Kun tulin Englannnista kotiin ja halusin näyttää nahkakantista diplomia omalle äidilleni. Otin diplomini (B.A.) varovasti laukustani ja ojensin sen äidilleni ajatellen, että kai hänkin haluaisi edes katsoa sitä ja antaa jonkin positiivisen kommentin. Eipä tuo emo sitä käteensä ottanut, vaan kääntyi ympäri ja samoi hellan luo mennessään, että "Ootahan poeka, kun minä näytän sinulle jottain". Hän kaivoi laatikostaan esille kahteen kertaan taitetun A4 kokoisen arkin ja ojensi sen minulle sanoen samalla "Mäne nyt poeka työelämään ja tie työs hyvin ja tule ja näytä äidille tämmönen paperi". Minä katselin paperia, jonka äiti minulle ojensi. Se oli hänen työtodistuksensa. Sitten hän vielä asian kirkastamaiseksi mainitsi "Kuule poeka, minä arvostan enemmän työtodistusta, kun noeta koulutodistuksia". Näin hän jatkoi tuolla lyhyellä linjallaan ja sanoi sanottavansa muutamalla sanalla. Ei siitä sen kummemmin muistaakseni juteltu. Eletään tässä juuri pyhäinpäivän kynnyksellä. Asia tuli mieleeni, koska lämmöllä muistelen hyvää äitiäni.
Äijjin neuvo pojalleen
Osafo
0
612
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101