Ei ikinä oinasta

I know!

Mä on oinas-nainen enkä ikinä ottais luonteeltaan oinasmaista miestä. Näin sen takia, että tiedän kyllä millanen oinas on. Tiedän muun muassa koska mun isä on oinas ja hyvin tyypillinen sellanen. Ja tietenki mitä palautetta oon itestäni kuullu. En kuulemma osaa pitää yhteyttä. En sitte tiiä onko se oinasmainen piirre?

Mä saatan loukata vaikka en sitä tarkota. Se on ikävää, mutta olennaista. Kenessäkään muussa mä en kyllä kestäis semmosta. Mä en käsitä miten kukaan edes ihastuu vaikeeseen oinasmieheen.

Häh... Kertokaapas se. :)

7

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoit kyllä aivan nappiin

lue vielä seuraavan aloiteviestin viesti; huono rakastaja. Kirjoitit aivan oikein, että Oinas ei osaa pitää yhteyttä, mikähän "jääräpää" oikein onkaan, ja mitä hänen sielussaan liikkuu, siitä ei varmaankaan kukaan tule saamaan selvää, kun on vielä sellainen tavatessakin, ettei juuri puhu eikä pukahda. Läpeensä itseriittoinen ja tylsä tyyppi.

• poikkeuksia löytyy

Tarkoitan: tunnen kaksi todella puheliasta oinasmiestä, jotka hyvinkin herkästi paljastavat niitä syvimpiä tuntojaan!

Kyse on siitä, että heidän luottamuksensa täytyy ansaita. Eli lie syytä katsoa peiliin, jos ei homma heidän kanssa toimi.

Eiköhän se muutenkin ole aika itsestään selvää, että kaikkien kanssa sitä vain ei kemiat natsaa ;) Eikä se tarkoita sitten sitä, että henkilö(t) olisi kokonaan jaskaa..

• Perus Oinas

Oinas nainen vaikea ihastuksen kohde kuten itse sanoit?Ei mies.Toisaalta haastetta pitää ollakin.Yhteyden pidolla ei mitään tekoa oinaan kanssa.Eiköhän se ole vain suomalaista hitautta,siis ei kaikkien kaveri ihan heti.
      Loukkaantuminen taas johtuu siitä kun oinas sanoo suoraan mitä tarkoittaa eikä hymistele asiaa kierrellen.Onhan se mukavampaa itse tunnolle kun kehutaan eikä sanota niinkuin asiat todella on.
      Olet tosikko kun teet arvion vain yhden henkilön perusteella.

• Totta puhut kuomaseni! Mä kans oinas ja menettänyt monta ystävää ku en o pitäny yhteyttä. Vihaisia kun vain he ottavat yhteyttä ja aina lupaan et joo ja taas unohan.Ei sillä ettenkö välittäis,mut en vaan huomioi toisia. Kyl tiedän itsekkyyteni ja yritän parantaa tapani, mut vaan vähäks aikaa ja taas sama rumba jatkuu. Välil oon tosi vihanen itelleni ku tuli sanottuu ja tehtyy,mut sillon yleensä jo myöhäst korjata. Eikä luonne anna periks pyytää anteekskaan.En vaan pysty jotenkaan ymmärtämään et oon loukannu jotain. En kai voi ikinä muuttua?! Toivoisin et voisin edes joskus olla nöyrä ja ajattelemaan miltä toisesta tuntuu...

• Niin ja mun mieskin on kyllä oinas.Kyllä me hyvin tullaan juttuun,kuin peiliin katsois. Välil tuntuu et se ei huomioi mua tarpeeks,mut siitä tuntuu varmaan samalta. Toisaalta meillä ei oo koskaan tylsää ja on samanlaisia tarpeita ja kiinnostuksia. Mein tytär(vauva vasta) on kans oinas! Jännityksellä odottelen kuinka jästipää siitä tulee ja kuka sanoo viimeisen sanan.

• ihminen on

kyllä täällä käytetään tosi paljon horoskooppia tekosyynä omalle paskamaiselle käytökselle: ei vaan haluta ottaa vastuuta itse itsestään! tähänki ketjuun, joku oli laittanu jonkun "en voi siis itselleni mitään?!" tyylisen jutun: joo, hei horoskooppi pakottaa teidät just kehittään itteenne niitä kauheita puolia ettekä te voi niille mitään... öö... no, ei kai nyt sentään?!

se on ihan sama mikä merkki on, aina voi kehittää itteensä.

MUTTA! asiaan:
      mä seurustelen oinaan kanssa, ja se kyllä ottaa mut huomioon, pitää yhteyttä, on herrasmies, kohtelee hyvin, on hyvä sängyssä, juttelee mulle, sanoo rakastavansa... se on paras ja ystävällisin mies ketä mulla on ollu...
      vesimies oli itsekeskeisin ja täysin tunnevammanen, rapu täysi marttyyri ja mammanpoika, kalat ihan ihana, mut ei jaksa, vähän tylsän olonen, leijona epävarma, mustasukkanen ja huomionkipee (todella kauhee)... härkä, jösses, mikä nynny...
      no, okei, emmä usko, että ne johtuu vaan jostain hiton syntymäajasta, mutta että ei se oinas nyt niin vaikee oo.
      ja no, kukas se minä olen? ei varmaan vaikea arvata... sen verran mäkin uskon horoskooppeihin :)

jos sen siis niikseen ottaa. HYVÄ OINAAT!!!

• oot

neitsyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4300
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3714
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2104
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1342
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      397
      1111
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe