...kanssa on taivaallista. Monien epävarmojen nuorten miesten suurena haavena on päästä kanssakäymisiin keski-ikäisen kokeneen naisen kanssa. 40-vuotiaat miehet pääsevät nauttimaan tästä taiteesta. Ei epävarmuutta, vaan iän tuomaa kokemusta. Ei olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä...
Rakastelu neljävitosen naisen...
116
10293
Vastaukset
- -64. nainen
JUU..
olen eroni jälkeen huomannut tuon et nuo nuoret miehet vonkaa todella paljon...ja semmonen käsitys jäänyt et haluuvat vaan sitä yhden illan juttua joten olen vaan nauranut heil et anna olla ei kiitos!! tosin voi olla kyl sekin et sanovat mun näyttävän noin 38.v. ja olen nuorekas..et kyl aika samanlailla nuo 40. miehetkin vonkaavat..mut itte en heitä taas tahdo kun harvalla sen ikäsellä on enään kuntoo tehdä sitä muutamankin kerran yön aikana...ja noilla 45. on sit jo vaikeuksii saada se pysymään kunnossa ees yhden aktin ajan.. jos hiukankin viinaa niin noil vanhemmil ei kyl ole kunto korkeel..siis 40. miehet älkää ihmetelkö jos samanikäset naiset haluu nuorempii...- tomppa2006
...tuosta mieskunnon huononemisesta on tehty törkeä yleistys. Mukamas kaikilla miehillä tulee käymään näin. Rapistuminen ja haluttomuus on täysin yksilöllistä ja koskee molempia sukupuolia. Toimivasssa parisuhteessa myös tämä asia toimii...
- ramonezi
18-30 v nainen on kauneimmillaan, ei siitä pääse mihinkään. 45-55 nainen....... kuka ihmeessä haluaisi seurustella äitinsä kanssa, en minä ainakaan. Ikävä kyllä näin tapahtuu olosuhteiden pakosta. Nuoremmat ei ymmärrä sitä kokemuksen ja taidon ihmeitä tekevään voimaan joka aikuisella miehellä voi olla. Kunto taas riippuu siitä kuinka paljon vastapuoli inspiroi. Sama mitä sanotte tämä on totuus
- ja jalat
ramonezi kirjoitti:
18-30 v nainen on kauneimmillaan, ei siitä pääse mihinkään. 45-55 nainen....... kuka ihmeessä haluaisi seurustella äitinsä kanssa, en minä ainakaan. Ikävä kyllä näin tapahtuu olosuhteiden pakosta. Nuoremmat ei ymmärrä sitä kokemuksen ja taidon ihmeitä tekevään voimaan joka aikuisella miehellä voi olla. Kunto taas riippuu siitä kuinka paljon vastapuoli inspiroi. Sama mitä sanotte tämä on totuus
lsvällään on aina kaunis.
- partneri...
...kenenkin kohdalle sattunut.Itse ole 45 ja myöskin nuoret miehet parveilee ympärillä, harmi vaan etteivät kiinnosta.On ollut petikaverina mies 56v. ja kyllä tähän mennessä voittaa kaikki muut! Johtuisko siitä, että kyseinen kaveri ei käytä alkoholia ja on pitänyt itsensä tosi timmissä kunnossa muutenkin ja tietää, mitä nainen haluaa.
On -50:n ihan "kestävää" petiseuraa ollut.
Eli ei tässäkään asiassa voi yleistää, pitää vaan löytää jyvät akanoista :D
nautinnolisiin hetkiin... - ohhoh!
ramonezi kirjoitti:
Kuka ihmeessä haluaisi seurustella isänsä kanssa?
Näissä sinun toivomissasi suhteissa insestin maku on ihan selviö, sinähän OLET heidän isänsä ikäinen! Ikäisellesi naiselle et todellakaan sopisi pojaksi! Miten ihmeessä voit kuvitella nuorten naisten muka nauttivan tunteesta että on isin kanssa sängyssä?
- tuffe
Olen ollut 45 jo 62 pv ja 12 h, eikä missään näy jonoa? Ei pölynimurikauppiaita, ei edes uskonnonvääntäjiä.. niisk.. toivon että edes pukki olisi vähän nuorempi tänä vuonna.
Enkä ole papin kyydissä ollut ikuna.
Onko muuten 40-vuotiaat jotenkin epävarmempia kuin vaikka neljäkutoset? :))
Nimim. "neitsyt 4ever"- tomppa2006
...tarvita. Menet parvekkeelle tai ulko-ovelle ja huudat kuuluvalla äänellä: - Tahdon kunnon miehen! Eiköhän ala vapaaehtoisia löytyä?
Jos et ole pappia kyydissä ollut, niin ainakin melkoista verbaalista kyytiä osaat miehelle antaa. Nimimerkillä kokemusta on.
Iän myötä tulee koko ajan lisää kokemusta ja epävamuus vähenee. Alkaa vähän niinku osata hommat... - harjotuskappale
Joo ei oo jonoo ei.. Lääkärit vähä mokas ja joutuvat kohdun poistamaan,ajattelin että olen hyvä harjotuskappale nuorille miehille,ei oo harjottelijoita näkynyt;(( Muista myös että on vaarallista aikaa tämä,kaikki tontutkin väittää pukkeja olevansa,miten pimeessä voi oikein erottaa,kun kaikki nykysin *sheivailee*.Toivossa on hyvä elää, ja vielä sokeri suussa sulaa;)))))odotellaan odotellaan :))
- jiwe
sellin paariin syömään täs joku päiwä :=)
ja mähän olen yksin jono :=))
ei kait sinne mitkää kauppiaat tai uskon wäätäjät uskalla tulla ko siin sellin ilimoitustaulut on lappu :=)
WAROKAA lentäwiä paistinpannuja :=)) - Rityäeret
Älä huolehdi, 45 on suurin osa väestöstä kohta...n. 10 vuotta. Hyvää on se, että seurustelusuhteita löytyy mutta maksajia on vähenevässä määrin. NYT ON AIKA PANIIKKIIN: PITÄÄ NAUTTIA KAIKISTA MENOISTA. välittömästi. TAI SIIS HETI!
- tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...tarvita. Menet parvekkeelle tai ulko-ovelle ja huudat kuuluvalla äänellä: - Tahdon kunnon miehen! Eiköhän ala vapaaehtoisia löytyä?
Jos et ole pappia kyydissä ollut, niin ainakin melkoista verbaalista kyytiä osaat miehelle antaa. Nimimerkillä kokemusta on.
