Britney Spearsia kiertävistä huhuista tuorein kertoo tähtösen olleen sekoilunsa välissä jopa raskaana. Mutta kenelle? Isäehdokkaita nimittäin on jopa viisi!
- Britney oli raskaana tammikuussa. Hän kertoi siitä (ex-miehelleen) Kevinille siinä toivossa, että mies palaisi yhteen hänen kanssaan. Kevin kuitenkin totesi tylysti "se ei ole minun", kertoo lähde National Enquirer -lehdelle.
Muita isäehdokkaita Kevin Federlinen lisäksi olivat näyttelijä Mario Lopez, valokuvamalli Isaac Cohen, tanssija Blake McGrath ja musiikkituottaja JR Rotem.
Saatuaan torjuvan vastauksen ex-mieheltään, lensi Britney Louisianaan, jossa hänen raskautensa "keskeytettiin", kertoo lähde.
Britney oli raskaana - viisi isäehdokasta
...
1
294
Vastaukset
- kanssa sänkyyn
ja seuraavana päivänä menee tekemään abortin, koska huomaa tulleen HUPS! Raskaaksi ja Britney raasu sanoo:
"It`s just about sex"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965374
- 2564569
- 444475
- 623237
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492293
- 412164