Olen ihmetellyt jo pitkään miksei lauluyhtye Rajaton lampsi laulutunneille.
Niistä voisi sillä lailla tulla tosi hyviä, nehän laulaa aika kivasti ihan tavallisina kuorolaulajinakin.
Miksei Rajaton mene laulutunneille?
9
990
Vastaukset
- janne kyllikki
bändiä liidaa omahyväinen keskinkertaisuus ja keikoilla käy samat tyypit kun ostaa levyjäkin, eli musiikista mitään ymmätämättömät jotka ostaa tv'stä tuttua tavaraa.
porukan nimi kuuluisi olla munaton- hamser
millä taidoilla siellä Rajatonta mollataan? Näin joulun alla suosittelen tutustumaan tähän komeaan levyyn ja toteamaan että kyllä toimii http://www.dvdinfo.fi/rajaton/
- Protenor
hamser kirjoitti:
millä taidoilla siellä Rajatonta mollataan? Näin joulun alla suosittelen tutustumaan tähän komeaan levyyn ja toteamaan että kyllä toimii http://www.dvdinfo.fi/rajaton/
Taidot toki löytyy, mutta ei mollaamisesta ole kyse. Todellakin, Rajaton on ns. "huippuyhtyeistä" Euroopassa ainoa, joka ei ole juurikaan kehittänyt itseään 10 vuoteen. Esim. Real Groupin laulajat ovat kovan luokan ammattimuusikoita.
- mää tykkään
Hehän ovat kaikki tosi upeita laulajia!!
- anvilre
Rajattoman laulajathan ovat hyvinkin ammattitaitoisia ja lauluopintojakin löytyy monelta. Esim. Essi on ammatiltaan laulunopettaja. Itse ainakin olen aivan ihastunut Rajattoman tuotantoon:) Ja kyllä he mielestäni kehittävät koko ajan itseään, kun tekevät niin monentyylistä musiikkia.
- Distraire
Olin juuri Hkissa heidän konsertissaan ja se oli iso pettymys!! Keskinkertaisia laulajia, jotka tekivät selkeitä virheitä. He vaikuttivat kyllästyneiltä ja poissaolevilta, onko vettä ihan pakko käydä juomassa, kun yksi puhuu? Syyrian lapsilla säälin hakeminen ja heti sen jälkeen oman levyn kaupittelu oli kornia. Haluaisin joulukonsertissa kuulla joululauluja ja saada sen tunnelmaa, se jäi puuttumaan.
- hehevirheet
"tekivät selkeitä virheitä."
En edes ymmärrä, mitä tämä laulamisen ja ryhmälaulamisen yhteydessä merkitsee :D
Virheitä voi tulla vaikka laskelmissa tai kakkureseptiä seuratessa. Taiteessa...?
Avaatko vähän, kiinnostaa ihan yleisellä tasolla, mitä "on tehdä virhe laulussa."
- sinänsäkelpoja
Rajattoman levyt ovat sieluttomia meikäisen korvin. Intohimo puuttuu.
- hjklhlkjll
Heh heh. Trolli24 kavereineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337