Kaveri toi Saksasta Absinttia, ja juotiin se pois.
Nyt on olo niin kauhea ettei se voi olla vain alkoholin syy.
Kaikenlaisia juttuja siitä juomasta liikkuu, ja näköjään ainakin osa niistä pitää paikkansa.
Auta Tsiisus Auta
6
1678
Vastaukset
- vai toivuitteko
sentään monta päivää jo mennyt.
PS. usein yli 60% väkevä alkoholi on vaikeaa nautittavaa kun koettaa arvioida annosten lukumäärän. Sehän se suurin ja ainoa vaara tämän mainitun juoman kanssa on.- Kävi ikävästi
Kankkunen helpotti, mutta ilmeisesti jokin pienehkö, Felix Domestikus-heimoon kuuluva kissaeläin on käyttänyt minun suutani toilettinaan.
YÖK. - .....
Kävi ikävästi kirjoitti:
Kankkunen helpotti, mutta ilmeisesti jokin pienehkö, Felix Domestikus-heimoon kuuluva kissaeläin on käyttänyt minun suutani toilettinaan.
YÖK.Tietääkseni ne yrtit, lähinnä koiruoho laittaa nupin totaalisen sekaisin ja osansa on tietysti korkealla alkoholipitoisuudella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absintti - Wikipedian sivu se
..... kirjoitti:
Tietääkseni ne yrtit, lähinnä koiruoho laittaa nupin totaalisen sekaisin ja osansa on tietysti korkealla alkoholipitoisuudella.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Absinttikorkeintaan tukkoisen nenän avaavat ne yrtit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210