Iän myötä tulee koko ajan lisää kokemusta ja epävamuus vähenee. Alkaa vähän niinku osata hommat...punaisia ukkoja, tuo rapulla huutaminen vois tuoda valkoisia :)
Hyvä jos en traumoja antanut :/
Ikä antaa kokemusta.. ja juuri kun alkaa lähestyä täydellisyyttä, kiinnostus hommaan lopahtaa :O - tuffe
harjotuskappale kirjoitti:
Joo ei oo jonoo ei.. Lääkärit vähä mokas ja joutuvat kohdun poistamaan,ajattelin että olen hyvä harjotuskappale nuorille miehille,ei oo harjottelijoita näkynyt;(( Muista myös että on vaarallista aikaa tämä,kaikki tontutkin väittää pukkeja olevansa,miten pimeessä voi oikein erottaa,kun kaikki nykysin *sheivailee*.Toivossa on hyvä elää, ja vielä sokeri suussa sulaa;)))))odotellaan odotellaan :))
No voi sua! Ei ole ollut helppoa varmaan :///
Meinaatko että pukkikin jo tulee ilman partaa :)) sitähän jäädään odottelemaan :)) - tuffe
jiwe kirjoitti:
sellin paariin syömään täs joku päiwä :=)
ja mähän olen yksin jono :=))
ei kait sinne mitkää kauppiaat tai uskon wäätäjät uskalla tulla ko siin sellin ilimoitustaulut on lappu :=)
WAROKAA lentäwiä paistinpannuja :=))sekin on joku urbaanilegenda että ikinä oot käynyt täällä :)) Tuo sitten mukaasi "Häntäketäenonnittele" :)))
Samperi, kukas sen lapun.. ootko sittenkin ollut asialla.. - tuffe
Rityäeret kirjoitti:
Älä huolehdi, 45 on suurin osa väestöstä kohta...n. 10 vuotta. Hyvää on se, että seurustelusuhteita löytyy mutta maksajia on vähenevässä määrin. NYT ON AIKA PANIIKKIIN: PITÄÄ NAUTTIA KAIKISTA MENOISTA. välittömästi. TAI SIIS HETI!
mä sitten oottelen sitä paniikkia :)) ai se iskikin jo? Maksaako seurustelu? No sitten ymmärrän.. ei näin köyhällä ole varaa :))
- tomppa2006
tuffe kirjoitti:
punaisia ukkoja, tuo rapulla huutaminen vois tuoda valkoisia :)
Hyvä jos en traumoja antanut :/
Ikä antaa kokemusta.. ja juuri kun alkaa lähestyä täydellisyyttä, kiinnostus hommaan lopahtaa :O...take me away -pelko on tässä tapauksessa aiheeton. Nykyaikana avohoito on lisääntynyt siinä määrin, ettei tapaukseesi kiinnitettäisi edes huomiota. Sinitakkisia voisi paikalle saapua, mutta siinähän olisi oiva tilaisuus päästä jutun päälle?
Kyykytykset eivät jääneet kaivelemaan, eivät jättäneet traumoja. Tosihemmo kestää naisilta kaikenlaista, heh.
En tunne vielä päässeeni lähellekään täydellisyyttä, joten kiinnostuksen lopahtamisesta ei ole pelkoa tuffe kirjoitti:
sekin on joku urbaanilegenda että ikinä oot käynyt täällä :)) Tuo sitten mukaasi "Häntäketäenonnittele" :)))
Samperi, kukas sen lapun.. ootko sittenkin ollut asialla..poistitko sen siitä sellin paarin ikkunapöydältä :=)
mikä lie kukkatalo ja lahjapuoti :=)
juh ota osaa waan :=)
Näin viisikymppisenä "sessio" on yhtä ihana kuin nelikymppisenäkin - HUH ;DDDDD
PS: Henkisesti parempi kuin koskaan...- tomppa2006
...ja "ikäennätys" jää tuohon neljävitoseen, joten vertailukohtaa ei ole, mutta varsin positiivisella mielellä suhtaudun tulevaisuuden taivaallisuuteen, heh.
Ei miehet mitään sonneja ole, kyllä henkinen puoli merkitsee enemmän kuin moni myöntää... tomppa2006 kirjoitti:
...ja "ikäennätys" jää tuohon neljävitoseen, joten vertailukohtaa ei ole, mutta varsin positiivisella mielellä suhtaudun tulevaisuuden taivaallisuuteen, heh.
Ei miehet mitään sonneja ole, kyllä henkinen puoli merkitsee enemmän kuin moni myöntää...ikä ennätys?
juu henkinen puoli on tärkeää :=))))))
- Mysteriet
Mun pitänee sit harjotella täs viä jokunen vuosi... :/
Vaikka toisaalta, tähänkin mennessä... kaikki on kiittäny jokka ei o pyärtyny =)- tomppa2006
...sillä esittämässäni ikäarviossa löytyy liikkumavaraa helposti - viisi vuotta.
Ei oo pyörtynyt? Teillä tämä taivaallinen meininki taitaakin olla...olla melko helvetillistä? - jiwe
tiärä kaiken kynttilöistä höyhenistä nahkaruoskista ja käsiraudoista :=)
ps sinuu ei näkyny paaris wkl ?
olisit nähny olympia mitalin liwenä :=)
huimaa huimaa ;=) - Mysteriet
tomppa2006 kirjoitti:
...sillä esittämässäni ikäarviossa löytyy liikkumavaraa helposti - viisi vuotta.
Ei oo pyörtynyt? Teillä tämä taivaallinen meininki taitaakin olla...olla melko helvetillistä?No hyvä että tilaa on =)
...niin tai helvetillinen meno on aika taivaallista *nauraa* - Mysteriet
jiwe kirjoitti:
tiärä kaiken kynttilöistä höyhenistä nahkaruoskista ja käsiraudoista :=)
ps sinuu ei näkyny paaris wkl ?
olisit nähny olympia mitalin liwenä :=)
huimaa huimaa ;=)Se oli PAMPPU ja käsiraudat - piruvie Sun kanssas *virnuaa*
Pitää tehdä uudet treffit - olin töissä :/
-harmittaa-
Kait Sua huippaakin kun oot niin laihaki - antaako se sulle mitään syötävää edes???
Muusia ja silakoita?? - neitoperhoxl
tomppa2006 kirjoitti:
Ei oo pyörtynyt? Teillä tämä taivaallinen meininki taitaakin olla...olla melko helvetillistä?ihana kun on noi ja -. ,))
- tomppa2006
neitoperhoxl kirjoitti:
ihana kun on noi ja -. ,))
...halua olla mikään "kangistunut" pilkun...viilaaja, vaan korostan erityisesti tämän naisikäluokan jumalaisen hyvää vaikutusta koiraspuolisten hyvinvointiin...
- tomppa2006
Mysteriet kirjoitti:
No hyvä että tilaa on =)
...niin tai helvetillinen meno on aika taivaallista *nauraa*...olemaan mitään hätää.
*laskee kätensä Mysterietin olkapäälle*
ja antaa...viestin lähteä! - Oli tulossa
Mysteriet kirjoitti:
Se oli PAMPPU ja käsiraudat - piruvie Sun kanssas *virnuaa*
-harmittaa-
Kait Sua huippaakin kun oot niin laihaki - antaako se sulle mitään syötävää edes???
Muusia ja silakoita??Kaksi naista ja mies=(
Mitä K ajattelee kun lukee?
K:n kamu Oli tulossa kirjoitti:
Kaksi naista ja mies=(
K:n kamumitä mieleesi tulee tjn
olen sen kokenut :=)
ja mitä wäliä sillä loppujen lopuksi olisi?
mie mahdun wain yhteen sydämmeen kerrallaan :=)
ei ne itäsuomalaiset ole sen kummempia tjnOli tulossa kirjoitti:
Kaksi naista ja mies=(
K:n kamuasiaan josta et tiedä mitään tjn :=)
Mysteriet kirjoitti:
Se oli PAMPPU ja käsiraudat - piruvie Sun kanssas *virnuaa*
-harmittaa-
Muusia ja silakoita??saa wäännettyä tuplatreffit :=)
pampul tai ilman tjn
- blackwomans
Mites sit me 46 vuotiaat,ollaanks me jo pudottu,kun eno venhosta?
Mä en kyllä ala mitään,tää on jo sortoa meille 46 vuotiaille:)
Pitääks meidän ryhtyy nyt nunnaks?
Mä menen takas luostariin,vilkuttaa mennessään....- jiwe
nunna :=)
mopoilewa sellainen :=))
siweyden sipuli ja mitä muuta kaikkea olen kuullut :=)
AH olisin mieki wäliinputoaja :=) - tomppa2006
...hei seis, pretty woman. Syy on kokonaan minun, ette te ole pudonneet venhosta. Minulla ei nyt vaan satu olemaan kokemusta >45 vuotiaista naaraista, joten en voi kertoa näkemystäni heistä.
Ei mihinkään luostariin, sinulla on loistavat edellytykset tulla valituksi miss neljäkutoseksi... - neitoperhoxl
tomppa2006 kirjoitti:
...hei seis, pretty woman. Syy on kokonaan minun, ette te ole pudonneet venhosta. Minulla ei nyt vaan satu olemaan kokemusta >45 vuotiaista naaraista, joten en voi kertoa näkemystäni heistä.
Ei mihinkään luostariin, sinulla on loistavat edellytykset tulla valituksi miss neljäkutoseksi...mä meinasin pyörääni jo satulan kiinnittää,mutta jos on toivoa,niin olkoon kylmäkin tulee.Kesää nyt innolla odottelen.Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- blackwomans
jiwe kirjoitti:
nunna :=)
mopoilewa sellainen :=))
siweyden sipuli ja mitä muuta kaikkea olen kuullut :=)
AH olisin mieki wäliinputoaja :=)vartuhan kun tulee helmikuu,jos nähdään niin mä kamppaan sut ja vien pimeään kellariin ja...
sanokoon hän mitä haluaa,niin se Jiwe ikävä kyllä nyt on:)
No joo:))) - blackwomans
tomppa2006 kirjoitti:
Ei mihinkään luostariin, sinulla on loistavat edellytykset tulla valituksi miss neljäkutoseksi...No oikeesti mä oon ollu 46 v kohta yhden kk:)
Mut mä henkilökohtaisesti pidän mua vanhemmista miehistä.
Koska mun mielestä nuoremmat miehet on ikävä kyllä pentuja:)
Enää heitä ei jaksa opettaa,vaan mies joka tietää mitä tekee,tekee sen tunteella ,on paras kaikista.
Mut tää on mun mielipide vaan:) - tomppa2006
blackwomans kirjoitti:
No oikeesti mä oon ollu 46 v kohta yhden kk:)
Enää heitä ei jaksa opettaa,vaan mies joka tietää mitä tekee,tekee sen tunteella ,on paras kaikista.
Mut tää on mun mielipide vaan:)...olemme melkein saman ikäisiä, puolen vuoden erolla.
Kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet minua nuorempia. Ei paljon, mutta kumminkin. Ei ole ollut minulta tietoinen valinta, näin vaan on tapahtunut. blackwomans kirjoitti:
vartuhan kun tulee helmikuu,jos nähdään niin mä kamppaan sut ja vien pimeään kellariin ja...
sanokoon hän mitä haluaa,niin se Jiwe ikävä kyllä nyt on:)
No joo:)))mysseltä pampun wai :=)
"soittaa enirolle"
mikä olikaan se uhan alaisten miähien suojeluyhdistyksen puh no :=)
ja helmikuu perutaan :=)blackwomans kirjoitti:
No oikeesti mä oon ollu 46 v kohta yhden kk:)
Mut tää on mun mielipide vaan:)se lupaus helmikuusta :=/
Eläs nyt viitsi... kyllä se nainen on nainen, ikään katsomatta.
Parhaassa iässä koko elämänsä, myönnä pois...=))))- tomppa2006
...sen minkä kirjoitin, sen kirjoitin. Tosi on näin. Mietitään nyt...vaikka elämämme naisia, eikö viimeisin rakastelu tunnukin mielestäsi parhaimmalta?
tomppa2006 kirjoitti:
...sen minkä kirjoitin, sen kirjoitin. Tosi on näin. Mietitään nyt...vaikka elämämme naisia, eikö viimeisin rakastelu tunnukin mielestäsi parhaimmalta?
Oikeassa olet, mutta vain siinä että se viimeinen rakastelu tuntuu parhaimmalta... mutta jos kyseessä onkin aivan jokin muu kuin Rouva 45...=))))
Voitko väittää ettei tuntuisi yhtä hyvältä...????- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Oikeassa olet, mutta vain siinä että se viimeinen rakastelu tuntuu parhaimmalta... mutta jos kyseessä onkin aivan jokin muu kuin Rouva 45...=))))
Voitko väittää ettei tuntuisi yhtä hyvältä...????...ajoit minut nyt umpikujaan. En minä tiedä, miltä tuntuisi lempiä jonkun muun kanssa? Ei tämän kerrostalon rouvat ole vapaavalintaisia, heh.
tomppa2006 kirjoitti:
...ajoit minut nyt umpikujaan. En minä tiedä, miltä tuntuisi lempiä jonkun muun kanssa? Ei tämän kerrostalon rouvat ole vapaavalintaisia, heh.
Aivan jokaisen kanssa se tuntuu taivaalliselta... Eli ikään katsomatta, kyllä nautit ja homman jälkeen sytytät mielelläsi sikaarin...=))))
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Aivan jokaisen kanssa se tuntuu taivaalliselta... Eli ikään katsomatta, kyllä nautit ja homman jälkeen sytytät mielelläsi sikaarin...=))))
...että synkkaa. Kahden ihmisen välinen yhdessolo tuntuu vielä vuosienkin jälkeen hyvältä ja on kiva painua pehkuihin yhdessä...
*jää miettimään mohnan sanoja*
"Aivan jokaisen kanssa..." tomppa2006 kirjoitti:
...että synkkaa. Kahden ihmisen välinen yhdessolo tuntuu vielä vuosienkin jälkeen hyvältä ja on kiva painua pehkuihin yhdessä...
*jää miettimään mohnan sanoja*
"Aivan jokaisen kanssa..."Alat päästä jyvälle... Se ei todellakaan ole kiinni iästä vaan kemiasta, ja olen iloinen puolestasi että sitä teiltä löytyy...=))))
Kyllä... aivan jokaisen...=))))- ...olethan sinä just se...
tomppa2006 kirjoitti:
,,45v nainen.......!!!!!!!!!
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Alat päästä jyvälle... Se ei todellakaan ole kiinni iästä vaan kemiasta, ja olen iloinen puolestasi että sitä teiltä löytyy...=))))
Kyllä... aivan jokaisen...=))))...tottakai se on kemiasta kiinni. En sitä kiellä, mutta tässä iässä suorituspaineet ovat kadonneet ja löytyy jotenkin enemmän herkkyyttä, eikös?
tomppa2006 kirjoitti:
...tottakai se on kemiasta kiinni. En sitä kiellä, mutta tässä iässä suorituspaineet ovat kadonneet ja löytyy jotenkin enemmän herkkyyttä, eikös?
Tiedä niistä paineista... kuka ottaa ja kuka ei...=))))
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Tiedä niistä paineista... kuka ottaa ja kuka ei...=))))
...paineita, jos ottaa liian rauhallisesti, eikä rakkauselämässä tapahdu mitään, heh.
tomppa2006 kirjoitti:
...paineita, jos ottaa liian rauhallisesti, eikä rakkauselämässä tapahdu mitään, heh.
Varmaan tulee... ennemmin kuin uskoitkaan...=))))
- sandman
aiheet sulla ;)
Mä allekirjoitan ton sun ekan lauseen mutt samaan hengenvetoon väitän et yhtä kivaa ja nautinnollista se oli nuorempanakin. Sä et vaan varmaan muista, deme alkanunna ;)
Muisteleppa vaan niitä nuorenpana elettyjä rientoja, ei ehkä elämänkokemusta takana mutta tuo nuori ja kiihkeä tunteenpalo liekeissä......- tomppa2006
...arviostasi aihevalintani suhteen. Voin paljastaa, että kaikkien avauksieni suhteen eivät palstan tiukat laatuvaatimukset täyty ja ylläpito joutuu/haluaa puuttua valintakriteereihin, mitä saa jäädä näkyviin ja mille palstalle.
Ei se nuorempana tuntunut samalta. Joutui harjoittelemaan kaiken maailman taktiikoita ja asentoja, kun ei vielä tietänyt mikä on parasta. Nyt senkun vaan hiihtelee... - sandman
tomppa2006 kirjoitti:
...arviostasi aihevalintani suhteen. Voin paljastaa, että kaikkien avauksieni suhteen eivät palstan tiukat laatuvaatimukset täyty ja ylläpito joutuu/haluaa puuttua valintakriteereihin, mitä saa jäädä näkyviin ja mille palstalle.
Ei se nuorempana tuntunut samalta. Joutui harjoittelemaan kaiken maailman taktiikoita ja asentoja, kun ei vielä tietänyt mikä on parasta. Nyt senkun vaan hiihtelee...ole aina maksettava. Toiset vaan oppii nopeammin ja tyhmä tekee aina samat virheet uudestaan ;)
Olet siis siirtynyt nuoruusvuosien perinteiseltä pikamatkalta, moderniin vaapaantyylin perässähiihtoon sisältäen alkulämmöt ja loppuveryttelyn, ei tuu revähtymiä ;) - ;))))))).................
sandman kirjoitti:
ole aina maksettava. Toiset vaan oppii nopeammin ja tyhmä tekee aina samat virheet uudestaan ;)
Olet siis siirtynyt nuoruusvuosien perinteiseltä pikamatkalta, moderniin vaapaantyylin perässähiihtoon sisältäen alkulämmöt ja loppuveryttelyn, ei tuu revähtymiä ;)Oppi ja ikä kaikki..
;)))))))................. kirjoitti:
Oppi ja ikä kaikki..
Ei pidä koskaan yliarvioida itseään.. aina on jotain oppimista, kaikesta. Koskaan ei voi sanoa, että olen kaiken oppinut, tosin ihmiset ovat vaan niin erilaisia.
on taiwaallista tjn
mitä oletit :=)- niisku-myy46
Saattaapi olla..
Voisihan ajatella, ettei samanikäinen mieskään ole ihan ulkona kaikesta :) vai riippuuko se miehestä... hmmm...entäs nuori nainen...ja keski-ikäinen mies...
Terve Tomppa ja muut - pitkästä aikaa :D- neitoperhoxl
Keski-ikäset miehet luulevat nuortuvansa kun löytää jonkun missukan rinnalleen,varsinkin jos on paksu- lompakko.Sexistä ei väliä onhan nuoria miehiä vielä ne tarpeet tyydyttämässä,,,,,,,,;)Jos tulee vaikka 50. villitys.
- tomppa2006
...myös sinä hokasit, ettei samanikäinen mieskään ole ihan ulkona kaikesta. Aivan selvä vihjaus, että 40-kymppinen mies pystyy muuhunkin kuin makaamaan sohvalla...
- mamma mia
oot ihana. :) Samaa sanon ikäisistäni miehistä. Ei kiirettä. Ja mielikuvitusta löytyy...;) nuoremmat ovat niin epävarmoja, käsien vapina ei ole kiihottavaa. 4kymppinen mies on varma otteissaan, hellä luolamies :)
- tomppa2006
...nyt kyllä röyhistän rintaani. Kiitos sanoistasi mamma mia. Tämä oli sitä mitä aloituksellani tarkoitin. Toivoin jonkun huomaavan, ettei kumpikaan 40-kymppisistä ole enää epävarma, ei myöskään mies. Homma toimii, yhteinen sävel on löydetty.
Luolamies kiittää... - mamma mia
tomppa2006 kirjoitti:
...nyt kyllä röyhistän rintaani. Kiitos sanoistasi mamma mia. Tämä oli sitä mitä aloituksellani tarkoitin. Toivoin jonkun huomaavan, ettei kumpikaan 40-kymppisistä ole enää epävarma, ei myöskään mies. Homma toimii, yhteinen sävel on löydetty.
Luolamies kiittää...Ja jotta ihan pakahtuisit, niin mielestäni 40v. itsestään huolehtinut mies on seksikkyydessä aivan toista luokkaa, kuin joku esim. 2vitonen huippumiesmalli. Vuodet tuo miehen olemukseen karismaa. Ja jos luottoa (en tarkoita pankkitiliä) löytyy, on vain taivas rajana..... ;)
- tomppa2006
mamma mia kirjoitti:
Ja jotta ihan pakahtuisit, niin mielestäni 40v. itsestään huolehtinut mies on seksikkyydessä aivan toista luokkaa, kuin joku esim. 2vitonen huippumiesmalli. Vuodet tuo miehen olemukseen karismaa. Ja jos luottoa (en tarkoita pankkitiliä) löytyy, on vain taivas rajana..... ;)
onnesta onnellinen mies. Sanasi lämmittävät kovasti neljäkutosen miehen sydäntä. Karisma on luonteenpiirre, josta nuoret miehet voivat vaan haaveilla. Karismaa ei hankita hämyisistä kapakoista, vaan keski-ikäisen on pidettävä itsestään huolta. Näissä peleissä ei auta ajattelu: - teen parhaani, katsotaan mihin se riittää. Luottamus ja luotto on ansaittava!
- mamma mia
tomppa2006 kirjoitti:
onnesta onnellinen mies. Sanasi lämmittävät kovasti neljäkutosen miehen sydäntä. Karisma on luonteenpiirre, josta nuoret miehet voivat vaan haaveilla. Karismaa ei hankita hämyisistä kapakoista, vaan keski-ikäisen on pidettävä itsestään huolta. Näissä peleissä ei auta ajattelu: - teen parhaani, katsotaan mihin se riittää. Luottamus ja luotto on ansaittava!
iso mies itkee. Tässä sulle nenäliina. Älähän nyt. ;).
