hah, naurattaa

että täällä

on sensuroitu ketju, jossa puhuttiin muslimikäännynnäisten silmiinpistävästä rumuudesta.

Totuus tekee niin kipeää!

8

1361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistää miettimään..

mitäs sinä täällä anonyyminä kirjoittelet palstalle, jossa tiedät kyseistä uskontoa harjoittavien keskustelevan? en tiedä onko itselläsi huono itseluottamus tai oletko katkera jostakin, mutta ehkä sinun ei pitäisi lukea ja kirjoitella näillä palstoilla, jos et osaa pitää sammakoita suussasi. tuskin noin huonosti käyttäydyt oikeassa elämässäsikään. sääliksi nimittäin käy, jos näin on...

• olevan samanlainen

anonyymi niinkuin minäkin.Älä siis edes yritä nostaa olematonta puolustusta asiasta kysyvän kommentin varjolla.

• saman huomasin

Ketjua olisin itsekin halunnut vielä päivien päästä vilkaista mutta kas kummaa,joku nätti sen on poistanut :-D
      Juu,onhan niitä palstoja "millainen on hyvännäköinen nainen/mies" ihan "normipalstoilla",mutta annapas kun on puhe mokuperheistä niin johan seriffi vinkuu huntunsa takaa notta harvoin..sallikaa mun ..... :D:D:D:D

• lapsellista

menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne ja miettikää mitä kirjoittelette. tuommoisia tekstejä ei luulisi enään kenenkään koulusta päässeen tuottavan!
        ja on muuten aika eri asia keskustella asiallisesti anonyymisti, kuin tulla kirjoittamaan rasistisia kommentteja.

• taas kerran
        lapsellista kirjoitti:

menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne ja miettikää mitä kirjoittelette. tuommoisia tekstejä ei luulisi enään kenenkään koulusta päässeen tuottavan!
        ja on muuten aika eri asia keskustella asiallisesti anonyymisti, kuin tulla kirjoittamaan rasistisia kommentteja.

arvostelu ulkonäöstä ei liity rasismiin.Paitsi rumien vastaajien niistä naristessa.

• muslimi nainen
        taas kerran kirjoitti:

arvostelu ulkonäöstä ei liity rasismiin.Paitsi rumien vastaajien niistä naristessa.

en ehtinyt lukea kyseistä ketjua, mutta halusin vaan sanoa, että jos joku rumana minua pitää huivini (hijabin) takia, niin viesti on mennyt perille ja ei se mua ollenkaan haittaa, mielummin olen ruma ihmisten silmissä, kuin mielistelen heitä pukeutumalla heidän mieltymyksensä mukaan, tarkoituksena on mielyttää Jumalaa pukeutumalla näin, ei ihmisiä. Ihmisten mielipiteet on tois arvoisia ja tuomiopäivänä niillä ei ole mitään merkitystä, näin minä uskon!

• sentään
        muslimi nainen kirjoitti:

en ehtinyt lukea kyseistä ketjua, mutta halusin vaan sanoa, että jos joku rumana minua pitää huivini (hijabin) takia, niin viesti on mennyt perille ja ei se mua ollenkaan haittaa, mielummin olen ruma ihmisten silmissä, kuin mielistelen heitä pukeutumalla heidän mieltymyksensä mukaan, tarkoituksena on mielyttää Jumalaa pukeutumalla näin, ei ihmisiä. Ihmisten mielipiteet on tois arvoisia ja tuomiopäivänä niillä ei ole mitään merkitystä, näin minä uskon!

Vai on tarkoituksena miellyttää jumalaa,anna mun kaikki kestää!Eikö tuossa ole tarkoitus pitää ylimustasukkainen aviosiippa rauhallisempana kun kerran ovat jo kasvatukseltaan.

Jos sinuun on saatu upotettua uskomus jumalan miellyttämisestä niin olen onnellinen puolestasi.

• vain...
        sentään kirjoitti:

Vai on tarkoituksena miellyttää jumalaa,anna mun kaikki kestää!Eikö tuossa ole tarkoitus pitää ylimustasukkainen aviosiippa rauhallisempana kun kerran ovat jo kasvatukseltaan.

Jos sinuun on saatu upotettua uskomus jumalan miellyttämisestä niin olen onnellinen puolestasi.

miksi et menisi kertaamaan islamin uskontoa ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, jos et asiasta tiedä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe