http://www.pokerlife.com/spade/viewtopic.php?t=166 Tuolla tietoa.
500,000$ Freeroll.
4
582
Vastaukset
- Peteconerikoi
Nykyään ei ole mitään freerolleja missään. Hyvin harvoissa paikoissa pääsee pelaamaan ILMAISEKSI. Kuten tässäkin:
Carlos Poker Järjästää 500,000$ Freerollin. Päästäkseen turnaukseen sinun täytyy vain tehdä talletus ja pelata itsellesi pisteitä, joilla voi osallistua karsintoihin.
Eli eka lyödään rahaa sisään, sit pelataan ja sitten ku oot tuhlannu tarpeeks rahaa nii sitten pääset? Onko tämä mielestäsi freerolli?
Minusta ei...Ihan perseestä :)
-no ainakin Europoker ja Betsson on paikkoja missä riittää pelkkä rekisteröityminen
-Paf:illa kanssa, vaikka sielä ei ole kun 2 freerollia vikossa- .....
Peke.xrv kirjoitti:
Ihan perseestä :)
-no ainakin Europoker ja Betsson on paikkoja missä riittää pelkkä rekisteröityminen
-Paf:illa kanssa, vaikka sielä ei ole kun 2 freerollia vikossaMyös pokerihuoneella on freerolleja (esim. guarantee 100 000€)
Tarvitsee vain rekisteröinnin. - PPuupää
PokerStrategyllä just mainostivat $2000 freerollia ilman edes rekisteröitymispakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184