- tomppa2006
mamma mia kirjoitti:
iso mies itkee. Tässä sulle nenäliina. Älähän nyt. ;).
...tuo hetkellinen tunteen purkaus. Mia mammalle kiitos koskettavista sanoista, olen toisinaan kovin herkkä...
*niistää kuuluvasti neesduukiin* - mamma mia
tomppa2006 kirjoitti:
...tuo hetkellinen tunteen purkaus. Mia mammalle kiitos koskettavista sanoista, olen toisinaan kovin herkkä...
*niistää kuuluvasti neesduukiin*ja herkkyyskin vielä !!! :))))) ihan tässä sydän sulaa....
- roope r.
Puukin on kauneimmillaan silloin, kun lehdet ovat jo menettäneet vihreän värin, kellastuneet ja alkavat putoilla.
- tomppa2006
...lauleskele Hector jo 70-luvulla, eikä varmasti tarkoittanut keski-ikäistä naista.
Ei sitä kukaan tiedä, missä iässä se loppusuora aukeaa, ei myöskään maaliin saapumisen hetkeä. Olen itse löytänyt vanhenemisesta erittäin mukavia juttuja... tomppa2006 kirjoitti:
...lauleskele Hector jo 70-luvulla, eikä varmasti tarkoittanut keski-ikäistä naista.
Ei sitä kukaan tiedä, missä iässä se loppusuora aukeaa, ei myöskään maaliin saapumisen hetkeä. Olen itse löytänyt vanhenemisesta erittäin mukavia juttuja...Vanheneminen tuo niin kokemusta kuin varmuutta. Ja kuka voi sanoa, että vanheneminen on huono asia, todellakin se tuo tullessaan aivan uusia "ulottuvuuksia", mistä ei nuorena voi uneksiakkaan. Ja se maaliin saapuminen saattaa tulla jo hyvinkin nuorena..
- tomppa2006
iive kirjoitti:
Vanheneminen tuo niin kokemusta kuin varmuutta. Ja kuka voi sanoa, että vanheneminen on huono asia, todellakin se tuo tullessaan aivan uusia "ulottuvuuksia", mistä ei nuorena voi uneksiakkaan. Ja se maaliin saapuminen saattaa tulla jo hyvinkin nuorena..
...ei kukaan meistä halua olla ikinuori. Nuorekkuuden tavoittelu kääntyy useimmiten sitä yrittävää vastaan. Ihmiset havaitsevat ja huomioivat helposti, jos keski-ikäisen käytös on sopimatonta, antaa naiivin vaikutelman.
Kukaan meistä ei tiedä, koska saapuu määränpää, hetki lyö! Nautin suunnattomasti eri ikäkausista: lapsuus, nuoruus, keski-ikä. Toivon ja haluan nähdä myös sen vanhuuden... tomppa2006 kirjoitti:
...ei kukaan meistä halua olla ikinuori. Nuorekkuuden tavoittelu kääntyy useimmiten sitä yrittävää vastaan. Ihmiset havaitsevat ja huomioivat helposti, jos keski-ikäisen käytös on sopimatonta, antaa naiivin vaikutelman.
Kukaan meistä ei tiedä, koska saapuu määränpää, hetki lyö! Nautin suunnattomasti eri ikäkausista: lapsuus, nuoruus, keski-ikä. Toivon ja haluan nähdä myös sen vanhuuden...Tietysti jokaisessa ikäkaudessa on omat hyvät kuin myös huonot puolensa, mutta jokaisesta päivästä tulee myös nauttia, kuka mitenkin.. toiset nuorempien, toiset vanhempien kanssa. Ja raja täytyy tietenkin olla nuorekkuudenkin tavoittelussa. Järki mukana.. mut kyllä se vaan tuntuu mukavalta, kun joku mainitsee, että olet paljon ikäistäsi nuoremman näköinen...
- tomppa2006
iive kirjoitti:
Tietysti jokaisessa ikäkaudessa on omat hyvät kuin myös huonot puolensa, mutta jokaisesta päivästä tulee myös nauttia, kuka mitenkin.. toiset nuorempien, toiset vanhempien kanssa. Ja raja täytyy tietenkin olla nuorekkuudenkin tavoittelussa. Järki mukana.. mut kyllä se vaan tuntuu mukavalta, kun joku mainitsee, että olet paljon ikäistäsi nuoremman näköinen...
...sanonta, että olet ikäistäsi nuoremman näköinen. Niille jotka tosiaan näyttävät ikäistään vanhemmilta, ei sanota mitään. Useimmiten ikäistäsi nuoremmalta sanomisella tarkoitetaan, että näytät aivan ikäiseltäsi, kai?
Toki on ihan oikeasti ikäistään nuoremman näköisiä, mutta todella harvassa. Lähes poikkeuksetta nämä ihmiset ovat naisia... tomppa2006 kirjoitti:
...sanonta, että olet ikäistäsi nuoremman näköinen. Niille jotka tosiaan näyttävät ikäistään vanhemmilta, ei sanota mitään. Useimmiten ikäistäsi nuoremmalta sanomisella tarkoitetaan, että näytät aivan ikäiseltäsi, kai?
Toki on ihan oikeasti ikäistään nuoremman näköisiä, mutta todella harvassa. Lähes poikkeuksetta nämä ihmiset ovat naisia...Totta on, että yleensä kyseessä on nainen, jolle sanotaan, että hän on ikäistään nuoremman näköinen. Mutta miksi sitten ei mies voisi olla yhtälailla ikäistään nuoremman näköinen, kysyn vaan. Miksi se on vain naisten "etuoikeus"? Mutta kai se on sama, miltä näyttää, kun vain itse on itseensä tyytyväinen, vai?
- tomppa2006
iive kirjoitti:
Totta on, että yleensä kyseessä on nainen, jolle sanotaan, että hän on ikäistään nuoremman näköinen. Mutta miksi sitten ei mies voisi olla yhtälailla ikäistään nuoremman näköinen, kysyn vaan. Miksi se on vain naisten "etuoikeus"? Mutta kai se on sama, miltä näyttää, kun vain itse on itseensä tyytyväinen, vai?
