Tai ollut näyttelemässä. Kyl vaan Tim Burtonin ja Johnny Deppin yhteistyöt ovat parhaita.
Muut mm.. (Ei Burtonin ohjaamia)
- Once Upon A Time in Mexico
- Salainen ikkuna
- Pirates of The Caribbean. Jatko-osa oli ihan katottava, mutta kolmonen täysin perseestä, koska Depp melkein itse kantoi puolet leffasta olallaan.
Ja pari muuta, mutta kyllä hänellä on aika susi leffoja, eikä ulkonäkökään läheskään pelasta niitä.
Johnnykin tehnyt harvinaisen
paskoja leffoja.
3
959
Vastaukset
- Nimetön
sanoi koira kun pallejaan nuoli :D monien muiden mielestä nuo mainitsemasi leffat ovat erittäin katsottavia!
- ainakin....
9th gatessa Johnny pääsi klasin takaa katsomaan Lena Olinin persettä.
- No joo..
Miten vaan, mut mun mielestä kaikki mitä tähän mennessä olen nähny on ihan hyviä, ainoana poikkeuksena Pelkoa ja inhoa Las vegasissa, mikä on mun mielestä jopa Deppin leffaksi tosi huono. Mutta makuasioista ei voi kiistellä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337