a girl not yet a woman biisin ei ole kummosia kappaleita sen jälkeen tullut! - on hyvä
Ei ainakaan eka single Gimme More lupaa hyvää levyä já miksi kuunnella kyseistä kappaletta kun neitokaisella on parempiakin kappaleita, vaikka itse en ole koskaan juurikaan mikään Britney fani ollut. Blackout tusinassa 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164