...helpolla ikäistään nuoremman näköinen. No, otetaan nyt esimerkiksi...vaikka tomppa. 35-vuotiaana alkanut hiusten harveneminen päälaelta ja kymmenen vuotta myöhemmin osittain kalju. Vuorotyön aiheuttamasta valvomisesta johtuvat silmäpussit. Hampaat on hyvät ja raikas hymy!
tomppa2006 kirjoitti:
...helpolla ikäistään nuoremman näköinen. No, otetaan nyt esimerkiksi...vaikka tomppa. 35-vuotiaana alkanut hiusten harveneminen päälaelta ja kymmenen vuotta myöhemmin osittain kalju. Vuorotyön aiheuttamasta valvomisesta johtuvat silmäpussit. Hampaat on hyvät ja raikas hymy!
jos nyt ajatellaan nelikymppistä naista, niin...
vaikea on arvioida heidän ikäänsä, monestakin naisesta saa tiputtaa helposti viisikin vuotta pois kun taas vastaavan ikäiset miehet ovat ikäisensä näköisiä, poikkeuksia toki löytyy, mutta...
ajatellaanpa vuosia eteenpäin kaksi- ellei kolmekin vuosikymmentä niin käy päinvastoin, useimmiten miesten iästä voidaan pudottaa jopa kymmenenkin vuotta kun taas naiset näyttävät ikäisiltään, ja taas kerran.... toki poikkeuksiakin löytyy. :)- nuorekkuus
tomppa2006 kirjoitti:
Niin haluttava ja nuorekas sanotaan -50.Ennen tämän ikäiset naiset oli auttamatta mummoja maalla ja käpykylissä,jos joku uskalsi pukeutua nuorekkaasti jo oli kylän/kaupunginraitilla supinaa.Itse olen pyöreä naisellinen pitkätukka nainen-50ja 45 tunnen itseni ihan nuoreksi ja bailailenkin vielä lapsieni ja heidän kamujen kanssa,toivoovat mukaansa:))
Sitten on treffi palstalla ilmoitus,kaiken näköstä kuvatusta ja nuorissa miehissä!!!!panetus on kova, mutta en en edes torilla moisten kuvatusten kanssa kävelis saatikka sänkyyni huolisin.Mielenkiinnosta sen laitoin oikein kuvalla,ja 20 mittojaan esittelee tahtois tavata ja olen niiiiin ihana,Onneksi on järki päässä ja livessä vielä mahiksia,ei tarvitse vaipua epätoivoon ;))
kyse on siitä nyt että miehet joko ei viitsi edes *Mennen tullen*kainaloihinsa suihkuttaa tai sitten ajellaan karvoja ,geeleillä ja lakoilla harvoja karvojaan liisteröi.Siis missä on MIEHET,,,,,jotka meidät naiset huolella tyydyttäis:(( - tomppa2006
Silipa-Tuuli kirjoitti:
jos nyt ajatellaan nelikymppistä naista, niin...
vaikea on arvioida heidän ikäänsä, monestakin naisesta saa tiputtaa helposti viisikin vuotta pois kun taas vastaavan ikäiset miehet ovat ikäisensä näköisiä, poikkeuksia toki löytyy, mutta...
ajatellaanpa vuosia eteenpäin kaksi- ellei kolmekin vuosikymmentä niin käy päinvastoin, useimmiten miesten iästä voidaan pudottaa jopa kymmenenkin vuotta kun taas naiset näyttävät ikäisiltään, ja taas kerran.... toki poikkeuksiakin löytyy. :)...meinaatko että tulevaisuudessa miehet rupeavat pitämään ulkonäöstään parempaa huolta? Naisilla taas ei edistymistä tapahdu, koska he jo nyt huolehtivat itsestään?
Uskallan väittää, että karvaperse miehet pysyvät sellaisina kuin ovat aina olleet! Muoti-ilmiöt ja terveysintoilut ei paljon hetkauta, se on miehen elämää... tomppa2006 kirjoitti:
...meinaatko että tulevaisuudessa miehet rupeavat pitämään ulkonäöstään parempaa huolta? Naisilla taas ei edistymistä tapahdu, koska he jo nyt huolehtivat itsestään?
Uskallan väittää, että karvaperse miehet pysyvät sellaisina kuin ovat aina olleet! Muoti-ilmiöt ja terveysintoilut ei paljon hetkauta, se on miehen elämää...... naisilla ikä näkyy kasvoista, toisin kuin miehillä ja edes meikeillä ei nainen kuus- tahi seitsemänkymppisenä pysty peittämään kaikkia niitä ryppyjä joita ikä tuo tullessaan, jostain syystä...
miesten kasvoissa ei näy tuo ikääntyminen samoin tavoin kuin naisilla, uurteisuutta toki voi olla mutta sitä on jo nuoremmillakin miehillä, ehkä voisi sanoa että miehet on myöhemmällä iällä iättömämpiä kuin naiset.- tomppa2006
nuorekkuus kirjoitti:
Niin haluttava ja nuorekas sanotaan -50.Ennen tämän ikäiset naiset oli auttamatta mummoja maalla ja käpykylissä,jos joku uskalsi pukeutua nuorekkaasti jo oli kylän/kaupunginraitilla supinaa.Itse olen pyöreä naisellinen pitkätukka nainen-50ja 45 tunnen itseni ihan nuoreksi ja bailailenkin vielä lapsieni ja heidän kamujen kanssa,toivoovat mukaansa:))
Sitten on treffi palstalla ilmoitus,kaiken näköstä kuvatusta ja nuorissa miehissä!!!!panetus on kova, mutta en en edes torilla moisten kuvatusten kanssa kävelis saatikka sänkyyni huolisin.Mielenkiinnosta sen laitoin oikein kuvalla,ja 20 mittojaan esittelee tahtois tavata ja olen niiiiin ihana,Onneksi on järki päässä ja livessä vielä mahiksia,ei tarvitse vaipua epätoivoon ;))
kyse on siitä nyt että miehet joko ei viitsi edes *Mennen tullen*kainaloihinsa suihkuttaa tai sitten ajellaan karvoja ,geeleillä ja lakoilla harvoja karvojaan liisteröi.Siis missä on MIEHET,,,,,jotka meidät naiset huolella tyydyttäis:((...eikä tarvitse geelejä, eikä lakkoja. Puhtaudesta ja hygieniasta tulee tietenkin huolehtia. Saunapuhtaana se nainenkin on kaikkein houkuttelevimmillaan...
- tomppa2006
Silipa-Tuuli kirjoitti:
... naisilla ikä näkyy kasvoista, toisin kuin miehillä ja edes meikeillä ei nainen kuus- tahi seitsemänkymppisenä pysty peittämään kaikkia niitä ryppyjä joita ikä tuo tullessaan, jostain syystä...
miesten kasvoissa ei näy tuo ikääntyminen samoin tavoin kuin naisilla, uurteisuutta toki voi olla mutta sitä on jo nuoremmillakin miehillä, ehkä voisi sanoa että miehet on myöhemmällä iällä iättömämpiä kuin naiset....nuo rypyt, uurteet tai juonteet pitäisi pyrkiä peittämään?
tomppa2006 kirjoitti:
...nuo rypyt, uurteet tai juonteet pitäisi pyrkiä peittämään?
väittää että rypyt, juonteet ja uurteethan vain kertovat eletystä elämästä ja ne pitää kantaa ylpeenä, ehkä olen turhamainen mutta uskon että...
minä ollessani kuus- tahi seitsemänkymppinen tulen meikkaamaan kasvoni, pyrkien peittämään ne rypyt mitkä kasvoissani on ja miksikö niin teen, ihannoin nuoruutta, mitä luultavimmin!!- tomppa2006
Silipa-Tuuli kirjoitti:
väittää että rypyt, juonteet ja uurteethan vain kertovat eletystä elämästä ja ne pitää kantaa ylpeenä, ehkä olen turhamainen mutta uskon että...
minä ollessani kuus- tahi seitsemänkymppinen tulen meikkaamaan kasvoni, pyrkien peittämään ne rypyt mitkä kasvoissani on ja miksikö niin teen, ihannoin nuoruutta, mitä luultavimmin!!...ikäistäsi nuoremmalta? Voi mitä kamalaa elämän haaskausta turhuuteen...
tomppa2006 kirjoitti:
...ikäistäsi nuoremmalta? Voi mitä kamalaa elämän haaskausta turhuuteen...
turhuutta, muistahan tomppa kun sinulle tulee ikää enemmän ja pilisi ei tahdo nousta, niin...
