Vietin vapaapäivää kotonani TV:tä katsellen.Siinä sohvalla maatessani rupesi tekemään mieli saada purkaa paineeni. Kaivoin hieman jäykistyneen kaluni verkkareista ja aloin puristelemaan sitä. Pian se oli täydessä iskussa ja paineet sen kun vain kasvoivat joten aloitin hiljalleen tekemään runkkaus liikkeitä. Laskin verkkarini kokonaan nilkkoihin ja nostin polviani hieman koukkuun että sain paremmin hyväiltyä kiveksiäni. En tiedä kuinka kauan olin siinä touhaillut kun havahduin katsomaan ovelle ja näin siinä naapurin n.40v rouvan seisovan hieman vaivautuneena. Saman aikaisesti lehahdin tulipunaiseksi ja yritin peitellä seisovaa kaluani, mutta narahdettu mikä narahdettu. Sanotaan vaikka Tanja tuli viereeni seisomaan ja pyysi minua jatkamaan joten ajattelin että eipä täs mitään häviä ja aloitin uudelleen runkkailemaan. Tanja käski minua lopettamaan ja siirsi kätensä kivikovalle kalulleni ja puristi sitä hellästi. Taitaa olla melkoiset paineet, hän sanoi avaten samalla paitansa nappeja. Sanoin jotain että enpä sitä muuten olisi alannut runkkailemaankaan. Tanja riisui itsensä alasti ja lupautui helpottamaan oloani. Hän laskeutui ja otti kaluni suuhunsa aloittaen hiljalleen naimista muistuttavan liikkeen. Pelkäsin että räjähdän samantien jolloin Tanja kääntyi niin että edessäni oli kiiltelevä märkä pillu. Lipaisin kielelläni tuota ihanaa vakoa samalla Tanjan alkaessa imemään kaluani. Aikamme näin tehtyämme Tanja lopetti ja kääntyi toisin päin istuen vatsalleni. Tunsin miten kiimaiset nesteet liukastivat välimme. Puristelin Tanjan rintoja ja nousin ottamaan toisen nännin suuhuni. Tanja laskeutui alemmaksi samalla ohjaten kaluni vakoonsa. Olimme hetken aikaa liikkumatta ja tunsin lämpöisen puristuksen kaluni varressa. Tanja aloitti kiivaan ratsastuksen minun hyväillessäni hänen rintoja. Tunsin kiveksissäni paineen kasvavan ja Tanja kiihdytti hurjimpaan vauhtiin mitä olin koskaan kokenut. Lastini lähtiessä Tanja painoi etusormensa perseeseeni ja luulin että minulta lähtee taju. Hetken siinä huohoteltuamme Tanja nousi ylös ja nuoli kaluni puhtaaksi ja kiitti sokerista jota oli tullut lainaamaan. Tämän jälkeen emme ole mitenkään toisillemme tästä asiasta huomautelleet.
Makasin
Yllätetty
2
12657
Vastaukset
- Perseestä
Opettele kirjoittamaan. Tollasta ei kukaan pysty lukemaan. Paitsi sinä ja muut amispaskahousut.
- Hehehehehehe
Runkkaatko aina ovi auki peelo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748