Iltalehden artikkelin mukaan juice pienellä jätti tyttärensä lakiosaan perinnössä tyttären värikkään elämäntavan vuoksi! Onko tekopyhempää touhua???? Vittu kun nauratti lukea!
Oliko vähän TEKOPYHÄ
6
618
Vastaukset
- Don-Pate
Juice ei halunnut rahoitta sellaista elämää, ja yritti näin estää tytärtään painumasta yhä alemmas.
- merete
käsittääkseni tyttären kontolla on mm. rikoksia...
- ja tekopyhää
mitä siitä?!
eikö vanhenpi yleensä suojele ja auta lastaan sen mitä voi? - ei siinä rahaa ajatella tai testamenteja
- wanharouwa
Jos itselläni olisi huumeiden kanssa sekoileva lapsi niin mitä ilmeisimmin hän saisi vain lakiosan.
Mitä enemmän hän rahaa saisi, sitä nopeammin lopullinen tuho tulisi. Jotenkin ymmärrän Juicen tarkoitusperiä oikein hyvin. jokainen kai lapselleen toivoisi päihteetöntä elämää. Juice varmaan erityisesti, hänhän konkreettisesti itse koki viinan tuhot. - Maucca
Lienee täysin Juicen oma asia, mitähän testamentissaan määrää. Johannalle jäi pelkkä lakiosa tietystä syystä. Tekopyhää on asian jeesusteleminen nettipalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358