Onko olemassa sellaista softaa / webbiohjelmistoa, jonka avulla pystyn tunnuksilla erkki ja salasana erkki yhdistämään palvelimeen x joka sitten ohjaa FTP-liikenteen palvelimelle y kansioon erkki.
Eli käytännössä jos naapurin Maija ottaisi FTP-yhteyden tunnuksillaan palvelimeeni Mika.net, hänen kotikansionaan näkyisi palvelimen Mika.org kansio Maija.
Tilanne on näin, että palvelimella y (Mika.org) on vain yksi FTP-tunnus jolla sinne voi siirrellä kamaa, eikä mahdollista ole saada lisää.
Palvelimella X (Mika.net) niitä on loputtomasti.
Tämä siksi, koska kotipalvelimessani (X, Mika.net) ei ole kovin huikea kaista joten olisi mukava saada sinne upittavat tiedostot menevän suoraan tuonne kuitujen päässä olevaan koneeseen.
KIITOS! AUTTAISI PALJON JOS APUA LÖYTYY!
FTP SYSTEEMI
3
507
Vastaukset
- kuulostelijafdsfdsfds
..että aiot jakaa palveluntarjoajan ftp tilaa (esim. ISO G) n kappaleelle ihmisiä. Tunnistuksen hoitaisit omalla personaalikoneellasi..
Melkeimpä 100% varmuudella käyttöehtojen vastaista tuollainen loiseläminen.- kalat
Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.
- itsekin tarkistanut
kalat kirjoitti:
Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.
jaa-a mahtaako olla totta.. aika paljon itse olen eri palveluita käyttänyt ja ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun sulla on niitä asiakkaita ja kaistaa kuluu..
Yleensä sanovat noin, koska jos oikeasti joku rupee bisnestä kyhäämään niin tollasella pohjalla se ei tule onnistumaan muutenkaan. Epäilen vaan, että turhaa homaa teet kikkailemalla yhden tunnarin turvin, kun että ostasit oikean palvelun (detikoitu ftp-palvelin).
Onko ISO G kyseessä? Mulla olis tarvetta kans jakaa sitä kaistaa mun asiakkaille, joten ei mulla mitään ilmasta rahaa vastaan ole :) Turhaan kulutan maksetun palvelimen kaistaa jos ISO G sopii kuvioon, kun sellanenkin on).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738