Elikä tilasin saksalaisesta nettikaupasta leluja lapsilleni. Ensimmäinen tilaus tuhoutui matkalla (dhl). Pyysivät minun tekemään uuden tilauksen ja niin teinkin. Tilaus oli loppusummaltaan suurempi kuin ensimmäinen, joten maksoin erotuksen verran lisää. Mutta paketti ei vaan tunnu saapuvan perille. He pyytävät vaan minua soittamaan heille. Miten voin soittaa kun en osaa saksaa puhua ja englantia he eivät tunnu haluavan edes ymmärtää. Avusta maksaisin pienen korvauksen. Yhteyttä voi ottaa sähköpostiini. Olisin todella kiitollinen jos joltain saisin apua tämän asian ratkaisuun. Kyseessä on kuitenkin 400 € ostokset ja se on minulle hoitovapaalla olevalle suuri summa rahaa.
Iso ngelma saksan nettikaupan kanssa. Olisiko täällä joku ystävällinen auttaja.
Fiida1
2
849
Vastaukset
- Virallisesti hullu
Laita sähköpostiosoitteesi,niin sovitaan asian hoitamisesta...En kaipaa rahallista korvausta.Haluan vain lähinnä tietää,mistä firmasta on kyse,joka toimii näin...
Eihän sinun kuulu maksaa erotusta,jos lähetys on tuhoutunut matkalla,sinusta riippumattomista syistä?!!! - Nimetön
Minä asun jo vuosia Saksassa, voin kääntää sinulle kirjeen, tai olla muuten avuksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327