Älä käänny lääkärin puoleen pyytääksesi viagra reseptiä, ota vastaan se minkä ikä miehelle tekee, suotta haikailla nuoruuden perään...
Elämä on... valintoja täynnä...- neitoperhoxl
tomppa2006 kirjoitti:
...eikä tarvitse geelejä, eikä lakkoja. Puhtaudesta ja hygieniasta tulee tietenkin huolehtia. Saunapuhtaana se nainenkin on kaikkein houkuttelevimmillaan...
laitoinkin lämpenemään,kukahan tulisi saunahunajaa hieroskelemaan,löylytuoksun helliessä sisäisiä aisteja hmmm..hmmm.
- adalmiina-1
nyt tuo ikä kolahti kohilleen,oli pakko vähän hymyillä,hämillään ja hyvillään.
Ja huomattu on,että nuoret miehet haluaa.
*hymy*- tomppa2006
...sinäkö joudut hämillesi. Taidat olla vaan hieman kaino? Vienosti hymyilevä naarasleijona, joka paljastaa todelliset kyntensä illan hämärtyessä, murr.
- -lumo-
taivaalliseksi?
Himo on niin spontaania,etten näkisi vaivaa etsiä eri ikäryhmistä sitä mahdollista parasta:))- tomppa2006
...mielipide, mutta sinulla on lupa kertoa se.
Eihän ikä vaikuta siihen, milloin ja missä se himo iskee. Eikä myös, minkä ikäisten välillä himo on. Se on se luonnon laki.
- -lumo-
tomppa2006 kirjoitti:
...mielipide, mutta sinulla on lupa kertoa se.
ollenkaan, siis päinvastoin!
Et näköjään halua kertoa miksi se on taivaallista? Ettet vain tahdo olla mielinkielin ikäryhmän sisällä oleviin naisiin? :D - -lumo-
iive kirjoitti:
Eihän ikä vaikuta siihen, milloin ja missä se himo iskee. Eikä myös, minkä ikäisten välillä himo on. Se on se luonnon laki.
missä ei luutuneita käsityksiä saisi pistää uusiksi.Luutunutta on myös käsitys hyvästä seksistä kokemuksen myötä.
- tomppa2006
-lumo- kirjoitti:
ollenkaan, siis päinvastoin!
Et näköjään halua kertoa miksi se on taivaallista? Ettet vain tahdo olla mielinkielin ikäryhmän sisällä oleviin naisiin? :D...vaikka kirjoittaisin kravatista, saan syytöksiä olevani mielinkielin ikäryhmän naisiin.
Kerroin jo avauksessa, miksi se on taivallista. Löytyy kokemusta! Ei teennäisyyttä, ei jännittämistä, homma toimii niinkuin pikkupuita pilkkoisi...
Ihan tiedoksi vaan, että rakasteleminen ja seksi on sitten kaksi eri asiaa. Jos ei sitä tiedä, on jäänyt toinen kokematta. - -lumo-
tomppa2006 kirjoitti:
...vaikka kirjoittaisin kravatista, saan syytöksiä olevani mielinkielin ikäryhmän naisiin.
Kerroin jo avauksessa, miksi se on taivallista. Löytyy kokemusta! Ei teennäisyyttä, ei jännittämistä, homma toimii niinkuin pikkupuita pilkkoisi...
Ihan tiedoksi vaan, että rakasteleminen ja seksi on sitten kaksi eri asiaa. Jos ei sitä tiedä, on jäänyt toinen kokematta.vaatii erityislaatuisen keskittymisen. Vaikka sulla olisi kermanvärinen kissimirri kaulassa niin asiat eivät muutu.
Rakastelen seksin kustannuksella.:) -lumo- kirjoitti:
missä ei luutuneita käsityksiä saisi pistää uusiksi.Luutunutta on myös käsitys hyvästä seksistä kokemuksen myötä.
Seksi ei saisi koskaan olla luutunutta. Aina pitäisi kehittää uutta luoda seksistä mielekästä ettei siitä tulisi ns. "pakkopullaa". Seksistä tulee nauttia jokaisessa iässä, oli sitten nuori tai vanha. Siinä ei tule ikää katsoa, millaista nautinto tulee olemaan.
- -lumo-
iive kirjoitti:
Seksi ei saisi koskaan olla luutunutta. Aina pitäisi kehittää uutta luoda seksistä mielekästä ettei siitä tulisi ns. "pakkopullaa". Seksistä tulee nauttia jokaisessa iässä, oli sitten nuori tai vanha. Siinä ei tule ikää katsoa, millaista nautinto tulee olemaan.
tätä samaa.
Pakkohan se on heittää kapulaa rattaisiin,jos ei ole samaa mieltä! - tomppa2006
-lumo- kirjoitti:
vaatii erityislaatuisen keskittymisen. Vaikka sulla olisi kermanvärinen kissimirri kaulassa niin asiat eivät muutu.
Rakastelen seksin kustannuksella.:)...jotkut tekee sen ilman välipuita? Mielestäni rakastelussa on kyse muusta kuin pelkästä suorittamisesta, aktista tai himosta.
Asian julkituominen herätti ainakin keskustelua ja se on hyvä asia!
- selviytyjä
Tämän ajan ihmiset etsivät taivasta tästä ajasta, jota ei voi saavuttaa. Tämän ajan ihmiselle taivas on seksuaalisuus, sen huipenuma, sen etsiminen, koeminen. Näinhän tuo näyttää olevan, ettei yhtäkään uskovaa tänä päivänä löydy. Parisuhteetkin (heteroiden) ovat vähemmistänä. Jätkä kyttää jätkää, ämmä ämmää. Tämä on maailalman meno, uskokaa tai älkää. Otan osaa.
- tomppa2006
...en kyttää mitään jätkää. Piste.
*uskomatonta paatoksellisuutta* - ralle
tomppa2006 kirjoitti:
...en kyttää mitään jätkää. Piste.
*uskomatonta paatoksellisuutta*tämän tai useinkin niiden kirjoittajien kirjoituksia jotka eivät lukeudu suosioosi, esim. yllä oleva kirjoitus oli kirjoittajan oma mielipide, sinä omaan itserakkaasi tyyliin vähättelit kirjoittajan kirjoitusta, teet tätä usein.
- tomppa2006
ralle kirjoitti:
tämän tai useinkin niiden kirjoittajien kirjoituksia jotka eivät lukeudu suosioosi, esim. yllä oleva kirjoitus oli kirjoittajan oma mielipide, sinä omaan itserakkaasi tyyliin vähättelit kirjoittajan kirjoitusta, teet tätä usein.
