uskooko tuohon. Niinhän se vain oli, että Britney oli yksi maailman kauneimmista naisista vielä vuonna 2003.. Oli täydellinen kroppa ja kaikki. Neidiltä puuttui tuskin mitään. Noh nyt asia onkin sitten niin, että kyseinen nainen onkin yksi rumimmista julkkisnaisista. Onhan se toki mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni katsoisin asian tällätavoin. On se vaan harmillista huomata miten tuhatta ja sataa täydellisyyteen noussut ihminen putoaa yhtä nopeasti alas.
jumala antaa, jumala ottaa.
5
336
Vastaukset
- Jepojee
mutta Britney on aina ollut naamaltaan ruma.
- kuitenkaan
ihan rumaksi.
Ruma on sellainen, kuten Victoria Beckham. Siitä ei saa edes meikeillä miellyttävän näköistä. Possunnenä ja luiseva naama. - häh???
Muodotonta läskiä pelkästään, mistä kropasta sinä puhut?
Ja naama on kuin nelikymppisellä juopolla. - LehmäBritney
häh??? kirjoitti:
Muodotonta läskiä pelkästään, mistä kropasta sinä puhut?
Ja naama on kuin nelikymppisellä juopolla.Britneyllä on ällöttävän ruman näköinen kroppa ja eritoten naama. 3000 vuotta vanha muumiokin on kauniimpi kuin Britney...
- naamas
LehmäBritney kirjoitti:
Britneyllä on ällöttävän ruman näköinen kroppa ja eritoten naama. 3000 vuotta vanha muumiokin on kauniimpi kuin Britney...
on ku korppikotkalla hahhahhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204