...yllä olevan kirjoittajan mielipiteen, kerro se hänelle, äläkä arvostele minua.
Myös minulla on oikeus kertoa oma näkemykseni.
Laitanpa tähän ketjuun vähän omia tuntemuksiani. Nämä on aina mielenkiintoisia aiheita :).
Nyt aikuisena naisena seksi ja se tunnetila on jotain ihan muuta kuin nuorempana. Kosketukset, suudelmat, hyväilyt aistii erilailla, atmosfääri on huikea. Kun katsotaan silmiin, suudellaan, kun kasvoni otetaan kämmenien väliin, sitä tunnetilaa ei voi sanoin kuvailla. Koska olen täysin tunneihminen tuon hurmiotilan tärkeä sytyttäjä on ne lämpimät tunteet toinen toista kohtaan.
Sanoisin omalta kohdaltani että 40 täytettyäni hurmio on vaan lisääntynyt. Nainen on tuossa iässä ja sen ylitettyään parhaimmillaan. Kuin myös mieskin. Hänkin osaa ja uskaltaa lopulta näyttää rakastelussa sen hellän ja tunteellisen puolensa. Hellyyden hetket ei ole enää niin suorituskeskeisiä.Vanhempana sitä osaa arvostaa hellyyttä ja tunteita aivan eri tavalla kuin nuorempana. Ei ole enää niin suorituskeskeistä. Voi paneutua muuhunkin, kuin seksiin. Tietty se on yksi osa-alue, mutta ei enää niin tärkeä.
- tomppa2006
...minä tämän aloitukseni kirjoitin. Sinä saavutit viestini sanoman, tapahtuu muutos siirryttäessä keski-ikään.
Olen liikuttunut lauseidesi kauneudesta. Pystyit kuvaamaan hienosti aidon ja vilpittömän tunnetilan.
Kiitos! iive kirjoitti:
Vanhempana sitä osaa arvostaa hellyyttä ja tunteita aivan eri tavalla kuin nuorempana. Ei ole enää niin suorituskeskeistä. Voi paneutua muuhunkin, kuin seksiin. Tietty se on yksi osa-alue, mutta ei enää niin tärkeä.
Nuorempana seksi oli enemmän halujen helpotusta, miehillä vielä enemmän. Olihan sekin kivaa mutta aina ei jaksanut syttyä samaan tahtiin kuin mies.
Muistan aikoja kun lasten ollessa pieniä rakasteluun taipui juuri siksi että perhesopu säilyi. Oli väsynyt ja tuntui että riidat syövytti entisestään haluja.
Tuollaset "ongelmat" lienee tuttuja monelle ja kuuluu ohimenevänä osana elämään.
Tämä aikuisen naisen elämä vaan on kiintoisaa :). Aistii ja tuntee miehen läheisyyden aivan erilailla.tomppa2006 kirjoitti:
...minä tämän aloitukseni kirjoitin. Sinä saavutit viestini sanoman, tapahtuu muutos siirryttäessä keski-ikään.
Olen liikuttunut lauseidesi kauneudesta. Pystyit kuvaamaan hienosti aidon ja vilpittömän tunnetilan.
Kiitos!Lisään vielä tuohon fyysiseen puoleen että omalla kohdallani tunteet erotiikan alueelle alkaa yläpäästä. Puhuminen, hellät sanat ja kosketukset sytyttää. Yksinkertaisia asioita mutta aikuisiässä ne vasta taitaa oikein.
Mariet kirjoitti:
Nuorempana seksi oli enemmän halujen helpotusta, miehillä vielä enemmän. Olihan sekin kivaa mutta aina ei jaksanut syttyä samaan tahtiin kuin mies.
Muistan aikoja kun lasten ollessa pieniä rakasteluun taipui juuri siksi että perhesopu säilyi. Oli väsynyt ja tuntui että riidat syövytti entisestään haluja.
Tuollaset "ongelmat" lienee tuttuja monelle ja kuuluu ohimenevänä osana elämään.
Tämä aikuisen naisen elämä vaan on kiintoisaa :). Aistii ja tuntee miehen läheisyyden aivan erilailla.Miehillä ja etenkin nuorilla miehillä on edelleenkin suurin halu seksiin..tosin se halu muuttuu parempaan ja tunteellisempaan suuntaan iän "kasvaessa". Totta on, että miehetkin vanhentuessaan nauttivat enemmän tunteista ja halusta, kuin pelkästä seksuaallisesta nautinnosta.
Varmaan itsekukin naispuolinen on tehnyt samaa kuin sinäkin lasten ollessa pieniä, eli taipunut rakasteluun, vaikka kuinka on ollut väsynyt, välttyen näin turhilta riidoilta.
"Aikuisena naisena" siitä hellyyden puolelta ottaa kaiken irti, nauttien kaikilla soluillaan.- tomppa2006
Mariet kirjoitti:
Lisään vielä tuohon fyysiseen puoleen että omalla kohdallani tunteet erotiikan alueelle alkaa yläpäästä. Puhuminen, hellät sanat ja kosketukset sytyttää. Yksinkertaisia asioita mutta aikuisiässä ne vasta taitaa oikein.
...miehen saalistusvietti selvästi vähenee. Enää ei tärkeintä ole päämäärä, vaan kuinka hienon ja nautinnollisen "session" kosketuksilla ja sanoilla voikaan saada. Se on taidetta...
- F-i-a
mutta nauttiiko keski-ikäinen nainen epävarman nuoren miehen kanssa...?????..no...en minä ainakaan;)
- tomppa2006
...se on keski-ikäisellä miehellä. Ei nauti epävarman nuoren naisen kanssa. Yhdessä nuoruudesamme näitä aakkosia ollaan opeteltu, tässä iässä ne alkavat luistaa melko hyvin...
On muuten tosi hienoa F-i-a nähdä sinua pitkästä aikaa. Oikein mukavaa, kesällä vissiin viimeksi ollaan tarinoitu?
*aikuisen miehen hymy* - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...se on keski-ikäisellä miehellä. Ei nauti epävarman nuoren naisen kanssa. Yhdessä nuoruudesamme näitä aakkosia ollaan opeteltu, tässä iässä ne alkavat luistaa melko hyvin...
On muuten tosi hienoa F-i-a nähdä sinua pitkästä aikaa. Oikein mukavaa, kesällä vissiin viimeksi ollaan tarinoitu?
*aikuisen miehen hymy*niin kauan kun luistaa:)))))
Kiva nähdä sinuakin...mutta en tänne jää, käyn vain kylässä toisinaan. - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
niin kauan kun luistaa:)))))
Kiva nähdä sinuakin...mutta en tänne jää, käyn vain kylässä toisinaan....tässä itse kukin on, kylässä käydään toisinaan!
- Pipsa33
Höpö höpö poitsu! Et taida puhua kokemuksesta, vaan olet jäänyt ikäistesi seuraa vaille. Ujous ja kokemattomuus yhdistettynä miestenlehtien tarjontaan luo virheellisiä mielikuvia.
- jiwe
ettet saa pannia kun noin arwostelet palstan suosituinta kirjoittelijaa :=)
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.833014- 651108
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2211033Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa86907Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4885- 34860
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39859- 52836
- 43825
- 41798